wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

hey flora

zo zie je maar dat elke gyn anders werkt, ik moet dan elke 25ste dag va mijn cyclus naar de gyn toe en dan schrijft ie alvast nieuwe clomid voor en ik moet dan bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, maar ik zit dus ook op de klusbabestopic en daar zijn nu ook een paar meiden aan de clomid geraakt en die moeten dus om de paar dagen meten of het eitje is gegroeid, ik heb dat ook aangegeven aan mijn gyn en die zei dat hij dat niet nodig vond en hij hoeft helemaal niet langs te komen en doet het per telefoon
en je werkt als verpleegkundige las ik en gelukkig kan je het hele zwanger worden gebeuren wel een beetje van je af zetten dat moet ook want anders wordt je helemaal gek, en heel logisch hoor dat als je hoort dat er iemand zwange ris en vooral een vriendin dat dat even steekt dat heb ik ook

xx linda

Hi Linda

Ja idd elke gynaecoloog doet het anders. Toen ik de eerste keer clomid kreeg deed hij het ook een beetje voorkomen van: even een paar pilletjes slikken en dan is het allemaal zo in orde. Ik natuurlijk helemaal blij want als dat alles is een paar pillen.....
Ik ga ook zeker vragen of ik niet vaker kan komen als het deze maand niks wordt want dan wil ik toch echt beter onderzocht worden.

Welke dag zitten jullie nu van je cyclus, lopen we een beetje gelijk ? Ik zit nu op dag 7 (vandaag de laatste clomid genomen). Ik begin op dag 10 met de ovulatietesten (beter te vroeg dan te laat, haha)

Hoe reageren jullie mannen eigenlijk op het hele gebeuren? Die van mij is super lief maar is er echt veel minder mee bezig. Hij baalt wel dat het allemaal zo'n verplichting wordt op deze manier.

groetjes Flora

hey flora

ik zit nu op dag 11 en ik had een zaterdag mijn laatste clomidpillen,

mijn man is wel lief hoor maar die heeft een houding van het is nou eenmaal zo en voor de rest vraagt of zegt ie er niks over, en we klussen zoals nu wel om de dag en dat vind ie niet erg, alles voor het goede doel zegt ie zelf ook hahaha
maar ergens scheelt het ook wel een beetje dat ik al een prachtige zoon rond heb lopen maar het verlangen naar nog een kindje is gewoon heel erg groot

xxx linda

Hoi Flora, ik geloof dat jij en Linda een beetje hetzelfde lopen.

Ik moest 2 weken even wachten voordat ik verder ga. Dus ik begin pas vrijdag op zijn vroegst met duphastron en hopelijk na 10 dagen ongesteld en dan je weet het: 3de dag clomid. Dus ik moet nog heeeeeel lang wachten op nieuwe resultaten. :(

Maar goed, ik ben wel blij dat ik maandelijks nu naar de gyn mag, zou echt een half jaar in spanning zitten hoe het bij jou gaat. Maar is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. Vanaf nu gaan ze om de dag een inwendige echo maken, dus dan krijg ik gelijk te horen of het goed zit met 100 mg clomid.

Hoe mijn vriend erover denkt... tja... komt wel goed zegt ie. haha. Nee ook heel nuchter, laat niet echt merken dat hij er mee zit. Maar zo zijn de meeste mannen he. Hij baalt wanneer ik weer geirriteerd ben door de hormonen. Hij ziet nog niet klussen als verplichting, hij vind het wel prima, hoe vaker hoe beter.
Ik ben wel blij dat hij het wat positiever ziet allemaal, want anders zit je met zijn tweeen in een dip, dan word het alleen maar erger. Hij gaat altijd wel mee naar het ziekenhuis enzo, dat vind ik wel fijn. Dan weet hij precies wat er gaande is en hij slaat alles wat beter op dan mij. Vergeet 5 min na de afspraak bij de gyn wat ze allemaal verteld heeft.

slikte jij nu ook 100 mg? Even vergeten...

groetjes!!

Terug
Bovenaan