wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hallo meiden,

Ik ben gister weer terug gekomen van een 15 daagse vakantie naar Kos, plaatsje Tigaki.
Ik heb een erg leuke vakantie gehad. Het was er rond de 35 graden, wat een overgang naar het koude kikkerlandje zeg.
Ik ben zelf 18 september begonnen met provera om mijn menstruatie weer op te wekken. Dan begin ik op dag 5 van mijn cyclus met clomid 100mg. Ben nu dus van 50 mg naar 100mg gegaan en hoop echt dat die aanslaat!

flora: succes vrijdag met de echo!!
Fijn dat het zo goed gaat met je.

Linda: Wat lees ik nu: ik vind het echt heel erg voor jullie!!
Ik hoop dat je  het een plaatsje kan geven. Het is niet niks zeg!!!

Liefs van Patries.

Hoi meiden

Hoe is het met iedereen, is hier zo rustig!

Ik ben nu bijna
dertien weken en ik blijf misselijk. Maar gister echo gehad en dat
maakt alles goed. Ukje is nu 12 cm en was helemaal in orde, maag en
blaas waren gevuld en hij/zij was lekker aan het rond springen. Echt
een super ervaring!

Gister ook de kinderwagen besteld. Beetje vroeg maar er was 20 %
korting bij de prenatal en dat scheelt wel erg veel. We hebben gekozen
voor de mutsy 4 rider lightweight in het antraciet. Mooie degelijke
wagen die erg hoog kan want mijn vriend is erg lang. Gelijk alle
assecoires erbij besteld dus eind van het jaar zijn we helemaal
voorzien. Vandaag ook de maxi cosi gehaald (daar was vandaag 25%
korting op) dus die staat alvast op de toekomstige babykamer!
Kortom we zij lekker druk.

Ga nu even de ramen zemen, is hard nodig!

groetjes Flora

Goedemorgen allemaal!

Heb even een vraagje.. hebben jullie sinds jullie chlomid gebruiken elke maand op dezelfde dag je eisprong en een cyclus van evenveel dagen?

Wil mezelf namelijk niet onnodig blij maken, en had deze maand absoluut niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, want hebben er niet aan gedacht, even een maand rust.. Maar goed, we zitten nu in de 3e ronde van chlomid (13e maand) en de 1e en 2e ronde chlomid had ik mijn eisprong op dag 17 en werd ik ongesteld op dag 32. Nu heb ik deze maand weer mn eisprong op dag 17 gehad, maar het is nu dag 33 en ik ben nog niet ongesteld.

Wil dus gewoon even weten hoe dat bij jullie gaat.. of kan  het ook dat ik deze maand een stuk later ben met mn menstruatie??

wil nog niet testen, wacht het gewoon nog even af. als ik aan het eind vd week nog niet ongesteld ben geworden, zal k een test gaan doen. maar wil er eigenlijk vanuit gaan dat ik gewoon ongesteld wordt, zodat het strax niet weer zo'n tegenvaller is.. ooooh wat is dat lastig he?! haha

hoe is het met de rest??

liefs diaan

Nou, ik kon me toch niet inhouden vanmorgen en ik heb toch een test gedaan. Deze was positief, ik ben ZWANGER!!!

kan het nog niet goed geloven, in de 13e maand en de 3e ronde van chlomid. moet 15 oktober naar het ziekenhuis voor een echo en dan een tweede echo in de 11e week.  Verder weinig tot geen kwaaltjes, heb het heel warm de hele dag door, alsof ik koorts heb en mn buik borrelt een btje, maar verder voel ik me goed!

ik heb hier zo veel goede verhalen gehoord, bij ons is het dus toch nog best wel snel gegaan, sinds we begonnen zijn met de chlomid. Voor alle andere vrouwen: heel veel sterkte en hoop dat ik een btje een voorbeeld voor jullie kan zijn, hoewel 13 maand nog wel lang wachten is voor sommigen.

Wou dat ik mijn hormonen naar jullie kon overbrengen! Heel veel ******** voor jullie allemaal!

Hallo Diaanmike,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Wat super zeg naar de derde ronde, geniet ervan!!

Zelf heb ik afgelopen zaterdag mijn laatste tablet provera geslikt om de menstruatie op te wekken, nu nog een paar dagen wachten voor mijn menstruatie komt en dan tweede ronde clomid. Eerste keer 50 mg geslikt, werkte niet, nu voor de eerste keer 100 mg clomid, ben zo benieuwd.
Als ik alle verhalen lees komt het goed!

Groetjes van Patries.

Hoi Meiden,

Diaan: Meid van harte gefeliciteerd het is jullie echt gegund super gewoon.

Patjhe: Meid heel veel succes met het wachten op je ongie. We duimen voor je hoor.

Flora: Wij gaan ook voor de mutsy weet alleen nog niet welke uitvoering. Ik wil hem graag in de kaki kleur. Ben helemaal weg van die wagen.

Nou meiden vandaag de echo gehad en ben 9 weken en 1 dag. Was echt al een mensje gewoon. Heel bijzonder het zwaaide nog even met armpjes en beentjes naar ons echt super mooi gewoon. Ik voel me weer helemaal top dus ik kan er nu heerlijk van genieten.

Groetjes Russell

@Diaan: van harte met je zwangerschap, ga lekker genieten!

@Russell: super dat de echo goed was! Is echt leuk he om te zien dat het al een compleet mensje is!

@Linda: hoe is het met je???

Hier eigenlijk niet veel nieuws. Nog steeds misselijk maar wel minder moe. Ik ben ook begonnen met extra vitamines naast de foliumzuur omdat ik te weinig groente eet en ik wel zeker wil weten dat de uk genoeg krijgt.

groetjes Flora

Hoi meiden,

he he, ben vandaag eindelijk ongesteld geworden. Dit duurde best lang, maar het zet goed door.
Is ook wel eens goed.
Donderdag beginnen met 100mg clomid, dus spannend weer.
Dan op cyclus dag 12,13,of 14 naar de gynaecoloog, dus morgen even bellen voor een afspraak.
Dan krijg een echo, om te kijken of de eitjes groeien en er 1 of meerdere op springen staan.
Weer afwachten dus!!

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan