wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

Hi

Lekker een dagje vrij en genieten van het zonnetje, is hier echt zo lekker. Ga zo even mn tuin een beetje opruimen die ziet er niet uit!
Vandaag begonnen met ovulatietesten. Licht rose streepje dus we wachten af....

groetjes Flora

hey flora

een lichtroze streepje op je ovulatietest spannend hopelijk dit weekend een dikke streep meid, ga lekker genieten van het mooie weertje

ik ga lekker als me zoontje wakker is even een stukje fietsen met hem het is echt heerlijk weertje
Ik heb af en toe een beetje pijn in me eierstokken en me baarmoeder dus hopelijk is dit goed nieuws en komt me eisprong eraan,

fijne dag allemaal

groetjes linda

Hey meiden,

ik zit hier saai op kantoor, ben jaloers op jullie mooie weertje!!

Moet je nou eens horen. Sta ik bij een collega te praten, zegt hij in eens; hey Lin gefeliciteerd he! Dus ik zeg, waarmee? Nou, dat weet je wel... Dus ik zeg, eh... nee eigenlijk niet. Nou ik hoor het over 6 weken wel... dus ik denk.. OO dan ben ik jarig, maar na berekening duurt dat nog veel langer.

Komt er een andere collega, o ja... inderdaad... Lin.. is het zo??! KIJKT ZE NAAR ME BUIK!!!!

fuckidudie zeg, lekker dan weer. Kan dan wel 9 kilo aangekomen zijn, maar zwanger zie ik er zeker niet uit! Heerlijke motivatie om door te gaan met die hormonen.

Maar goed, niks van aan trekken. Ben van 38 naar 40 gegaan, toch nog steeds niet heel verkeerd dacht ik.

Anyway, ik ga weer in dit warme kantoor verder werken. Nog 1 uurtje te gaan.

Spreek jullie later, hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad met dit mooie weer!

jeetje lin dat is ook lullig zeg dat ze dan zeggen gefeliciteerd, wat zal je je opgelaten hebben gevoeld zeg, en maat 40 van broek nou ik ben daar jaloers op haha ik heb maat 44
ben je de werkdag nog een beetje doorgekomen met dit mooie weertje

ik ben vanmiddag even met me zoontje naar de speeltuin geweest dat vond ie erg leuk

vanavond ben ik er niet want die mevrouw die reiki bij mij doet die komt
alvast een fijne avond allemaal en morgen voordat ik naar me werk ga lees ik bij

xxx linda

Hey Lin

Wat stom van je collega's, ik zou dat echt nooit zeggen. En 40 is inderdaad niks mis mee (heb ik ook). We hoeven toch niet allemaal maatje 36 te hebben! Zolang je maar een gezond gewicht hebt toch.

Was echt een heerlijke dag vandaag. Mn tuin is aardig opgeschoten. Heb allemaal kruiden gezaaid en kan niet wachten tot ze gaan groeien. Vind ik zo leuk kruiden uit mn eigen tuin gebruiken met koken. het liefst zou ik ook zelf groente verbouwen maar ja daar is geen plek voor.

Licht rose is idd een goed teken voor mij want vorige keer had ik steeds helemaal niks dus hoop dat mn ei snel komt.

groetjes flora

goeiemorgen meiden

flora; zelf kruiden verbouwen in je tuin dat is wel leuk zeg
hoe was je ovulatietest vandaag??

ik heb af en toe flinke pijnscheuten in me eierstokken en baarmoeder dus ik hoop dat me eisprong eraan zit te komen, hopelijk zet het allemaal door

meiden ik ga me klaarmaken om te gaan werken, iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Goedemorgen!!
Laatste dagen werken en dan lekker het weekend in! Laat het mooie weer maar weer komen... Ook voor je tuintje Fora ;)

Ben ook benieuwd hoe het met je roze streepje gaat... wel een goed teken toch! Dan zou het eignelijk nu een "normale" cyclus zijn.

Hey Lin, je temp. is nog niet anders, omdat je denkt dat de eisprong eraan komt...

Nou werkse iedereen en tot later deze dag denk ik dan!

ps: wanneer iemand zegt dat een zwangerschapstest heel gevoelig is... dat is toch goed of niet?

Goedemorgen allemaal

@ Linda: ik hoop dat je eisprong niet meer lang op zich laat wachten. Ik had vandaag weer een licht rose streep dus blijft nog even spannend.

@Lin: een gevoelige test is inderdaad goed, die geeft bij weinig hormonen aan dat je zwanger bent.

Fijne dag allemaal

groetjes Flora

Terug
Bovenaan