wie ook met 100 mg clomid snel zwanger??

He lin

Had net een heel berichtje getypt, krijg ik het niet geplaatst.

Fijn dat je zo vaak gecontroleerd wordt door de gyn, lijkt me erg prettig die zekerheid. Vervelend dat je zo lang moet wachten met de medicatie, waarom is dat dan?
Ik heb 3 keer clomid 50 geslikt en nu de tweede cyclus met 100. Daarvoor een half jaar niet ongesteld geweest. Zijn nu een jaar en 2 maanden bezig met proberen voor ons eerste kindje.
Ga nog even aan de studie en dan lekker mn bedje in (moet altijd om 7.00 beginnen als ik dagdienst heb en dat is zoooooo vroeg, kan ik maar niet aan wennen!!0
Tot morgen

groetjes Flora

Hey Flora, ik zou een voorbeeld aan jou moeten nemen. (nu grafisch vormgeefster) Ik ben ook met een studie bezig om mijn eigen kinderdagverblijf op te zetten. Morgen heb ik vrij, dus ga ik denk de hele dag ervoor!

Ik moest twee weken wachten om even alle hormonen uit mijn lichaam te krijgen en even afwachten of ik niet een late eisprong perongeluk heb ipv geen eisprong. Ook wou de gyn overleggen met haar collega's of de 100 mg. de beste oplossing was.

Ben vorig jaar rond deze tijd gestopt met de pil en 1 keer een eisprong gehad op de natuurlijke manier. 1 keer per jaar is wat weinig he :) Dus nu op deze manier. Ik heb de eerste keer alleen duphastron gekregen zoder clomid om te kijken of dat werkt. Dus niet. Toen 2 keer 50 mg. zonder resultaat en nu word het waarschijnlijk de eerste keer 100 mg. tenzij de collega's van de gyn dus iets anders zeggen.

@ lin: wat voor werk doe jij eigenlijk?

Ik zeg weltrusten en waarschijnlijk tot morgen!

goeiemorgen meiden

Lin; er wordt in ieder geval bij jouw gyn wel goed overlegd wat ze willen gaan doen bij jouw en het geeft denk ik inderdaad een heel veilig gevoel als je om de dag een inwendige echo krijgt om te kijken hoe het er voor staat
Ik werk bij Bart Smit in het magazijn, wij zorgen ervoor dat alle Bart Smit winkels hun spullen krijgen haha ik doe dat 2 ochtendjes van 8 tot 12 en daarna ga ik weer naar me kleine vriendje toe mijn vader past dan die 2 ochtenden op mijn zoontje vind ik wel lief van me pa dat ie dat doet

flora: wij zijn zo ongeveer ook evenlang bezig en het valt gewoon niet mee, en haha je hebt morgen de dagdienst en je hebt moeite met vroeg beginnen dat went inderdaad echt nooit

meiden ik ga zo naar me werk toe ik ben er vanmiddag weer eventjes
allemaal een fijne dag

groetjes linda

Zo weer lekker thuis, het enige voordeel van vroeg beginnen: voor de files weer thuis.

@Lin: nu begrijp ik waarom je moest wachten met de medicatie. Eén eisprong per jaar is inderdaad wat weinig ! Wat leuk dat je een opleiding doet om een kinderdagverblijf te beginnen, iets heel anders dan grafische vormgeving!

@ Linda: idd fijn dat je vader kan oppassen. Mijn moeder zegt nu al wel eens: ik ga niet oppassen hoor als jullie kinderen krijgen... Ik hoop dat dat nog een beetje bijtrekt want wil echt blijven werken en ik zou het wel een fijn idee vinden als mn moeder zou oppassen! Maar ja eerst maar eens zwanger worden dan gaan we daar wel over nadenken !

groetjes Flora

Hallo meiden, nou van leren is niets gekomen vandaag. Veelste mooi weer. Vanmorgen nog wel even de vakantie spullen opgeruimt en een wasje erin gegooit, maar daarna lekker in de tuin bij een vriendin gezeten en de eerste zonne stralen opgevangen. Zij heeft een tweeling, 2 meiden. Als ik die zie, dan ben ik helemaal niet bang om een tweeling te krijgen.

Heerlijk dat je zo nog kan werken lin en dat je vader oppast. Natuurlijk een trotse opa!

Ja, inderdaad een heel ander beroep. Maar lijkt me veel leuker dan op een kantoortje zitten en daarnaast hoop ik natuurlijk dat het goed gaat lopen ne minder hoef te werken wanneer ik een kleintje heb.

Ok.. vanmorgen nog even een baal momentje gehad; paste niet meer in mijn broek. Die *()#@Q&)&% hormonen ook!! Hoeveel ik ook lijn, of normaal eet.. het maakt niet uit, kom gewoon aan. Zou er denk je door de dubbele dosis ook nog meer aan komen denken jullie? Hoop het niet, anders kan ik nu al een nieuwe gaderobe kopen en ben nog niet eens zwanger!!

Nou ga eens kijken wat er te eten is in huis, mijn vriend moet overwerken en hij kookt eigenlijk iedere avond... Word een soepje denk ik! haha

hoor jullie weer!

Groetjes! Lin (ik blijf maar lin zeggen, want anders is het erg verwarrend met 2 linda's)

@ Lin het was inderdaad veel te mooi weer vandaag om te studeren. Ik heb net nog even een uurtje zitten lezen maar ben niet echt ver gekomen!

Ik ben gelukkig niet aangekomen door de clomid. Ik heb eigenlijk helemaal geen last van de clomid. Ik werkte ook niets toen de dosering van 50 naar 100 ging dus dat is wel erg prettig.
Ga nu koken, eten risotto. Lekker en makkelijk !

groetjes Flora

flora: ik ben ook erg blij dat mijn pa 2 ochtendjes wil oppassen en hij doet het met alle liefde en hij is zeker een trotse opa haha

lin: je kan je broek niet meer aan o jee dat is niet fijn, Ik moet zeggen ik kan me kleren nog aan maar ik moet er ook even bij zeggen dat ik na de dood van me moeder (in juni 2 jaar geleden) ruim 10 kilo ben afgevallen dus al me kleren vielen van me lijf af en nu gaat het weer wat beter zitten hahaha, maar ik kan dus ook op me eten letten tot ik een ons weeg maar het heeft toch geen nut

flora: wel lekker dat je nooit geen last hebt gehad van die clomid, bij mij is het elke maand weer een verschikking

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, de kapster komt zometeen en ik ga nog eventjes een boekie voorlezen aan me zoontje
morgen lees ik alles weer bij

allemaal een fijne avond en tot morgen

xx x linda

Terug
Bovenaan