Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi Angel
van harte gefeliteerd meidddddddddd
toppie hoorrrrrrrrrr ben erg blij voor je hoop dat het deze keer goed komt, positief blijven denken he?

Ik ga morgenochtend testen,kan echt niet meer wachten tot zaterdag hoor.
Mijn temp is nog steeds hoog, mijn wangen gloeien gewoon, en mijn borsten die gaan bijna ontploffen lijkt het en mijn buik is zo vol, kan  hem niet meer inhouden, en heb meer steken in mijn buik,  ik doe morgen gewoon de test klaar punt uit

Wauw Angel!!! Echt proficiat! Ik gun het je echt heeeeeeeeeeeeeeeel erg!
Gewoon rustig blijven en er allen maat van genieten, je zal zien dat het nu goed gaat!

Dikke knuf
Lucia

WAAHHHHHHHHHHHHHHhh Angel gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!
O meid wat lekker voor je!!!! Super!!!! En hou de positieve gedachte vast dat het deze keer goed gaat!!!!

Lucia, jij ging vandaag testen? Of morgen? Spannend hoor!
En ook voor jou Filiz, morgen de dag!!!!

Hier nog eventjes geduld...
Ga maandag testen denk ik...

O, ik hoop zoooooooo dat het raak is!

Groetjes!

Hoi lieve meiden,

Heeeeeel erg bedankt!!!!!!
Fijn zeg dat medeleven.
Nou, ik leef ook ontzettend met jullie mee!!
M'n duimen draaien heeeeel hard!!!

Groetjes,
Angel

Hoi Hoi,

even een vraagje aan julie.
Wie weet welke testen nou beter zijn?
Ik lees net op internet dat cleurblue toch een van de beste is, met juiste uitslag.
Wat is julie ervaring?

Bij mijn eerste zwangerschap had ik met clearblue  getest op mijn NOd dag, en die was positief.

Angel: Van harte!!! Fijn meid. Geniet er van.
Carina: fijn dat het allemaal goed zit bij je.

De opgeblazen buik herken ik! Heel irri. En ook het "luchten", ha ha! Wat zou het zijn...

Allemaal veel succes de komende dagen!!! En als er nieuws te melden is... doen!

hoi hoi

net terug van een drukke dag zeeland.! en wat heb je bij thuiskomst....

als je dan thuis komt en ziet dat er een pakketje bij de buren is afgegeven, dan ben je erg nieuwsgierig. totdat je het op gaat halen en ziet dat het het kraampakket is van de zorgverzekeraar! ik kan wel janken!
ik heb gelijk naar menzis gebeld en die zeggen geen melding te hebben gehad van zuidzorg. naar zuidzorg gebeld, maar die moet ik morgen terugbellen.
ik ben BOOS!
moet er echt even van bijkomen!

Angel gefeliciteerd zeg! ik snap dat het moeilijk is te genieten, maar probeer het toch maar wel!

en dat opgeblazen gevoel.. ik heb het ook! ik laat windjes en boertjes, ik vertelde mijn vriend net nog dat ik veel te veel lucht in mijn lijf heb.

de sollicitatiegesprekken gingen wel goed. als het goed is kom ik dan op de vervangerslijst te staan voor het onderwijs, en het andere gesprek kwam erop neer dat ze voor mijn gaan kijken wat er is binnen jeugdzorg. Daar schijnen ze flinke tekorten te hebben

hebben jullie ook een aantal dagen na de eisprong wat meer slijm? ik heb dat normaal volgens mij niet, maar vandaag wel... of zou dat nog van die inwendige echo zijn?

ik ga eens lekker bijkomen van de drukke dag, en ook van de onaangename verrassing toen we thuis kwamen... zucht!

liefs Carina
(ben zo benieuwd hoeveel zwangeren we deze maand hebben...!)

Hoi hoi,

Carina wat fijn dat de solicitatiegesprekken goed zijn gegaan! Weet je al wanneer er vervolg van komt? Is ook een spannende tijd voor je! En wat naar zeg over dat kraampakket! Bah, en dat op zo ´n moment! Over het slijm, ik heb geen idee. Heb wel het idee dat het hier meer vloeibaarder is zeg maar dan normaal. Tenminste, dat viel me op. Maar of het iets betekend, ik heb geen idee.

Ik ga proberen om mezelf nuchter te blijven houden. Maar toch, ook dat is moeilijk. Net als vanmorgen, toen had ik last van m ´n rug  net als toen ik last had dat ik zwanger was. En dan denk ik eerst bij mezelf van hee, hmmm, last van m ´n rug. Maar dan moet ik mezelf echt weer met beide benen op de grond zetten omdat dat nog helemaal niet kan! Het is nog niet eens ingenesteld! En inderdaad, de last van m ´n rug zakt later weer...
Maar het blijft moeilijk om niet te letten op elk steekje of wat dan ook. Zal volgende week wel helemaal zo worden....

Groetjes maar weer!

Terug
Bovenaan