Wie ook NOD rond 15 november???

01 November:

02 November:

03 November:

04 November:

05  November: Lucia, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje

06   November:

07 November:

08 November: Angel, 36 jaar, 6e ronde, 2e kindje (11 aug. 1e miskraam gehad, 11 oktober 2e miskraam gehad)

09 November:

10 November: Filiz, 27 jaar 2e ronde 2e kindje

11 November:

Knutseljuffie, 24 jaar, 4e ronde 1e kindje

12 November: LInda, 29 jaar, 1e ronde 5e kindje

13 November:

14 November:

Knutseljuffie jarig!!!! 25 jaar

Sindarin, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje

Puk, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje (wat duurt wachten toch lang)

15 November:   Sientje, 26 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje
                                              Jorna, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
                                                  Silina 26 jaar 5e ronde  , 2e kindje ,syclus ogeveer 36 / 38 / 40
                                               Cathy, 25 jaar, 7e ronde, 1e kindje

16 November:   Gwen,   37 jaar,5e ronde, 2e kindje
                                                   17 November: carina, 29 jaar, 2de ronde na miskraam, 1ste kindje, cyclus van 33 dagen (kan ook rond de dertig worden)

18 November:

19 November:

20 November:

21 November:

22 November:

23 November:

24 November:

25 November:

26 November:

27 November:

28 November:

29 November:

30 November:

Ok, ik heb mijzelf weer ff op het lijstje gezet!

Zo, weer thuis van een drukke werkdag. Wat is het dan heerlijk om op de bank te zitten met de laptop op schoot en dan alle berichtjes op deze site te lezen.
Bedankt voor het delen van de ervaringen rondom zwangerschapsklachten. Ik hou het in de gaten.

En idd Sientje, de maanden lijken voorbij te gaan zo. Terwijl ik dan denk tijdens mijn menstruatie: "Dat wordt weer een maand wachten." Is het dan alweer bijna zover. Al hoop ik dat het nu toch echt raak is. Heb goede moed!!! Het wordt weer een spannende tijd voor ons allen.
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk pas rond mijn NOD, dus volgende week donderdag.

Dames die al (bijna) hun NOD hebben: hou ons op de hoogte hè? Heel veel succes!

ben net thuis van de gyn.
er was niks raars te zien.

de baarmoeder zag er normaal uit en ook de eierstokken waren goed van formaat.
zs kon ook aan het vocht zien dat ik een eisprong gehad heb, maar het wa te laat om te zien van welke eierstok.
verder zag je in de barmoeder wel het baarmoederslijm. daar moet de kleine zich innestelen. als ze het al kon zien, dan nog denk ik niet dat ze het zal vertellen. tijdens een innesteling kan er nog zoveel gebeuren.

ik zag in iedergeval niks dan die witte vlek die slijm bleek te zijn.

ik ben "normaal" verklaard... hahaha
wel een hele geruststelling hoor!

maandag al testen sientje? ik nog niet hoor.. ik test niet voor donderdag!
groetjes Carina

oja.. ben morgen de hele dag in zeeland wegens sollicitaties ed. dus ben er pas morgenavond weer....
zorg maar voor wat leesvoer!

Hoi Carina,
Wacht nou netjes een paar dagen af , dan is de teleurstelling niet zo groot!
Ik herken het heel erg hoor, jezelf helemaal opfokken een week voor je nod, hopelijk kan ik deze maand nuchter blijven, want het is altijd makkelijk tegen een ander gezegd he!!!
Succes, ik zal voor je duimen,
Liefs Gwen.

Hoi hoi

Wat leuk zeg weer zoveel berichtjes! Wat spannend Lucia! Jeejtje, echt spannend! Misschien was het idd wel een innesteling. Weet je al wanneer je gaat testen?

En hoe is het met Filiz??? Al wat klachies????
T komt nu echt dichtbij he!

En Carina, wat lekker dat het goed ging bij de gyn!
En heeeeeel veel succes morgen! Ik zal aan je denken!

Hier nog niet echt klachtjes.
Heb een onwijze opgezette buik vol met lucht! Ahhhhhhh!!!!
Hebben jullie daar ook wel eens last van? Op m ´n werk kan ik zeg maar geen windjes laten.... Dus als ik een dag heb dat het al rommelt, dan moet ik het over een hele dag opsparen. Met als gevolg een buik als een ballon aan t eind van de dag!!!! Pfff, ben blij als het weer afzwakt...

Ik heb in ieder geval nog geen "leeg"   gevoel in m ´n buik. Dat had ik vorige maand wel, en ook na de miskraam. Dat voel je gewoon, dat het helemaal leeg is. Nu heb ik dat niet, maar ik ga mezelf niet gek maken.

Ohhhh.... weer een dagje dichterbij!!!!

Hoi meiden,

heerlijk dat medeleven!

Angel, ik denk dat ik donderdag ga testen dan zou het echt de 8e zijn. Aangezien het de 9e de verjaardag van mijn man is en we een weekendje naar Dublin gaan hoop ik echt dat ik hem dit kadootje kan geven!!!! Dat zou echt een droom zijn...

Sientje, ik ben dus ook helemaal opgeblazen, alleen loop k de hele dag te boeren! Aso he? Maar ja het moet er toch ergens ui niet? hihihi

Meiden, volgende week zijn we met veel en ik weet zeker dat de zgn zwangerschapsverschijnselen ook weer zeer zullen varieren.
Ik heb de andere keren (2) ook wel verschijnselen gehad, maar die waren toch echt anders....

Carina, blij dat je er nu lekker rustiger onder bent, ze zeggen dat dat allemaal helpt!

Liefs aan iedereen die ik vergetn en te noemen!
Mijn man heeft net een kamillethee voor me gemaakt, dat is het enige dat nu mag zei de huisarts...je weet maar nooit zei ze.

Hoi meiden,

Lucia,spannend morgen!!!! Ik hoop zo dat je het mooiste cadeau wat er is aan je man kan geven.

Carina, fijn dat alles goed was bij de gync.

Ik heb ook nog nieuws.......kon het wachten niet meer uithouden...had gisteren opeens van die duidelijke kwalen (alles stonk, de rode kool, de parfum van m'n dochter, ik had nog steeds ontzettend pijnlijke borsten en sinds vanochtend ook nog misselijk).
Dus getest met de digitale van CB...en ZWANGER!!!
Ik durf nog niet erg blij te zijn omdat ik al 2 miskramen achter de rug heb onlangs, maar....ik ben wel positief hoor. Duimen jullie voor me dat het deze keer goed blijft gaan!!!!

Ik duim ook heel hard voor jullie allemaal.
Hier komen de glitters ***************************
                                                              ****************************

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan