Wie ook NOD rond 15 november???

15 November:  

Sientje, 26 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje

Jorna, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje  

Silina 26 jaar 5e ronde  , 2e kindje  

Cathy, 25 jaar, 7e ronde, 1e kindje

Hallo Sientje,Jorna en Cathy.

Hoe gaat het met jullie? Alles goed?

Nog zes dagen te gaan, spanned he? Wij hebben nod op zelfde dag.

En wij zijn ook tussen 25 en 27 jaar, leuk he?

Heel veel succes en sterkte allemaal

GroetjesSilina

Hoi Silina,
Ja, leuk he! Op de zelfde dag en rond dezelfde leeftijd!
Hoe is het met jou? Al dingen gemerkt?

Nou, hier moet ik dus effe wat kwijt!
Zat ik vandaag  bij het consultatiebureau krijg ik me daar toch een paar steken in m ´n onderbuik! Jonges, kippenvel ging over m ´n hele lichaam heen! Wist niet meer hoe ik moest zitten! Het duurde echt maar een minuut of twee, maar echt heel vreemd... Heb dit nog nooit gevoeld. Dus dan ga ik me natuurlijk afvragen.. innesteling??? Nu zijn die steken dus weg maar "voelt"   het nog wel naar iets daar links onderin m ´n buik. Ik ben echt zoooo benieuwd! Het is namelijk ongeveer 6 dagen na eventuele bevruchting...
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

Verder gaat hier alles z ´n gangetje. Ben onwijs aan de vreet de laatste twee dagen, zit nu ook alweer aan de witte chocola. Ga maandag maar weer eens de "lijn"-draad oppakken....

Groetjes!

Hoi Sientje,

je hoeft je niet te schamen, ik heb gisteren een half pak vlokken weggewerkt.Gewoon zo, zonder brood! En dan ben ik nog wel misselijk!

Carina, lekker he die goeie communicatie van de instellingen. Als je er zelf niet altijd achterheen loopt! Maar  fijn je positief te horen over je gesprekken, ja zal zien dat er gauw op een of andere manier goed nieuws komt!
Hieronder kan je ook lezen hoe mijn slijm was (lekker he, zo rauw gezegd!)

Vandaag gaat het beter, temp 37.1 nog maar voel mijn buik nog wel. Gisteren meer misselijk vandaag meer lage pijn. Ga toch wel denken aan iets anders want volgens mij duren die klachten te lang, al ruim een week nu!
Maar even daarna ben ik weer overtuigd...

Heb ook even gerekend om een beetje beter te kunnen redeneren...redeneren jullie even mee?
8 okt laatst ongesteld, na 36 dgn, eisprong vermoedelijk rond dag 19   want op dag 18 had ik doorzichtig slijm in draden. 1 Nov echt een heeeeeeeel klein beetje roze (als het niet mijn verbeelding was...) en sinds 2 nov veel misselijk en lage buikpijn. Geen zere borsten of tepels op een paar steekjes na da laatste 2 dagen.

Dat lijkt mij allemaal te veel...heb natuurlijk wel getest maar het is geloof ik een beetje vroeg nog?

Filiz, ik hoop dat je niet op ons antwoord wacht en al gauw een test of twee gekocht hebt!  Ik kan je niet helpen wat betreft de beste, omdat ik niet in NL woon. Maar voor zover ik gelezen heb zijn CBdig de beste Die hebben ze hier helaas net...

Groetjes weer!

Hè hè, ben eens een keer op tijd thuis! Heerlijk.  

Oh Carina, wat ontzettend vervelend van dat kraampakket zeg! Daar snap je toch echt niks van? Controleren ze dan helemaal niet???

En wat betreft het slijm. Ik had gisteren of eergisteren (weet 't niet meer precies) bij het afvegen wat slijm erbij zitten. Gewoon wit, maar kan me niet herinneren dat ik dit eerder na mijn eisprong heb gehad... En had gisteren ook wat irritatie daar. Maar dat is nu weer over.

Tis inderdaad wel grappig dat we allemaal ongeveer even oud zijn die 15 nov hun NOD hebben. En ik ben ook erg benieuwd hoeveel zwangeren we onder ons hebben deze maand. Angel was de eerste, geloof ik. Wie volgt / volgen???

Sientje, wel raar van dat gevoel bij het consultatiebureau. Wie weet is het raak!!! Oh, wat spannend allemaal.  

Nog een week wachten...

quote: sientje4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 12:01:13'));

Hoi Silina,
Ja, leuk he! Op de zelfde dag en rond dezelfde leeftijd!
Hoe is het met jou? Al dingen gemerkt?

Nou, hier moet ik dus effe wat kwijt!
Zat ik vandaag  bij het consultatiebureau krijg ik me daar toch een paar steken in m ´n onderbuik! Jonges, kippenvel ging over m ´n hele lichaam heen! Wist niet meer hoe ik moest zitten! Het duurde echt maar een minuut of twee, maar echt heel vreemd... Heb dit nog nooit gevoeld. Dus dan ga ik me natuurlijk afvragen.. innesteling??? Nu zijn die steken dus weg maar "voelt"   het nog wel naar iets daar links onderin m ´n buik. Ik ben echt zoooo benieuwd! Het is namelijk ongeveer 6 dagen na eventuele bevruchting...
Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?

Verder gaat hier alles z ´n gangetje. Ben onwijs aan de vreet de laatste twee dagen, zit nu ook alweer aan de witte chocola. Ga maandag maar weer eens de "lijn"-draad oppakken....

Groetjes!

Hoi sientje

Ik voel me niet anders of zo, maar die stieken die je in   jou onderbuik had,
had ik gesteren avond ook.

En ook  bij mij eerste zwangerschap had ik  die stieken  ook.Ik was een week overtijd toen  ben ik naar de dokter gegaan, toen blijkt dat ik 4 weken zwanger was.

Ik had dat echt niet verwacht, dat ik zwanger zij zijn.Want ik had / heb altijd een ongerenmatig syclus.

Heel veel succes en sterkte

Silina

hoi meiden!

wat een herkenbare verhalen allemaal!

filiz... een update van de stand van zaken??? ben erg nieuwsgierig!

wat komen alle bevindinge/ ervaringen toch veel overeen met elkaar zeg...
de steekjes, het slijm...

ik heb net een drukke dag gehad, dus ga zo met een cappucino in de bank hangen!
typ morgen wel weer wat meer!
groetjes

Hoi Dames,
sorry dat ik jullie ik spanning heb gelaten.

Heb nog niet kunnen testen. Was zo in de blijdschap dat we vandaag de sleutels kregen
Joehoeee, dat is ook weer gedaan, we zijn net thuis gekomen, ben helemaal bekaf joh fffffff we hebben de hele tijd naar tegels gekeken, ze zijn duur joh, en de normale prijzen zijn niet op voorraad levertijd van minimaal 2 wekennnnnn  Dat kan natuurlijk ook 4 zijn of meer, dus ik weet het niet meer.....

Maar ff terug op de test, hahaha, heb nog een test van matcare liggen.

Misschien zal ik dan morgenochtend ff testen????????

Zijn er nog dames inmiddels al zwanger????????

Terug
Bovenaan