Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi hoi

Knutseljuffie wat jammer voor je dat je ongi bent geworden!

En Filiz, ben je ongi geworden?
Hoeveel dagen duurt je cyclus? Weet je precies wanneer je je ei had?
En hoe ging het met je eerste kindje en een zwangerschapstest?
En heb je de klachten ook als je ongesteld wordt, of heb je ze normaal niet?
Vervelend   he als je een negatieve test heb...
Maar als je nog niet ongi bent geworden is er inderdaad nog hoop!

Hier nog niets, voel ook nog niets. Wel beetje "broeierg"   gevoel in m ´n buik. Of het komt dat het gelukt is, maar ik heb het idee dat t komt doordat m ´n darmen een beetje van slag zijn... Had een paar weken terug ook soort buikgriep. En heb een beetje raar gegeten de laatste dagen (lees:   teveel gekaand.....)...
We wachten en wachten maar weer.....

En hoe is het met Filiz? Leuk joh een weekendje weg!
Laat je wel even weten hoe het was en hoe het ook met je test is afgelopen????

Groetjes!

jammer.. de eerste ongi van deze maand.
laten we hopen dat er niet veel volgen.

ik ben de laatste dagen moe.. erg moe. mijn vriend viel het op. ik gaf de schuld meer aan de drukke dagen op het werk. maar goed de vorige keer was ik ook erg moe

de steekjes in mijn buik blijve, maar dat kan dus nog herstel zijn van de miskraam. jammer, want ik kan van het gevoel daar beneden in mijn buik niet op aan.

morgen heb ik een feestje, weet nog niet of ik echt veel ga drinken, denk een beetje met mate.

@ sientje: je gaat toch niet ziek worden he?!
@ filiz: vervelend zeg! een negatieve test... nu maar hopen dat je neit te lang op je ongi moet wachten.

@alle andere meiden: duim duim duim!!!

groetjes Carina

hoi hoi,

Neehoor, we gaan niet ziek worden. K was ook erg moe. lag er een keer rond half 10-10 uur   in en gistereren al om 9 uur! Bij mij komt het door het weer, de omslag. Kan ik nooit zo goed tegen... Ook een uurtje terug de klok moet ik even aan wennen!
Goed hoor dat je met mate drinkt. Morgen heb ik ook een feestje! Ook toevallig! (alhoewel,  een zaterdagavond is de kans groot dat een verjaardag wordt gevierd...) Zelf ga ik niet drinken, durf ik niet! Vorige maand ook niet hoor, en die maand daarvoor ook niet. Ben echt een schijtert wat dat betreft. Onee, in september heb ik denk ik in totaal 1,5 wijntje gedronken, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was...

Verder nog leuke nieuwtjes of plannen?

hmm leuke nieuwtjes of plannen...
nee volgens mij zijn jullie aardig op de hoogte...
komende week moeten we ons verkoopcontract ondertekenen, en verder niet veel nieuws eigenlijk.

ik vind het wel weer erg spannend worden hoor!
ik heb de matcare testen thuis en zou in principe dinsdag al moeten kunnen testen. Ik denk dat ik woensdag op zijn vroegst test.
Al bedenk ik me net dat ik vorige maand nog zei dat ik niet meer voor mijn nod zou testen... dan zou het pas vrijdagmiddag gebeuren.
(als ik natuurlijk nog niet ongi ben geworden..)

ik ga lekker een dutje doen!
groetjes Carina

Lucia, wat laat je ons in spanning zeg! Nu zit je vast in Dublin en kan je 't niet met ons delen. Maar als je terug bent, laat 't ff weten! Nieuwsgierig!!!

En Filiz? Zetten de RD's al door of was het loos alarm? Kon het niet helemaal uit je berichtje opmaken. Mochten je RD's al wel zijn gekomen, dan wens ik je heel veel sterkte. Kop op hè?

Hier nog geen nieuws. Vandaag rustig dagje. Lig nog in bed met de laptop op schoot. Lang leve een laptop met draadloze netwerkverbinding!!!

Nog eventjes gal spuwen. Gisteren had ik mijn overbuuf aan de telefoon. Zij hebben net in mei een dochtertje gekregen. Elke keer als ik haar spreek vraagt ze: "Wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen?" Dan kan ik het wel uitschreeuwen! Niet bij iedereen is het direct raak!!! Eigenlijk wil je dan zeggen: "We zijn al een poos bezig." Maar ik zeg haar niks. Ze is een beste roddelkont. Ik vind dit heel vervelend.
Hopelijk kunnen we snel zeggen: "We zijn zwanger..."

Nog 5 dagen...

Wanneer gaat iedereen, die nog niet getest heeft, testen??? Komende week = SPANNEND!!!

Hoi meiden,

Ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook zwanger zijn en mij kunnen volgen naar het zwanger-zijn forum!!!!!

Groetjes,
Angel

hoi meiden,

Weer eens een berichtje van mij.

Spannend toch nog Filiz? Of zijn de rd inmiddels wel echt gearriveerd?
Ik hoop echt dat je hcg te laag was en je daardoor negatief testte!

Lucia, je laat ons wel in spanning zitten hoor door naar Dublin te gaan op je nod
Hopelijk heb je goed nieuws straks!

Cathy, dat is inderdaad een beetje irritant dat je buuf vraagt wanneer jullie kindje er eens aankomt. Waarschijnlijk alleen goed bedoeld omdat ze zelf zo blij is met haar kindje, ik herken dat wel een beetje, alleen ben ik wel altijd voorzichtig met vragen naar een evt. kinderwens van iemand.

Jammer Kntseljuffie, dat de rd er toch zijn, veel succes de volgende ronde!

Het wordt spannend nu he, de laatste week is gearriveerd, dus al het goed is zijn de eitjes al ingenesteld zo'n beetje en kunnen de kwaaltjes gaan beginnen.
Mijn borsten zijn al wat gevoeliger en ik was erg moe de laatste twee dagen en veel honger, buikkrampjes heel lichtjes, kortom, het kan ook  gewoon weer een naderende ongie zijn!!!!Echt niks meer van te zeggen.

Veel succes meiden met wachten en ik hoop dat er veel positieve testen voorbijkomen deze keer!!!
Liefs Gwen

Terug
Bovenaan