Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi hoi,

Jeetje, wat jammer Filiz! Ik hoop voor je dat het volgende maand gaat lukken! Jammer joh!

En Cathy, misschien is het wel niets! Over een weekje heb je toch je NOD? Heb je altijd zo vroeg van tevorern die afscheiding? Zolang ze er niet zijn is er nog hoop!

Carina, lekker schoongemaakt? Hahhah, ja, moet ook gebeuren he! Al moet ik zeggen dat ik zo ´n echte poetsmiep ben hoor! Stond vanochtend ook al om 9 uur te soppen en stofzuigen...

Hiet gaat alles z ´n gangetje. Nog helemaal geen teken van een zwangerschap!

Oja, ik heb even gerekend. Met m ´n miskraam in september kreeg ik voor m ´n NOD last van m ´n rug. Ook had ik zelfs met Clearbleu voor m ´n NOD een heeeeele lichte positieve test (dag of 3 ervoor). Als ik ga rekenen, dan als het raak zou zijn, zou ik vanaf maandag last kunnen krijgen van m ´n rug, en dinsdag positief kunnen testen...

We wachten het weer af.....

Vanavond een verjaardag. Kruip daarna nog wel even achter de comp!!!!
Tot vanavond!

Groetjes!

zo ik ben helemaal opgetut en klaar voor de verjaardag.

mijn vriend valt het op dat ik veel dezelfde klachtjes heb...
ik ben namelijk sneller moe en mijn eetlust is aan het veranderen. Wel de tussendoortjes, maar mijn avondeten (zelfs de dingen die ik erg lekker vind) smaakt me minder.

aan mijn borsten voel ik niks, maar dat was de vorige keer ook pas bij week 7 ofzo...

ik weet in ieder geval zeker dat ik mijn eisprong dodnerdag of vrijdag heb gehad, dus misschien test ik als het zo blijft met de klachtjes wel woensdag...

groetjes en misschien tot na de verjaardag (al ben ik daar vast niet vroeg van thuis...)

Hoi hoi,

En Carina, leuke verjaardag gehad? Ik wel hoor!
Wat lekker dat je al wat klachtjes hebt! Heerlijk toch? Beter dan dat ze er niet zijn!
Eigenlijk hoop ik dat ik morgen tegen de avond toch ook al wat klachtjes begin te krijgen... Vooral m ´n rug zal ik dan voelen. Ongeveer de dag voor m ´n NOD de vorige keer tijdens mijn miskraam begonnen de klachten van het moe zijn, en het snelle eten verbranden. Nu wacht ik voornamelijk dus op rugklachten... Nog 2 dagen en dan kunnen we testen!!!

Groetjes maar weer!

Goedemorgen deze morgen!
Heb nog steeds afscheiding, maar dan niet bruin, maar roze. Dat was gisteren al. En donderdag is mijn NOD, dus het zou wel heel vroeg zijn als ik nu al ongesteld zou worden. Ik heb dit nog niet eerder gehad.
Oh, ik word gek!!!

Verder nog nieuws?? Is Lucia al weer terug van dublin?

He meiden,

Dat heb ik ook, Cathy!!
Gisteravond een klein beetje bloed met afvegen en duizelig, zere borsten, ongiekrampjes, enz. Ik hoop ook dat het een innesteling is, maar dit had ik twee maanden geleden ook, dus het kan nog alle kanten op.
Heb trouwens ook een klein beetje misselijk gevoel. het is gewoon afwachten, wel spannend he!
Ik zal flink voor ons allemaal duimen!
Liefs Gwen

goeiemorgen allemaal!
(al is het al bijna middag.. hahaha)

het is laat geworden gisteren en erg gezellig! vandaar dat ik niet gisteren nog een berichtje heb gedaan!

ik vind het heerlijk om die klachtjes weer te voelen, maar wat zal het een teleurstelling zijn wanneer het toch niet raak mag zijn. als je helemaal niks voelt dan hoop je er ook minder op (tenminste dat is mijn ervaring)

spannend cathy. Zolang er niks doorzet kan het natuurlijk een innesteling zijn.

ik ben klaar voor een luie zondagmiddag alleen thuis want mijn vriend gaat zo naar het voetballen toe!
vanavond gaan we gezellig samen gourmetten. Het moest een verrassing voor hem zijn, maar hij zag gisteren natuurlijk allemaal spullen in de koelkast liggen.
dus heb het maar verklapt. hij vond het een super idee!
gelukkig maar.. anders had ik erg veel op te eten hahaha

groetjes!

Hoihoi,

Ik lees van alles over innestelingsbloed. Krijgt iedere vrouw dit of verschilt dat weer per persoon?
Ik voel ook van alles, heb er sinds een paar dagen ook rugpijn bij en gister ben ik in de middag naar bed gegaan om te slapen. We zijn gister uit eten geweest, maar had het niet de hele dag getrokken zonder dat kleine uurtje extra slaap.....zenuwen?
Ik heb net gehoord, dat een  nicht van mij een miskraam heeft gehad en dat zet je wel even aan het denken.
Kunnen jullie mij zeggen welke zwangerschapstesten het beste is? Ik heb thuis nu de gewone van Clear Blue en de digitale. Hebben jullie ervaring met de digitale?
Het wachten op het kunnen testen is echt killing! Maar dat hebben meerder van jullie natuurlijk ook!

Groetjes

Terug
Bovenaan