Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi hoi!

Ja, het gaat echt een spannende week worden deze week!
Hier nog geen klachtjes, ja, m ´n darmen, maar dat ligt aanhet gevreet van de afgelopen week. Ga vandaag weer een beetje de lijndraad oppakken. Voor een knabbeltje vanavond hebben we japanse mix! Dus dan evengoed wat lekkers. Ook heb ik een verjaardag vanavond, hopelijk kan ik me een beetje inhouden! Verders zit ik hier lekker met m ´n voeten in een voetenbad. Ben net ook even lekker onder de gezichtsbruiner geweest, zag een beetje te witjes... Straks lekker douchen en scrubben en scheren, en nagels knippen... Heerlijk eventjes voor mezelf!

Ik ga maandag testen. Dit is misschien een beetje vroeg, maar hoe eerder ik het weet dat ik zwanger ben hoe beter. Laten we het daar maar op houden. Volgt misschien later meer. Want soms heb ik het idee dat een paar meiden wel verwachten dat we bezig zijn, en dat zijn ook echt van die forumgangers! Dus jullie begrijpen wel dat ik totdat ik drie maanden zwanger ben nog niet zo heel veel van mezelf kwijt kan!
Maar goed, hoe eerder ik weet dat het waarschijnlijk gelukt is, hoe beter!

Hoe is het verder met jullie?

Hoihoi,

Ik ben nieuw bij dit onderwerp en heb mijn NOD ook op 15 november (1ste ronde 1ste kindje). Ik voel echt van alles in mijn lijf, zoals pijnlijke borsten, steken in de buik, hongergevoel  en ik ben erg moe.
Ik ben nu 5 maanden vrij van mijn spiraaltje en heb dus niet hoeven ontpillen. Vreselijk zenuwachtg dus, omdat ik van alles voel!! Het zal wel de zenuwen zijn, die ik in mijn buik voel....maar toch heb ik hoop.

Ik blijf met jullie meelezen en zal ook af en toe gaan posten.

Succes allemaal!!!

@plopke!
Gezellig! hoe meer zielen hoe meer vreugd!

@sientje
ik snap dat je niet te veel over jezelf kwijt wilt. mij kan het niet meer schelen, want iedereen weet door de misrkaam toch al dat we ermee bezig zijn. ik kan nu moeilijk zeggen dat we geen kinderwens meer hebben.

@cathy
wat een vreselijke opmerking zeg! ik snap dat je even slikt als iemand dat tegen je zegt...

@ mezelf!hou toch op met zenuwachtig zijn muts! volgende week weet je het zeker!
 zucht

groetjes
en een prettig weekend!
(moet nu gaan huisvrouwen.. blegh!)

Nou Carina, niet te streng voor jezelf zijn!  Ha ha! Ik denk dat het wel een normale reactie is, want ik herken het ook. Volgens mij worden we allemaal gek van het wachten.

haha cathy.. ik weet het...
het hoort er wel bij. maar ik merk aan mezelf dat het nu na de miskraam me allemaal erg zenuwachtig maakt en ik me minder rustig kan houden dan ervoor.

dus ik moet mezlef wel even toespreken zo af en toe!

groetjes

Oh, help!
Ik ben heel bang dat het weer niet raak is deze maand. Ik ging net namelijk naar de wc en bij het afvegen zat er een bruinig kleurtje bij.  Dit is bij mij meestal een voorbode voor mijn menstruatie. Ik weet dat het misschien niet hoeft te zijn, maar ik ga er maar wel van uit, dan valt het altijd weer mee.
Heb nu een giga dip en kan wel janken, terwijl er eigenlijk nog niet echt iets is. Je wilt zo graag en elke keer denk je dat het goed zit en word je weer ongesteld. Nou, maar heel hard duimen dat het niet doorzet.

Nou hier is het helaas deze maand,
de R'D's zijn gekomen. Op naar ronde drie :(:(:(

En dames die nog moeten testen veeeeeeel succes, hoop dat jullie een positief test hebben zal duimen

Terug
Bovenaan