Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi Plopke

Ik denk dat dat per persoon verschild. De één zal het wel hebben en de ander niet.

Wat betreft de zwangerschapstesten: de Kruidvat test is goed en gevoelig, geloof ik. Met de digitale testen zie je direct of je zwanger bent of niet. Dat kan je dan aflezen. Geen twijfel. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog maar 3 keer eerder heb getest en bij alle drie was het negatief en die testen die ik toen heb gebruikt waren van de etos. Van Kruidvat en Clearblue heb ik van horen zeggen. Hoop dat je er wat aan hebt.

Heerlijk zo'n rustige zondag. Zo meteen nog even op visite bij de schoonouders. Altijd weer gezellig.

Kwam er net achter dat we volgende week zondag alweer een half jaar getrouwd zijn. Jemig, wat gaat de tijd toch hard. Niet normaal!

Hoi hoi,

Als ik die verhalen zo allemaal hoor, zijn het positieve berichten!
Als ik dan kijk hoe ik er zelf inzit met de klachtjes.... Niets!!!
Bah, krijg er steeds meer een naar gevoel bij, dat het deze maand weer niet raak is...

Vandaag niet zoveel meer drinken, zorgen voor goed geconcentreerde urine voor morgenochtend. Ook ga ik dinsdagochtend nog testen. Mocht dinsdagochtend niets opleveren is het einde oefening voor deze maand vrees ik...

Groetjes maar weer!

@sientje
hoezo dinsdag einde oefening? je NOd is dan toch nog niet.
je hoeft niet gelijk al zoveel hormonen in je lijf te hebben hoor!
en misschien beeld ik me het allemaal wel in... en word ik donderdag of vrijdag gewoon ongesteld

@plopke
een innestelingsbloeding hoeft niet iedere zwangere vrouw te hebben. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook niet.

@ cathy
gefeliciteerd! alweer een half jaar getrouwd... wij wonen nu alweer 3 jaar samen. De tijd is voorbij gevlogen!

ik ben alweer een beetje aan het inpakken. alles wat ik nu gedaan kan hebben is mooi meegenomen.
ook heb ik de strijk van de afgelopen week weggewerkt. de wasmachine is 2 weken stuk geweest en toen moest ik dus heel veel wassen. het wassen is niet zo erg, maar he topruimen van die was... pfff heb 3 kwartier staan strijken!
heb wel een cafe choco verdiend al   zeg ik het zelf!

oja over de testen..
ik gebruik de testen van matcare. Heb er zelf goede ervaringen mee.
toen ik ze nog neit had gebruikte ik de clearblue testen. deze zijn duurder en naar mijn idee niet perse beter.

andere testen heb ik nog nooit gebruikt.

Hoi hoi,

Nee, misschien als de test negatief is dinsdag wordt ik evengoed niet ongesteld. Laten we het hopen. Maar wie weet is ie positief! Toch ga ik stiekem een beetje uit van de zwangerschap van m ´n zoontje en nu met die miskraam in september. Toen had ik beide keren direct veel hormoon in m ´n lichaam. Toen teste ik ook beide keren een aantal dagen voor m ´n NOD. Dinsdag is twee dagen voor m ´n NOD. Wie weet... Ik vind het nu wel super spannend worden allemaal zeg!

Maar wat vervelend dat je wasmachine stuk was! Dat is inderdaad een hoop was wat je dan moet wegwerken! Die choco heb je zeker verdiend!

Hoe is het verder met iedereen? Elke dag wordt weer spannender he!

Hoi Sientje. En de rest

Ja he! heel spannend. Nog 3 dagen

Ik begin iets te voelen zo als gevoelig en warme onderbuik,

Ik  ga 16e testen,, als nog niet ongesteld naturlijk,

Ik hoop het zoooo!!!   voor mij!!!    en voor julie allemaal dat het raak is

Groetjes Silina

Hoi hoi, heb mn nod op 16 nov. Nog 5 dagen tot testen als mn menstruatie niet eerder komt. Kan bijna niet wachten maar om teleurstelling te voorkomen test ik niet meer voor mn nod. Heb trouwens helemaal geen klachten, heb je bij een zwangerschap al voor je nod klachten of komt dat pas er na?? Zit in ronde 3 voor 1e baby. Groetjes

Hoi Herma

Ik had geen echt klachten voor mijn nod.

Na een paar dagen overtijd, was ik heel moe,  pijn in mijn onderbuik.

maar omdat ik onregenmatig syclus hab en al bijna 2 jaar bezig was,

Had ik niet verwacht dat ik zwanger zou zijn.

Na 1 week overtijd, ben ik naar de dokter gegaan en toen bleek dat ik zwanger was.

Heel veel succes en sterkte in komende tijd.

Groetjes Silina

Terug
Bovenaan