Wie ook NOD rond 15 november???

goeiemorgen

voor mij een iets mindere ochtend, want erd wakker met bloed in mijn onderbroek...
een cyclus van 29 dagen. dat had ik niet verwacht!
ik hoef me in ieder geval niet meer druk te maken of ik wel zal testen of neit vandaag... dat is al voor me besloten.

klopt lucia... ik heb het al eens van iemand gehoord met wie ik werkte.
maar ik ben niet italiaanse hoor.. ben een echte zeeuwse! (en bijna weer leker daar terug!)

groetjes Carina

01 November:

02 November:

03 November:

04 November:

05  November: Lucia, 32 jaar, 2e ronde, 1e kindje

06   November:

07 November:

08 November: Angel, 36 jaar, 6e ronde, 2e kindje (11 aug. 1e miskraam gehad, 11 oktober 2e miskraam gehad)

09 November:

10 November: Filiz, 27 jaar 2e ronde 2e kindje

11 November:

Knutseljuffie, 24 jaar, 4e ronde 1e kindje

12 November: LInda, 29 jaar, 1e ronde 5e kindje

13 November:

14 November:

Knutseljuffie jarig!!!! 25 jaar

Sindarin, 22 jaar, 5e ronde, 1e kindje

Puk, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje (wat duurt wachten toch lang)

15 November:   Sientje, 26 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje
                                              Jorna, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje
                                                  Silina 26 jaar 5e ronde  , 2e kindje ,syclus ogeveer 36 / 38 / 40
                                               Cathy, 25 jaar, 7e ronde, 1e kindje

16 November:   Gwen,   37 jaar,5e ronde, 2e kindje
                                                   17 November: carina, 29 jaar, 2de ronde na miskraam, 1ste kindje, cyclus van 33 dagen (kan ook rond de dertig worden)  (cyclus van 29 dagen deze maand)

18 November:

19 November:

20 November:

21 November:

22 November:

23 November:

24 November:

25 November:

26 November:

27 November:

28 November:

29 November:

30 November:

Jeetje Carina, wat balen zeg! Had wel goede hoop voor je deze maand! Normaal heb je een langere cyclus? En het is echt ongi bloed?

En Lucia, wat een lange cyclus deze maand! Heb je dat normaal ook? Heb je nog klachtjes?

Hoe is het met de rest van de meiden? Veel hebben morgen of overmorgen hun NOD toch?

Wat spannend allemaal

Groetjes Sientje

Sientje,
Gefeliciteerd meid!!!! Leuk!!!
Dan wordt je zeker ook een juli-mama? Heb je de datum al uitgerekend?

Carina,
Hè, balen zeg, echt jammer!

Lucia,
Als je eisprong op dag 20 geweest is, dan zou je nu toch onderhand wel ongesteld moeten zijn denk ik. Dus...er is nog hoop...misschien maakt je lichaam wel heel weinig HCG aan. Ik duim nog voor je!

Hier alles nog goed, zit nu op de periode dat ik 2x een miskraam kreeg, maar heb er nu een veel beter gevoel over. Veel meer klachten!! Nog 2 weken en dan krijg ik een echo, toch wel erg spannend.

Groetjes,
Angel

het is helderrood bloed...
dus het zal wel echt mijn onig zijn... heb nog nooit echt 29 dagen gehad zidns ik ontpilt ben.. altijd 30 en na de miskraam zlefs alleen maar 33 dagen.
wat mijn cylcus betreft vind ik het niet erg, beter 29 dagen dan 33.

Ik had alleen zo gehoopt dat het mij nu weer gegunt was. ik heb nu nog 1 kans om voor mij 30ste moeder te worden....

sientje heel veel plezier straks bij het zwanger zijn forum.. je zal mijn forumvriendinnetje mickey wel tegen komen! die is ook in juli uitgerekend.
ik ga voor het augustus forum.

Het enige voordeel aan nu nog niet zwanger zijn is dat we minder haast moeten maken bij de verbouwing. want ik juli alles klaar is wel een flinke klus. Lat ik me daar maar aan vast houden.

groetjes Carina

Meiden,
hier de onzekere trien weer! Even een gedetailleerd verhaal....

vanmorgen net nadat ik mijn bericht had geschreven ging ik naar het toilet plassen en bij het afvegen heeeeeel klein beetje bordeaux/oudroze/doorzichtig en niet al te dik.
Dus dacht : daar heb je ze!

Meteen een verbandje dus. Net even gecontrolleerd en niks meer, athans nèt genoeg om te zien met afvegen.

Ga er maar vanuit dat het een slechte voorbode is...voor een innesteling is het te laat.

Hoi lieve meiden!

Het is al weer een tijdje geleden dat ik bij jullie heb meegekletst, maar ik moet mijn verhaal nu even kwijt. En aangezien het voor de meeste van jullie ook de spannende periode van de maand is snappen jullie mijn gevoel misschien.

Mijn NOD was 13 november, maar op 6 november kreeg ik bruinige afscheiding. Eerst dacht ik dat dit de voorbode van ongesteldheid was, dus  we besloten  vol goede moed voor de volgende ronde te gaan. De afscheiding was maar minimaal maar bleef wel 5 dagen aanhouden, en toen was het over... Het had dus niet doorgezet naar een echte ongesteldheid. Dus toch weer een beetje hoop. Op 12 november kreeg ik buikpijn en dit was gisteren op de 13e ook nog zo. Echt van die ongesteldheidsbuikpijn. Dus weer teleurgesteld, maar dan alsnog voor de volgende ronde... Maar nog steeds ben ik niet ongesteld en ik heb nu ook helemaal geen voorgevoel meer dat ik het ga worden en ook geen buikpijn meer. Ik snap mijn lichaam niet meer. Mogelijk heb ik een langere cyclus, maar hoe komt het dan dat ik wel ongesteldheidbuikpijn had???

Ik word helemaal gek van mezelf. Ga de laatste dagen zeker 8 keer per dag naar het toilet om te checken. Doen jullie dat ook?
Mijn vriend en ik hebben besloten dat als er vanavond nog niets is we maar een test gaan doen. Ik verwacht niet dat het positief is, maar ik wil gewoon duidelijkheid!

Voor de meiden die net als mij ook in spanning zitten: succes, ik duim ook voor jullie!

Dank je wel dat ik mijn verhaal ff kwijt kon ergens!

Groetjes, Irene

Hallo hallo!!!

Kon het niet laten en heb gisterenavond toch getest. En... en super, super, super licht 2e streepje. Vanochten weer getest en nu ietsje duidelijker. Ik ben gematigd optimistisch. Een 2e streep, hoe licht ie ook is, is zwanger??? Morgenochtend weer testen en hopen op een donkerdere streep. Ga er nu toch wel een beetje van uit dak zwanger ben.

Terug
Bovenaan