Wie ook NOD rond 15 november???

Nou, inderdaad, wat je zegt het blijft een man!
Goed van je dat je het ter sprake gaat brengen.

Maar dat zou ik ook doen hoor, tot donderdag wachten!
Ga heel hard duimen!

Ik blijf maar met vragen komen naar jullie, dus als jullie dat vervelend vinden, dan moeten jullie dat gewoon zeggen hoor!
Net terug van mijn werk en werd op mijn werk ineens heel misselijk en duizelig. Ik ben thuis gekomen (moest natuurlijk heel fijn met het openbaar vervoer) en gelijk naar de wc gegaan. (niet echt een fijn praatje, maar zal het netjes brengen) Het kwam er van boven uit, maar van onder later ook en nu begin ik echt te twijfelen of dat bij een zwangerschap hoort. Ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die overgeven, maar dat andere......nog nooit gelezen op het forum. Sorry dames, voor dit fijne bericht.
Ik moet donderdag ongi worden, dus testen heeft nog weinig nut.
Kan iemand mij een beetje helpen met een bevestiging of juist geen  over bovenstaande. Ik word er erg onzeker van namelijk!

Veel succes met testen iedereen deze week!

Sientje, dat klinkt echt super positief!!! Ben benieuwd morgen.

En Lucia, hopelijk heb je te vroeg getest. Ik hoop het voor je.

De roze (nu ook beetje bruin) kleurige afscheiding is er nog steeds. Ik word gek. Waarom heb ik dit? Word ik langzamerhand ongesteld? Waarom gaat de tijd nu niet zo snel als anders? Ik ben er ook veel te veel mee bezig.

Het gekke is, dat ik me nu weer helemaal fit voel. Heel raar dus.. Het is ook niet iets, wat ik verkeerd gegeten heb of zo, want alleen brood en fruit gegeten. Het zat blijkbaar dwars..

Hoi plopke!

Het kan inderdaad van een zwangerschap komen, maar het kan ook een buikgriep zijn. Hierzo heerst het enorm! De een na de ander wordt een dagje misselijk en moet spugen. De ander heeft er weer diaree bij of alleen diaree. Ik hoop voor je dat het met een zwangerschap te maken heeft!

Hier gaat alles z ´n gangetje. Ik begin sinds vanmiddag weer last van m ´n rug te krijgen. Dus dat wordt eingelijk elke ochtend eerst oefeningen!

Hoe is het verder met iedereen?

En... hoe is het met iedereen? Nog nieuws? Sientje, al meer bekend??? Spannende dagen voor veel meiden.

Hier is er geen bloed meer te bekennen. Ik ga donderdagochtend testen, mocht ik niet ongesteld worden.

Groetjes Cathy

Terug
Bovenaan