Wie ook NOD rond 15 november???

Hoi hoi,

Cathy, wat spannend gaat het worden voor je. Misschien innestelingsbloeding... Wie weet. Het gaat inderdaad voor vele een spannende week worden! Hoe is het met iedereen? Mensen stiekem toch al getest?

Hier gaat alles goed. De klachtjes beginnen te komen. Al snel is m ´n maag leeg en gaat er weer een boterham in. Ook begin ik weer af en toe last te krijgen van m ´n rug. Ook voel ik nu goed dat er wat gaande is daaronder in m ´n buik.

Gistermiddag heb ik nog een test gedaan (gewone urine.  Deze was ook positief, nog meer dan die van gisterochtend (met geconcentreerde urine)! Vanochtend weer een test gedaan en die was ook weer duidelijker dan die van gistermiddag! Ben echt super blij!

Verder heb ik vanmiddag vrij genomen van m ´n werk en heb ik voor de rest van de week ook vrijgenomen (tot vrijdag). Heb het m ´n collega verteld, maar wil het verder nog niet aan m ´n andere collega ´s vertellen. Dat komt misschien vrijdagmiddag wel en anders volgende week.

Groetjes!

Hallo Sientje,

mag ik ook meekletsen? Ik ben vanaf 27 okt in de running voor mijn tweede kindje. Mijn NOD is 25-11. 10-11 had ik een positieve ovulatietest. Spannend!

Willemijn

hoi hoi!

wat een berg berichten weer...
ik ben weer bijgekomen van gisteren.. pff dat het me zo van slag kan maken zeg!
mijn vriend heeft beterschap beloofd wat betreft het roken. hij had niet door da the tme zo dwars zat.

vandaag een veelzijdige dag gehad op het werk. maar ben me toch een partij moe!
ik stond er zelf van te kijken vanmiddag toen ik naar huis reed.

ik durf er eigenlijk niet meer zo op te hopen. mijn buik raakt weer een beetje opgeblazen en dat heb ik ook bij een ongi. dus we zien het wel....
(al heb ik net ook wel snel gegeten en dan heb ik dat ook...)

wat duurt wachten dan toch eigenlijk lang zeg!

groetjes Carina

Hoi willemijn!
Gezellig hoor dat je er bent! Wat spannend he allemaal! En wat kun je blij zijn (tenminste ik) met een positieve ovulatietest!!! Nou, heel veel succes met het wachten!

Carina, wat goed van je dat je het er met je vriend over hebt gehad! En wat lekker dat hij er nu wat aan gaat doen! Ben trots op je! Wat duurt het wachten dan lang he, die dagen....

bij de rest nog nieuwtjes?

Hey sientje gefeliciteerd meidd toppie zegggggggggg

Kom ik paar dagen niet op forum, kijk wat er allemaal gebeurd leukkkkkkkk,
moest wel veel doorlezen hoor jeetje, jullie hebben te veel geschreven afgelopen dagen
Nou, zijn er nog andere dames, die positief hebben getest, inmiddels???????????

Een warm welkom! Weer een gezellige kletskous erbij!

Carina, hoop dat je je nu weer wat positiever voelt en voelt dat je vriend echt achter je staat. Alle beetjes helpen en het belangrijkste is goed in je vel zitten!

Hier zitten we inmiddels op dag 38 en de gewoonlijke negatieve test. Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben en wacht nu maar op de duivels...Ook omdat ik denk dat ik op dag 19-20 mijn ei heb gehad (volgens mijn afscheiding, want mijn testen zijn altijd - geweest).Ook de pijntjes zijn er nog maar mijn temp is inmiddels 36.7.
Misschien heb ik wel geen ei gehad? Maar daar wil ik al helemaal niet aan denken!

Word hier zoooooo onzeker van! Maar daar kunnen jullie over meepraten...

Terug
Bovenaan