Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Hoi Mir,

Weer echt spannend he als je al van alles voelt!
Dan is het nog moeilijker om ergens anders aan te denken! Volgens mij duurt het ongeveer 5 tot 7 dagen na je bevruchting tot het eitje zich gaat innestelen en kun je vanaf die tijd pas kwaaltjes krijgen omdat je dan hcg-hormoon gaat aanmaken. Toch heb ik al vaker gehoord dat zwangere vrouwen zich al anders voelden na de eisprong (geeft weer hoop!)
Weet jij zeker dat je je eisprong afgelopen ma-di had? Ik denk dat ik hem toen ook had, maar ik heb nog geen rekbaar slijm gehad, alleen meer afscheiding (en hitsig als een stier, haha!)
vanavond smaakte mijn eten ineens niet meer, ook zo vreemd.
Het is nog effe geduld hebben.....
Liefs Gwen

1        Oktober:

2        Oktober:

3        Oktober:

4        Oktober:

5        Oktober:

6        Oktober:

7        Oktober:

8        Oktober:      

9        Oktober:        

10    Oktober

11   Oktober:         natascha, 24 jaar 2e ronde na mk, 2e kindje

12   Oktober:

13   Oktober:         Jen (knutseljuffie) 24 jaar 3de ronde, 1ste kindje
                                             Angie75, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje

14   Oktober:         Carina, 29 jaar, 1e echte ronde na miskraam, 1ste kindje
15   Oktober:         suuz     , 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje

Gwen    ,37 jaar, 4e ronde, 2e kindje

16   Oktober:        Debby, 28 jr, 2e ronde na MK, 1e kindje
                                            mamabeertje, 27 jaar, 3e ronde, 1ste kindje  

17   Oktober:

18   Oktober:

19   Oktober:

20   Oktober:

21   Oktober:  

22   Oktober:

23   Oktober:

24   Oktober:

25   Oktober:

26   Oktober:

27   Oktober:

28   Oktober:

29   Oktober:

30   Oktober:

31   Okober:

RD's
neutraal
 ZWANGER!!!!!

Mijn cyclus was 28 dagen, maar de laatste keer was het 26 dagen. Heb aflopen maand de ovulatietest van de apotheek gebruik. 7 Dagen getest en geen positief resultaat gehad. Na 7 dagen waren de testen op en heb ik geen nieuwe gekocht. We hebben er lekker op los geklust en het is nu afwachten of het gelukt is. Ik gok dat mijn NOD rond 13 oktober is dus ik heb me maar toegevoegd aan het lijstje.
Lichamelijk merk ik nog niks.

hoi hoi

@jen het is bij mij geen biertje., maar wijntje...

@gwen, die slijmprop heb ik de dag erna ook weer gehad.
het zou innesteling kunnen zijn, maar durf er niet zo op te hopen. dan valt het zo tegen.

over een week weet ik meer... spannend hoor!
groetjes Carina

Hoi meiden!

Ik wil me graag bij jullie toevoegen! Ik ben Sientje, heb een zoontje van 1,5.  
Ik zat al bij de mei moeders, maar  op 16 september begon m ´n miskraam en stopte 4,5 dag later. Ik was rond de  5 weken zwanger, heel kort nog maar maar toch was ik erg verdrietig...   Ik ben twee weken later begonnen met ovulatietesten. Na 10 (!) stuks had ik eindelijk een positieve test! Die was gisteren. Wat het rare was, gisteren begon ook m ´n eisprong! Die voel ik meestal, dan kan ik alleen maar op bed liggen. Dus die "sprong" kwam sneller dan verwacht na m ´n streep!

Dus hier ben ik dan! Gisteravond m ´n eisprong gehad, en volgens de berekeningen heb ik dus vrijdag 19 oktober m ´n NOD. Heeeeel erg spannend allemaal! Het is nu alleen maar afwachten en goed naar je lichaam luisteren en deze observeren. Toen ik in september zwanger was merkte ik voordat ik ongesteld moest worden dat ik honger had, direct weer last van m ´n rug (had bij m ´n eerste zwangerschapsisschias) en een raar gevoel in m ´n buik.

Aan de ene kant is het allemaal weer afwachten, maar aan de andere kant heb ik wel een stukje rust over me heen gekregen om het maar zo te zeggen. Jullie niet? Ik was er toch elke dag mee bezig, goed m ´n afscheiding in de gaten houden als ik naar de wc was geweest, goed m ´n gevoel in m ´n buik in de gaten houden. Elke dag 4 uur niet plassen en zo min mogelijk drinken, uit m ´n werk naar de wc om te testen en daarna heeeerlijk een glas drinken (of 2...) opdrinken. En nu.... nu heb ik mijn eisprong gehad en kan ik alleen maar afwachten. Dat geeft me ook wel weer een stukje rust. Want ja, je wilt natuurlijk niet te laat zijn met je eisprong en het klussen!

Zo, genoeg geschreven ik zal de lijst gaan bijwerken!

Groetjes van Sientje

1        Oktober:

2        Oktober:

3        Oktober:

4        Oktober:

5        Oktober:

6        Oktober:

7        Oktober:

8        Oktober:      

9        Oktober:        

10    Oktober

12   Oktober:

17   Oktober:

18   Oktober:

19   Oktober:        Sientje, 26 jr, 1e ronde na MK, 2e kindje

20   Oktober:

21   Oktober:  

22   Oktober:

23   Oktober:

24   Oktober:

25   Oktober:

26   Oktober:

27   Oktober:

28   Oktober:

29   Oktober:

30   Oktober:

31   Okober:

RD's
neutraal
 ZWANGER!!!!!

Hoi allemaal,

Wat rot voor je van je miskraam, Sientje!
Goed van je hoor, dat je er weer zo positief tegenaan gaat!
Hopelijk ben je weer snel zwanger, je eisprong is weer heel snel op gang gekomen, dus dat is al heel goed nieuws!!!!!

Sandra, ik zal in het volgende berichtje jouw naam toevoegen, alleen weet ik je nod-dag niet, dus zal ik hem op de 15de zetten. Als ie anders is laat het maar even weten.

Ik voel wel weer stiekem wat kwaaltjes zoals; opgezette buik, spierpijn in mijn onderbuik, warm (ik temperayuur niet, dus puur op gevoel), iets grotere borsten, enz. Kortom weer bijna alsof ik gewoon ongesteld moet worden, is het alleen wel te vroeg voor. Mijn man denkt dat het deze maand raak is, net als bij jou Wietske.
Hoe is het met jou? Al wat duidelijkheid, en kun je je nog inhouden met testen?

Liefs Gwen.

Hier is ie dan...

1        Oktober:

2        Oktober:

3        Oktober:

4        Oktober:

5        Oktober:

6        Oktober:

7        Oktober:

8        Oktober:      

9        Oktober:        

10    Oktober

12   Oktober:

Sandra,,3e ronde, 3e kindje

17   Oktober:

18   Oktober:

19   Oktober:        Sientje, 26 jr, 1e ronde na MK, 2e kindje

20   Oktober:

21   Oktober:  

22   Oktober:

23   Oktober:

24   Oktober:

25   Oktober:

26   Oktober:

27   Oktober:

28   Oktober:

29   Oktober:

30   Oktober:

31   Okober:

RD's
neutraal
 ZWANGER!!!!!

Hoi,

Wietske, had jouw topic van vandaag nog niet gelezen voor mijn vorige berichtje hier,
hopelijk verlies je de moed niet.
is balen he, als je het zo graag wil!!!!
Verwen jezelf maar een beetje met lekker  VEEL SLECHTE DINGEN  die straks weer niet mogen!!!

Liefs Gwen

Terug
Bovenaan