Wie ook NOD rond 15 oktober???????

Hey meiden,

Sinds enkele dagen heb ik zulke gekke dingen die ik voel.. De ene dag denk ik ja ja.. het zou wel ns zo kunnen zijn terwijl ik een andere dag nergens last van heb.. Ik heb van die rare bultjes rond mn tepels en mn borsten lijken grote en iets steviger als voorheen.. Zelfs mn vriend merkt het op.. Ik heb op de een of andere manier mn eisprong gemist denk ik.. Ik heb althans niet meer slijm dan anders opgemerkt en ook geen gekke pijntjes in mn buik.. Gek he?
Ben er ook nog ns hartstikke verkouden bij geworden.. Echt balen!! Voel van alles maar durf er nog niet op te hopen.. Probeer mezelf niet te gek te maken.. kan toch niet voor de 17e testen..   en dat duurt toch echt nog 2 weken!! pfff...

Ben zo bang dat de dingen die ik voel zo zijn omdat ik ze graag wil voelen..

Hoe zitten jullie daar in?

Liefs Debby

Dag dames,

Even heel iets anders, maar moet het toch even kwijt.
Gisteren ging ik lekker met een vriendin winkelen, dacht even niet denken aan zwanger zijn en dergelijken. Zij heeft net 6 weken een vriend dus is helemaal hotel de botel dus ik dacht wordt een dagje praten over verliefdheid.
MOOI NIET DUS!!!! Blijkt ze 5 weken zwanger te zijn. Ben er nog steeds van onder de indruk. Ik hoop zo dat ik het nu ook ben, lijkt me zo gezellig samen zwanger zijn. Maar wel erg heftig hoor. Ben helemaal verbaasd. Gelukkig willen ze het allebei welhouden.

Savonds gezellig bij vrienden van ons geweest. Lekker met hun kleine man van 2 maanden op schoot gezeten.

Hbe nu trouwens onwijs zere borsten en hele dikke (puddingachtige) afscheiding. Zijn dat kwaaltjes? zere borsten had ik vorige maand ook. Maarja, afwachten.

WACHTEN IS NIET LEUK

Hoe is het bij jullie allemaal? Al kwaaltjes?Klachten of iets dergelijks?

Succes met wachten.Kus Knutsel

Hallo meiden,

Dat is wel heftig ja, zwanger als je je vriend pas net kent!
Ik heb ook inderdaad wel goeie hoop dat het deze maand raak is, ben weer behoorlijk moe, opgezette buik, spierpijn onderaan buik en mijn bekken begint weer gevoelig te worden (bekkeninstabiliteit gehad bij vorige zwangerschap). Toch heb ik deze kwaaltjes al vaker gehad, het blijft dus nog steeds afwachten!

Ik duim nog een klein weekje door en dan weten we allemaal of het gelukt is, ik hoop dat we allemaal door kunnen naar het juni -of juli -(ligt aan de lengte van je cyclus of je juni nog haalt) forum!!!!!!

Liefs gwen.

Hoi meiden.

Wat spannend en leuk allemaal om te lezen dat de kwaaltjes al beginnen te komen! Dat is een goed teken! Toen ik in september zwanger was had ik inderdaad al voordat ik ongesteld moest worden kwaaltjes, vooral m ´n rug en dat m ´n eten weer snel verteerd was.

Je lichaam reageert toch op het zwangerschapshormoon. Dus als je je lichaam goed kent, herken je het zeer snel als deze anders reageert dan op het moment dat je ongesteld moet worden!

Geniet van de kwaaltjes, het is een goed teken!

Groetjes Sientje

dag allemaal,

bij mij is die rare vreemde niet gewenste bruine afscheiding in mini vlaagjes gelukkig de deur uit..... nu  een aantal toiletbezoeken  witte afscheiding....
Is dit goed nieuws???
Van mij mag komende week omvliegen, ik word gek van het wachten! Omdat ik deze ronde allemaal andere klachten(hoofdpijn, onderbuikpijn/kramp, bruine afscheiding, mini  bloedverlies en witte afscheiding)  heb, krijg ik ook veel hoop. Maar ik wil niet te veel hopen, want dan is de teleurstelling zo groot, wanneer   het niet zo is!! Zucht! Ik word moe van mezelf....Ook zoiets halverwege de dag kun je me al opvegen, ga ik even op de bank liggen en dan ben ik OUT!! Slaap ook 'snachts als een blok.....

Hellup!!!

Oke even rustig worden...4 dagen werken... dan vakantie... en dan 16 oktober....
Rustig... adem in....adem uit....adem in... adem uit....

Liefs en succes met aftellen, nog maar 9 nachtjes slapen.....
Kus, Mir

hoi hoi

wat herkenbaar allemaal
ik heb de 5de en 6de dag na mijn eisprong  een flinke klodder snotterig slijm bij het afvegen. ik heb gelezen dat rond die tijd de innesteling is.
mar wat ik ook in mijn achterhoofd houdt is dat het misschien nog met mijn miskraam te maken heeft. je baarmoeder moet toch ook weer krimpen en als die krimpt zal er toch ook wat uit moeten komen?

ik durf namelijk niet zo goed te hopen dat het weer raak is.

mijn borsten zijn neit gevoelig, maar dat kwam de vorige keer ook pas later.

ik heb wel een opgezet buikje, maar heb ook de hele week niet getraind en wel lekker veel gegeten, dus zou het daar dan niet van komen?

zucht!
ik merk dat ik er nu meer mee bezig ben dan voor de miskraam.

groetjes Carina

Hoi hoi!

Het is voor jullie helemaal spannend! Al een paar dagen na de mogelijke bevruchting!
Zo te zien is natascha de eerste die kan testen! Spannend joh!

Gaan jullie je NOD afwachten of stiekem eerder testen???

Oja, ook misschien nog even vertellen. Toen ik in september zwanger was, toen had ik 1 a 2 dagen voor m ´n NOD een positieve test. 2 dagen later was die test nogsteeds positief, maar je kon nu niet echt zeggen van: " kijk, die is een stuk dikker dan die van 2 dagen terug". Dat baarde me al zorgen. Bij m ´n zwangerschap van m ´n zoontje was er met de paar dagen een dikkere streep te zien, nu niet. Ik heb er denk ik wel 10 zwangerschpastesten doorheen gejaagd....

Nu heb ik testen besteld via Matcare, ovulatietesten en zwangerschapstesten. Ik vind het trouwens wel een heerlijk gevoel om de zwangerschapstesten al in huis te hebben. Elke keer als ik testen kocht ging ik zo vroeg mogelijk naar de winkel zodat ik geen bekenden zou tegenkomen. En als ik ze had gekocht viel er een last van m ´n schouders af...

En nu heb ik dus inmiddels weer 10 ovulatietesten opgemaakt. Ik had er dus eerst 10 besteld, maar toen ik de 9e ging aanbreken heb ik meteen ook al wat nieuwe besteld (pakketje van 5) Niet wetend dat die 10e test dus positief was... Dus hier zit ik nu thuis met het pakketje van 5 nog helemaal dicht...

Dat is trouwens wel raar lijkt me, dat een vriendin net een vriend heb en 5 weken zwanger is. Kan me goed voorstellen dat het superleuk zou zijn als je gelijk loopt!
M ´n vriendin is een paar dagen na mij bevallen van een kindje.

Het bloeden van m ´n miskraam was op een donderdag gestopt en de zwangerschapstest die ik op zaterdag deed was hartstikke negatief. Zaterdag hadden we ook een feestje en toen kwam een vriendin ermee aan dat ze ongeveeer 7 weken zwanger was. Ik was hartstikke blij voor d ´r maar toen m ´n mond begon te trillen ben ik toch maar even de kamer uitgegaan. Dat was wel jammer, heb het haar trouwens wel verteld en ze kwam die week later heel pittig met een bos bloemen aan!

Hoe zit het trouwens met het vertellen van mensen? Weten mensen van jullie dat jullie bezig zijn? Bij ons heel weining.

Groetjes van Sientje

Hahahah, lekker hoor!
Ik kom er net achter dat je kunt sorteren op "nieuw>oud"....
En ik de hele tijd maar doorscrollen  naar het eind....

Terug
Bovenaan