Wie ook NOD rond 17 juli

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 16:56:52'));

Hoi Meiden

Vandaag is het knap rustig in mijn onderbuik. Maar ik heb nu barstende koppijn. Maar goed dat het rustig word is voor mij geen goed teken eigenlijk, dus zal voor mij de ongi ook wel van de week komen.

Liefs sharine

Ja dat heb ik ook hoor Sharine, daarom ben ik ook in afwachting van de RD.   Alleen de hoofdpijn had ik gisteren heel erg. Al vanaf 's morgensvroeg na het opstaan.

hoi meiden,

wie zijn er nu nog aan het wachten?

Sharine hoop dat je pendel nog voor andere meiden gelijk krijgt, ook voor jezelf!!!!

hier gaan we door met oefenen. Hopelijk snel raak

liefs dimka

Hallo Dimka,

Ik wacht nog op de RD, heb vanmorgen negatief getest jammer genoeg. We zullen nog even afwachten. Ik zal voor je duimen dat de volgende ronde positief is!

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Ik moest weer ff een hele hoop bijlezen na zo'n heerlijk weekendje weg!

@Tammie: GEFELICITEERD!!!!!! Echt helemaal te gek voor je, hopenlijk volgen wij allemaal snel...
@Dimka: balen he, die stomme RD's, bij bij zijn ze ook vanmorgen gearriveerd, dus op naar de volgende ronde.
@Yvonne: Een negatoeve test betekend nog niet per definitie geen zwangercshap hoor, veel vrouwen testen pas na 2 weken overtijd positief, dus als de Rd's er nog niet zijn dan is er nog hoop voor je... Ik duim voor jou!
@Sharine: ook nog steeds geen duidelijkheid, ik hoop dat je geod gependeld hebt voor jezelf en hartstikke zwanger bent, dat zou toch geweldig zijn... Houd ons op de hoogte!
@Sara: Ah, nu ik dit typ weet ik het ineens niet meer precies, maar volgens mij ook nog geen positief nieuws of wel.. Nou ik hoop dat het snel zover is voor je!

Misschien moeten we een nieuw topic maken met een nieuwe titel die we makkelijk terug kunnen vinden, de NOD datum is bijna verlopen en het lijkt me keuk te blijven kletsen....

Ik heb nog wel een vraagje, vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, deze maand 34, moet ik dan voor de volgende maand ook rekening houden 34 dagen? Ik had zelf in gedachten om zowel met 28 als met 34 rekening te houden en dan een hele lange klusperiode aan te gaan houden, wie weet, klussen is nooit verkeerd, haha...

Ons weekendje was trouwens heerlijk, eerste keer dat we onze hond (Sam een bruine labrador) mee hadden genomen en het ging perfect. Er was een park bij het hotel en er begonnen ook 3 wanderoutes voor het hotel, dwars door de bergen, echt superrrrrrr.....

Nou meiden, spreek je snel weer!

Dikke kus, Es

hoi,

@esther, ik heb alweer een nieuw onderwerp geopend, NOD ROND 10 AUGUSTUS.
voor je cyclus zou ik inderdaad die lange klusperiode aan houden, dan maak je het meeste kans. ik ga nu zelf ook maar tussen een cyclus van 24 en 28 dagen inzitten, dus ook langer klussen. vinden onze mannen vast niet erg!

liefs dimka

Hoi meiden,

@Dimka en Esther: wat jammer dat de RDs gearriveerd zijn!!! Succes in de volgende ronde!!!!
@Yvonne: ik sluit me bij de anderen aan. . . . . Zolang er nog geen ongi’s zijn, is er nog hoop!!! Ik duim voor je.
@Sharine: Wat onhandig is dat he, zo’n laat ei. . . . Maar dus nog geen ongi gevoel. Succes nog met wachten!!

Ik heb nu voor de 3e dag achter elkaar een hogere temp dus ik heb vrijdag eindelijk mijn ei gehad. Dit zou betekenen dan mijn nod van 22 juli naar 1 augustus is verschoven. Baal er wel van dat mijn regelmatige cyclus weg is. Zit deze maand dan waarschijnlijk rond de 42 dagen in plaats van de eerst keurige 31 dagen. Zo gaat het nog langer duren om zwanger te raken. . . . Hoe moet ik nu weer gaan tellen? Houdt dit in dat ik ontpilt ben?

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Officieel is vandaag mijn NOD maar nog niks te bekennen. Temp was vanmorgen nog hoog 37,1. Maar inderdaad mijn ei is 2 dagen later geweest dus er kan nog van alles komen. De krampjes in de buik is al ziender minder heel af en toe voel ik nog wat. Maar heb op dit moment al weer hoofdpijn dat had ik gisteren ook al. Gisteravond kreeg wel weer last van mijn onderrug. Maar goed we wachten rustig af.

Hoi Yvonne

Zijn de RD al geariveerd of blijven ze nog steeds uit. Anders ga ik nog voor je duimen.

Liefs Sharine

Hoi Sara

Ja heel vervelend is dat als je cyclus helemaal in de war raakt. Maar bij mij is het geluk tot nu toe dat ik mijn eisprong voel dus dan reken ik het vanaf die dag uit. Maar ga voor je duimen meid 22 juli.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan