Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Tammie

Ja het is nu ons klusweek ik verwacht ongeveer maandag/dinsdag mijn ei. Ik heb al twee kids een jongen van bijna 4 en een dochter van 21 maanden. We zijn dus nu bezig voor de derde en we zitten nu in ronde 4.
Dus word het voor ons allen een spannende tijd en hopen dat we allemaal snel zwanger mogen raken.

Liefs Sharine

Dag meiden

Even uppen want we stonden alweer op pagina 3

Nou voor ons word het weer een klusweek. Hebben er al wat hun eisprong gehad ik volgens mij nog niet al had ik gisteren wel even wat last van mijn onderbuik maar dat trok later wel weg. Maar goed het kan nog allemaal.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Nou heb gister mijn ei gehad, dus het aftellen kan weer beginnen tot aan mijn NOD.
Erg Spannend hoor!

Hey Tammie, wat een misselijke streek was dat ban je ex zeg!
Ik hoop dat je gauw zwanger bent deze keer!

Liefs yvonne

Hai meiden,

Ik heb mijn NOD op 14 juli, dus ik sluit me maar even bij jullie aan! Ik heb geen idee of ik een eisprong heb gehad, heb wel deze week 2 avonden achter elkaar hele erge steken gehad rechtsonder in mijn buik (dit duurde de eerste avond 5 minuten en de 2e avond   was het  met een paar flinke steken over) Zou dit mijn eisprong geweest zijn? Ik weet het niet meer hoor, word erg onzeker van dat gereken en getel....
Ik hoop er maar het beste van en hod mezelf maar voor dat we geen haast hebben om zwanger te worden, want we zijn nog maar net bezig!

Ik wens jullie alle geluk van de wereld en dat er in ieder geval maar één van ons zwanger mag raken (het liefst allemaal natuurlijk)

Liefs Es

Hallo Esther,dat was vast je ei, wat je gevoelt hebt! Heb zelf ook vaak steken en een beetje ongigevoel dan.

Nou meiden, verder heb ik  gezegd dat ik mijn temp niet bij ging houden, maar ik wilde toch weten wanneer mijn ei was en heb daarom vrijdag, zaterdag en zondag getempt. Deze waren dus 36,5/ 36,2 en 37!!! Dus gisteren mijn ei gehad. We hebben flink geklust en daarna heb ik met mijn kont op een kussen gelegen. Wel een half uur lang! Hoop dat het helpt!

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

Ik hoop maar dat het mijn ei was, we hebben om de dag geklust, dus........ wie weet!
Een half uur met je kont op een kussen, hihihihi, al shet dan nu niet gelukt is dan weet ik het niet meer! Maar is het niet zo dat je juist op de dag voor je eisprong het meest vruchtbaar bent? Dat staat op de site van predictor geloof ik....

xx Es

Oh dat hoop ik, want zaterdag hebben we ook geklust! Heb toen mijn armen om mijn knieën gedaan, was ook goed zeggen ze. Dan kantelt je baarmoeder iets en krijgen de zaadjes beter toegang! Haha ik hoop dat het werkt! Naar 10 minuten kreeg ik eerst rechtsonder steken en ongigevoel en toen helemaal. Heel raar had ik nog niet eerder gevoelt! En het is toch al echt de 9e ronde voor mij en mijn mannetje!

Nou, dat klint wel veelbelovend!! Ik hoop het echt voor je..... Laten we elkaar op de hoogte houden! 16/7 is je NOd toch? De mijne 14/7... Vind het wel leuk zo ´n forum waar we elkaar op de hoogte kunnen houden....
Ik heb trouwens ook de hele tijd kleine steekjes onderin mijn buik... Maar ach, het kan van alles zijn. Laat ik mezelf niet gek maken! haha

xx Es

Terug
Bovenaan