Wie ook NOD rond 17 juli

Ja dat doe je al snel he? pppfff.... heb me al zo vaak iets ingebeeld en altijd weer die ongi!!!! Echt balen! Ik voel nu niet echt veel, een beetje ongigevoel onderin maar niet veel.
Ja mijn NOD is 16 juli! Hopen dat we positief gaan testen dan!

Liefs yvonne

Hey allemaal,

T wordt nu wel heel spannend he!
Yvonne tis te hopen dat het voor jou nu ook raak is.
Je hebt er wel genoeg voor over!
We blijven hier ook flink aan het klussen en ik heb sinds gister zeer gevoelige tepels.
Ik wil mezelf niet gek maken maar ik heb heel sterk het gevoel dat het raak is!
Het zou mooi zijn als we allemaal doorkunnen naar het zwangerforum!
Mijn NOD is 9 juli bij een cyclus van 28 dagen maar ga uit van een cyclus van 31 dagen.
11 Juli dus ik kan 12 JULI testen!!!
Morgen nog weer een solli...
Erg spannende tijden breken aan voor ons!

Liefs,

Tamara.

He Meiden

Ik hoor het al er word al weer flink geklust van de week.

Yvonne foei toch je zou niet gaan tempen hahahahaha grapje. Jij hebt zeker op tijd geklust dus word het echt spannend.

Esther

Ja je hebt zeker denk ik je eisprong gehad vorige week voor jou ook veel succes.

Bij mij is het een apart geval normaal gesproken heb ik een aantal dagen voor eisprong en 1 dag na mijn eisprong buikpijn. Nu alleen gistermorgen wat ongi gevoel gehad (was ook maar even). En nu heb ik nergens last van. Of ik krijg een latere eisprong v/d week.
Gisteravond hebben we nog geklust.

Liefs Sharine

ik reed vrijdag naar nederland toe (we wonen in denemarken!), en ik heb de halve reis steken en krampen gehad, maar het kan eigenlijk niet mijn ei zijn geweest, die moet (als het klopt) vandaag of morgen komen!
nou ja, vrijdag waren we 's nachts pas aangekomen, dus niet geklust. zaterdag wel, dus kijken of we vanavond nog zin hebben!!!! dus we hebben nog een paar dagen te gaan.
we slapen bij bij mijn ouders hier, en ik moet zeggen, ik voelde me net weer een tiener hier. de hele tijd maar luisteren of je ze niet hoort (kan bijna niet, want ze zijn aan de andere kant van het huis) maar vreemd hoor.
als ik nu zwnager zal raken, heb ik in ieder geval een goed verhaal te vertellen, waar het gebeurt is!!!!

gr dimka

ps succes bij jullie allemaal, mijn duimen blijven draaien en ik wil ons allemaal naar dat zwangerschapsforum hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden!

Ja Tammie ik hoop het ook voor ons en idd. deze ronde wel erg mijn best gedaan! haha, daar kan het niet aan liggen!

Ja Sharine!! Haha ik kon het niet laten hoor! Ik dacht ik doe alleen rond mijn ei even, dus ja het lijkt erop dat ie gister geweest is. En heb even flink omhoog gelegen met mijn kont op een kussen! Haha als dit niet helpt weet ik het ook niet meer hoor!

Hallo Dimka, het lijkt wel op je ei wat je gevoeld hebt, maar dat kan toch ook wel. Die is nooit precies in het midden van je cyclus. Die van mijzelf ook niet, die is  op dag 12 van een cyclus van 27 dagen geweest. En wat leuk dat je bij je ouders op bezoek bent! Haha dan heb je zeker wat te vertellen als je deze ronde zwanger raakt!

Heb ook minder last van mijn buik e.d. als anders met mijn eisprong. Moet er echt goed over nadenken als ik iets voel of niet!

Liefs Yvonne

Hello, hello,

Nog ff snel een berichtje voordat ik weer weg moet. Ik check vanavond het forum nog wel ff (is erg verslavend en gezellie) Moet oppassen dat ik  er niet teveel achter zit, anders wordt dat nooit wat met kindjes maken! hahaha  

@Sharine: Denk je echt dat ik de eisprong gevoeld heb? Ik heb het namelijk 2x gevoeld op 2 dagen na elkaar, dus..... Straks heb ik 2 eisprongen en een meerli ´ng op komst, hihi.... Ik hoop maar snel dat het raak is, ook al heb ik niet echt haast!
Hoe voel jij je nu? Al enig idee dat het misschien wel raak zou kunnen zijn?

@Tamara: Bij ´jou is het vast raak! Ik geloof er heilig in dat een vrouw het echt wel voelt wanneer ze zwanger is, ik duim voor je!

@Dimka: Spannend, wiebelen waar je ouders bij zijn haha, echt leuk als het nu zou lukken, dat verhaal blijf je altijd terug horen dan!

Ik heb wel een beetje een onbestemd gevoel in mijn buik hoor, wel apart! maar ach, laat ik niet te hard van stapel lopen, ik kom nog maar net kijken!

xx Esther

Hoi Esther

Ik weet het wel heel zeker dat je je eisprong hebt gehad. Van een eisprong kun je wel een aantal dagen last van hebben. Ik heb namelijk 3 cyclussen achter elkaar 3 dagen last gehad van mijn eisprong. De dag voor eisprong (doorzichtig slijm, de dag van eisprong en de dag erna (de laatste dag was de pijn minder). Maar alleen deze cyclus is anders (tot nu toe), had gistermorgen wat last van ongi gevoel ik dacht ahhh morgen vast mijn eisprong maar s'middags was het al weer over. Het enige waar ik nu last van heb is dat ik een wat zeurderige onderrug heb vooral als ik lang zit. Misschien dat ik toch gisteren mijn eisprong heb gehad. We zullen zien.

Zal flink voor je gaan  

Liefs Sharine

Hai Sharine,

Raar dat je nu je  ES (Eisprong)  niet meer voelt en eerder wel... Had je al wel een regelmatige cyclus dan? Ik hoop voor je dat je er wel een gehad hebt of nog krijgt, anders is het weer zo ´n verloren maand..

Als ik mijn eisprong gehad heb, dan ben ik bang dat ik misschien niet genoeg geklust heb, want ik ben uitgegaan van een cyclus van 32 dagen en mijn eisprong zou dan gister geweest zijn! Ach, we zien het wel, is ook niet verkeerd als mijn cyclus wat korter is deze maand...

Ik houd jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen... Toi, toi, toi voor iedereen!

xx Esther

Terug
Bovenaan