Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

hoi allemaal,

Hier nog maar even een berichtje van mij. Ik volg jullie berichtjes op de voet en ben er zelf nu toch wel erg veel mee bezig. nog 2 nachtjes voor nod!
Er gaat in ieder geval iets gebeuren dit weekend, want ik heb zere borsten en ben emotioneel erg wiebelig en ben veel aan het schoonmaken. Dat heb ik vaker als de rode duivels onderweg zijn, maar t zijn ook zwangerschapskwaaltjes?? dus tis t 1 of t ander.

wachten duurt lang.....

trusten!

Hallo allemaal,

ik vind het echt super spannend. Ik merk dat ik steeds benieuwder wordt naar jullie verhalen en dat ik hoop dat er snel veel positieve testen zijn. Mijn NOD is dinsdag, maar ik ga (proberen) pas volgende week zaterdag te testen. Bij mij nog steeds geen enkel teken van een mogelijke zwangerschap. En ook voor mijn ongesteldheid heb ik ook nooit iets bijzonders, dus daar kan ik ook niks aan aflezen.

Groetjes Gouk

hoi bambi, en heb je al getest??? ben zo nieuwsgierig!!

laat het even weten!

groetjes joke

Hoi Bambi en en heb je al getest, wat is de uitslag, ben zooo benieuwd.

Natascha, beterschap en ziek maar even goed uit.
Je vroeg hoe od mijn zoontje is en hoe lang we voor een tweede bezig zijn?
Nou we zijn voor de derde bezig ik heb 2 jongens 4 jaar en 1,5 jaar.
Met de jongste ben ik aan het zwemmen, met de oudste ook 4 jaar gedaan maar die moet nu naar school. Hij mag na de herfstvakantie beginnen met echte zwemles.
Het zijn allebei echt 2 waterratten, zijn graag onder water hhahaa

Ik heb net gewerkt, ga zo maar eens even slapen, tot morgen.

Groetjes Kyra

quote: Angel36jaar schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 12:12:42'));

Hoi meiden! Ben geloof ik de enige die hoopt dat de ongies er gauw aankomen! Ben 2sept gestopt met de pil en nog geen teken. Zou ik nu eigenlijk zwanger kunnen raken? Volgens mij niet...

hoi desiderio, het gebeurd wel eens dat het in een keer raak is hoor. vaak gaat er wel een paar maand overheen maar er zijn van die uitzonderingen die gelijk na het stoppen met de pil zwanger zijn!

quote: joke136 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 09:16:56'));

hoi desiderio, het gebeurd wel eens dat het in een keer raak is hoor. vaak gaat er wel een paar maand overheen maar er zijn van die uitzonderingen die gelijk na het stoppen met de pil zwanger zijn!

wel een testje gedaan voor de zekerheid, maar niks natuurlijk. Kon alleen niet goed begrijpen of ik in deze ontpilperiode ook vruchtbaar ben.probeer er niet te veel mee bezig te zijn, ze zeggen dat dat beter is maar dit wachten op ongies  is erg moeilijk en heb gelezen dat t bij sommigen we maanden duurt voordat er wat op gang komt!

hoi meiden,

sorry voor de late reactie maar de test was dus negatief helaas. maar ik had vanmorgen weer een veeg licht bruine afscheiding, dus ik denk dat me ongie eraan komt. ik wacht nog maar ff af.

succes allemaal he.

xx Bambi

Terug
Bovenaan