Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

heey bambi, dat is balen zeg! sterkte en volgende keer beter!

liefs joke

Hoi allemaal

Jeetje Bambi.. wat balen zeg dat je ongi bent geworden..
Ik hoop voor je dat het volgende maand raak is.

Mijn nod is tussen de 9e en de 12e
Omdat ik de laatste tijd wat meer onregelmatig ongesteld ben (tussen de 27 en 31 dagen)
weet ik niet zo goed waar k vanuit moet gaan.
Gisteren heb ik getest,, echt stom, want ik weet best dat het veel te vroeg is.
Maar het geduld raakt in ronde 12 toch wel ernorm op!!!

Ik heb nu besloten dat ik het maandag nog een keer probeer, omdat mijn oma een erg risicovolle operatie moet ondergaan, en als blijkt dat ik dan wel zwanger ben, dan wil ik dat graag tegen haar zeggen.
Mocht het maandag negatief zijn, dan wacht ik mijn ongi wel af en anders test ik donderdag of vrijdag nog een keer.

Heb echt een mega pukkel op mijn wang !! t ziet er niet uit !! en ik heb sinds vorige week vrijdag last van mijn tepels.
Het is wel minder geworden als in het begin.
Verder heb ik eigenlijk nergens last van,
Had vorige week nog wel een beetje buikpijn enzo, maar das helemaal over nu.

dus.. afwachten...afwachten... afwachten... ((en laat ik daar nou net niet zogoed in zijn!!))

iedereeen heeel veeeel succes met het afwachten van de NOD en het testen!!
Ik lees echt elke dag (meerdere keren) (Kan ook bij de forum-Junkies) of er al weer iemand zwanger is !!

Liefs Sandra

Hoi Bambi wat jammer dat de test negatief uitwees, nu afwachten wanneer de rd doorzetten.
Hier is alles rustig, de spannende week komt er aan.
Heb al bedacht dat ik vrijdag 12 okt ga testen omdat we 's middags op vakantie gaan.
Moet straks werken tot 23.45 ik kijk na mijn werk nog wel even.

Groetjes van Kyra

Hoi meiden,

Er is weer lekker veel gekletst! Leuk.

Bambi, hoe is het nu? Je RD's al doorgezet?
Ik heb hetzelfde als jij...klein beetje bruin gisteren en vandaag, maar verder niks!!
Dus....we moeten afwachten, zo lang het bruin is en zo weinig, kan het nog met innesteling te maken hebben!

Wietske, hoe is het bij jou, al ongi-tekenen?
Joke, en jij?!!

En natuurlijk de rest, hoe gaat het met jullie?
Sandra, spannend maandag. Zou fijn zijn als je nog goed nieuws kan brengen voor de operatie.

Groetjes,
Angel

ik ben nog steeds niet ongi. ook geen bruine vegen! gister getest maar nee niet zwanger. ik zal dus toch wel ongi worden een deze dagen. anders test ik volgende week nog een keer.
ik heb nog wel steeds steken in mijn buik en pijn in mijn onderrug. maar of het nu tekenen zijn dat de rd er aan komen of zwanger, ik weet het niet. afwachten dus.... zucht

liefs Joke

hoi meiden,

nou hier zijn de RD echt doorgebroken hoor.. helaas op naar de volgende ronde.

jullie allemaal nog veel succes met de komende spannende dagen en laten we hopen op een  posie test he.

xxx Bambi

Hoi,

Bambi, bedankt, maar echt balen meid. Heel jammer.
Succes in de volgende rond.

Joke,
spannend nog even!

Bij mij ook nog niks, alleen heeeel klein beetje bruin.
Dus ook afwachten.

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes,
Angel

Hallo allemaal,

Balen zeg Bambi, ik hoop dat het de volgende ronde raak is. Hier is het rustig, maar ik heb mijn NOD pas dinsdag. Heb wel vanaf vanochtend lichte hoofdpijn, is iets wat ik altijd een paar dagen voor mijn ongi heb, dus het voorspelt weinig goeds. Verder geen bijzonderheden. Hoe is het met rest, hebben jullie al getest? Ik wil het steeds doen, maar kan mij nog steeds beheersen.

Groetjes Gouk

Terug
Bovenaan