Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi meiden,

Jokey, balen zeg dat je toch ongie bent geworden. Ik heb afgelopen maand ovulatietesten van Sensitest gebruikt, vond het wel handig, kon duidelijk zien wanneer m'n ei eraan kwam.

Natascha, hoe gaat het? Nog zwangerschapskwaaltjes?

Ik had gisteren weer veel steekjes in m'n buik, verder nog pijnlijke borsten en m'n puisten lijken nu weer weg te gaan. Voor mij is dat wel een positief teken, omdat ik altijd 1 of 2 dagen voor m'n ongie puisten krijg.
Ik was zo dom om net al te testen, natuurlijk nog negatief. Ik ga vanavond nl. stappen met een vriendin, ik dacht dan weet ik of ik wel of niet een drankje kan drinken. Nu speel ik maar op safe en drink niks, ik biedt wel aan om te rijden!

Ik wacht nu echt met testen tot dinsdag.

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

hoi meiden,

sorry da ik niet heel actief mee schrijf, maar hoor bij de klusbabes en die kletsen zoveel dat ik al het andere niet bij kan houden hihihi.

maar ff over de stand van zaken, nou ik weet het niet hoor, heb nu zon buikpijn dat ik best wel eens ongie kon gaan worden. is vandaag wel presies 2 weken na me ei. ???
had vanmorgen een heeeeeel lichte bruine veeg afscheiding, dus laten we hopen dat het wat anders was en dat ik morgen gewoon posie test, ja morgen ochtend ga ik testen als ik vandaag dus niet ongie word he.

xxx Bambi

Hoi Bambi,

Spannend hoor, hoop dat die lichte bruine veeg niks was, hoogstens iets nog van een innesteling. Ik duim voor je!
Ik denk dat ik toch ongie ga worden...snik....heb klein beetje bruin bloed verlies....zo begint het meestal m'n ongie de laatste tijd. Zou 10 dagen na m'n ei zijn, dus best snel.

Groetjes,
Angel

Hey meiden,

alles goed met jullie?
Ik lig inmiddels met flinke griep in bed, ben dus bang dat ik deze maand nog weinig kans heb, ik ben wel misselijk en steken in mijn buik, maar dit kan dus ook gewoon de griep zijn.

Angel ik hoop echt dat de rd's wegblijven ik zal voor je duimen.

En alle andere meiden succes met aftellen.

Nou ik ga gauw weer even mijn bed in.

groetjes natascha

wat spannend allemaal zeg! ik ben zo met iedereen aan het meeleven dat ik haast vergeet dat morgen mijn eigen NOD is!! ik heb nog steeds steken in mijn buik. het is wel minder dan begin deze week maar het is er nog steeds. ik weet niet wat ik er van moet denken. maar even afwachten tot morgen.
zucht..... de dagen zijn zo lang als je moet wachten!

liefs Joke

hoi
sorry dat ik niet zo mee reageer maar leid een druk leven ik heb nu al sinds 24 sep buikpijn echt steken en kramp erg moe en vaak misselijk ik hoop dat het deze maand raak is maar moet nog wachten tot dinsdag als ik uit ga van de korste cyclus 28 dagen altijd regelmatig maar vorige maand 43 dagen ik wordt echt gek va het wachten en van de buikpijn   nou allemaal veel succes met wachten
ramona

ik ga het niet afwachten meiden , heb besloten straks te testen, dan heb ben we zekerheid anders maak ik mezelf knetter gek. tuurlijk laat ik het zo weten, maar me mannetje moest eerst de hond uitlaten. nou vraag ik je !!!! die nuchterheid pfffff

tot straks.

Hoi Bambi,
Ik hoor niet hier maar was benieuwd of er al iemand zwanger was en ik las jouw berichtje; dat je man eerst nog even de hond ging uitlaten,geweldig!!!
Wat zijn het soms toch nuchtere wezens he.
Vandaar dat we met z'n allen op dit forum zwerven!
Ik hoop echt dat je straks een positieve test in je handen hebt!!!
Groetjes Gwen.

Terug
Bovenaan