Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi!

Mijn nod was zaterdag. Net getest, maar niks, hoor. Duurde de vorige keer ook een dikke week voor er een 2e streepje kwam. He, nog effe wachten, dus.

Hoi Lizzy,

Balen zeg dat de test negatief was.
Bij mij was er net een heeel licht 2e streepje te zien..dus tja...denk dat ik zwanger ben. Maar durf nog niet echt blij te zijn. Overmorgen nog maar een keer testen!

Hopelijk krijg jij eind vd week toch ook nog een positieve test in handen?

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Groetjes,
Angel

hoi meiden.

bedankt voor jullie medeleven.
maar nu een algemene vraag.
geloof het of niet ik ben maar net 2 dagen ongesteld geweest(normaal 7).
al de symtomen heb ik nog vooral misselijk heel de dag door.
kun je zwanger zijn en toch beetje ongesteld worden.
was wel echt vloeiend rood (sorry voor die taal).
help ik ben nu in onzekerheid.
maar ik ga zo wel effe testje doen weet niet of dat zin heeft maar probeer het dan toch maar.
iemand raad ???

gr jokey

Hoi Jokey,

Ja, dat kan zeker wel!
Ik heb dat 3,5 jaar geleden gehad, toen ik zwanger was van m'n dochter, ben gewoon 3 dagen ongesteld geweest, maar de dagen daarna kreeg ik ontzettend pijnlijke borsten en daardoor kreeg ik argwaan en heb ik toch maar een test gedaan. En ja hoor...toch zwanger!!

Dus ik hoop heel hard voor jou dat het bij jou net zo is!!
Spannend, hou ons op de hoogte.

Had je vorige week ook getest?

Groetjes,
Angel

hoi

angel ,

ja vorige week ook al getest maar dat was maandag al dus beetje vroeg en dat was negatief.
mmmm ik ben nu zo onzeker.
zit nu achter de computer te wachten tot ik moet plassen voor die test erger kan gewoon niet :(
jullie horen van mij.

gr jokey

heey meiden,

nou test gedaan Negatief.
wat moet ik nou ?
over paar dagen nog een keer testen maar dan met ochtendurine ?
of het uit me hoofd proberen te zetten en gewoon afwachten ?
vind het zelf allemaal zo raar heb verschillende kwaaltjes, gevoelige borsten misselijk moe, zeurdende onderbuik !
dat was al voor me nod ! 1 dag voor me nod wert ik ongesteld maar dat was tot zaterdag morgen dus 2 goede daagjes zeg maar, erg kort voor mij doen.
nu inmiddels maandag voel me nog steeds hetzelfde alleen nog onzekerder. test zegt duidelijk negatief ook geen vaag streepje ofzo.
wat moet ik nou ,,

Help

gr jokey

Hoi Jokey,

Pff...irritant meid dat de test weer negatief was.
Ik zou als ik jou was, minstens 3 dagen wachten en dan weer testen met ochtendurine en dan de digitale test van ClearBlue nemen.
Ik ga donderdagochtend weer testen. Ze zeggen nl. dat elke 3 dagen het gehalte HCG verdubbeld, dus dan zou er over 3 dagen toch wel meer te zien moeten zijn.

Sterkte en succes.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Hey Bambi, we zitten in t zelfde schuitje, op naar de volgende nod. Ik ben in ieder geval erg regelmatig met een korte cyclus, hoe is dat bij jou?

Jokey, wat vervelend die onzekerheid! Volgens mij kun je alleen maar afwachten en af en toe voor de zekerheid een testje doen? Ik ben ook eens een keer heel weinig ongesteld geweest, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik nog maar 6 weken met de pil gestopt was, dan moet alles nog weer normaal op gang komen. sterkte!

Angel,
Lees ik nu goed dat je 2 streepjes had?? Dan ben je toch zwanger?! Ik hoop t voor je.

Ik ben weer ongie geworden, weer na exact 25 dagen. Ik weet bijna zeker dat ik iedere keer op de 12e dag een eisprong heb door t temperaturen, maar ik ga voor de zekerheid toch n keertje ovulatiestesten gebruiken.

A en J, ik duim voor jullie!!!!

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan