Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi,

Wietske, balen dat je weer ongi bent geworden. Wel fijn dat je nu een idee hebt wanneer je eisprong is en dat je cyclus niet heel lang is.

Ja, ik had inderdaad een heel licht streepje vanochtend, maar...durf nog niet echt blij te zijn, want in augustus had ik dat ook en toen kreeg ik een paar dagen later een miskraam. Als er een duidelijke streep staat, ben ik alweer wat blijer, heel stom, want dat zegt niet dat het niet mis kan gaan. Maar goed, ik ga donderdag nog een keer testen. En dan zsm de verloskundige bellen en dan hoop ik over een paar weken al terecht te kunnen voor een echo. Maar...een beetje blij ben ik wel hoor!!

Jokey, ik duim voor je dat je ook nog positief test, zou het trouwens wel 's ochtends doen de volgende test.

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes,
Angel

Hoi wytske balen zeg succes met de volgende ronde

Hoi angela ik ga je toch alvast feliciteren.
Ik had met mijn vorige zwangerschap ook een heel licht streepje, en een paar dagen later een dikke streep en 9 mnd later een gezonde zoon.

Hier gaat alles rustig, wacht in spanning af
Voel nog niets eigenlijk mijn nod is uiterlijk donderdag.
Heb wel erg veel zin in eten en zoetigheid, en dat is niet handig want ik ben aan het lijnen, misschien zijn het de spanningen.
Verder heb ik de laate week harde ontlasting (sorry) en veel winderigheid.
Ik hou jullie wel op de hoogte

Groetjes Kyra

hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

*angel, ik ga je toch alvast voorzichtig feliciteren want je bent zwanger al is het nog heel pril.
na een miskraam mag je al met 8 weken soms zelfs iets eerder voor een echo, dus dat is wel prettig.
IK hoop dat je nu een gezonde zwangerschap zult hebben.

Hoe gaat het met de andere meiden?

groetjes natascha

Hoi,

Bedankt meiden!! Ik had net ook even op de website opgezocht vd verloskundigenpraktijk wanneer je terecht kan, bij hun is het altijd in de 8e of 9e week, misschien kan ik zelfs wel iets eerder komen. Maar ik ga pas bellen als ik woensdag of donderdag weer getest heb.

Kyra, klinkt hoopvol bij jou!! Spannend meid!

Natascha, hoe gaat het met jou dan? Jouw NOD is toch ook donderdag?!
En...heb je al enig vermoeden? Kwaaltjes?

Groetjes,
Angel

hey angel,

Mijn nod is idd. donderdag, maar ik heb dit keer helemaal geen last van kwaaltjes, dus denk dat het deze maand niet raak is. Ik voelde me nl de vorige keer al echt zwanger en had toen ook zere borsten en heel moe, en dat heb ik nu helemaal niet, maar ja het blijft afwachten.

En hoe gaat het met jou?
Geloof je het al een beetje?
Ik wens je echt heel veel succes en plezier met je zeangerschap.

xx natascha

Wow Angel, je bent gewoon zwanger, hoor! Proficiat !!!!!!!!!!!!!!!

Hoi,

Lizzy en Natascha, bedankt!!!!!

Ja, begin het wel te geloven, de pijn in m'n borsten liegt er ook niet om. Precies als toen ik zwanger was van m'n dochter.

Natascha, tja...je gaat het toch vergelijken met toen hè. Toch hoor je ook vaak van meiden dat ze voor hun NOD totaal geen kwaaltjes hadden en dat het daarna pas kwam. Dus er is nog hoop voor je! Ze zeggen altijd "geen bloed,geeft moed!". Dus ik duim voor je meid. Hou je me op de hoogte.

Rest vd meiden, ook nog spannend? Hoe staat het ermee?

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Wietske balen zeg! Angel alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Hier nog niks. Ik heb inmiddels wel besloten eerder dan zaterdag te testen. Morgen mijn NOD, ik denk dat ik donderdag ga testen. Aangezien het mijn eerste ronde is, vind ik het vrij stom van mijzelf dat ik er nu al zo mee bezig ben. Hoe erg zal het d evolgende rondes dan wel niet worden??!!

Succes allemaal.

Groetjes Gouk

Terug
Bovenaan