Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

O'ja sorry, was ik even vergeten: Lizzy ik hoop dat je nog niet ongesteld geworden bent en dat de volgende test positief zal zijn.

Groetjes Gouk

Hoi Meiden
Angel;;; Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb vanmorgen getest.. negatief
Maar aangezien ik de vorige keer een cycles van 31 dagen had, (voor de eerste keer zo lang)
kan het natuurlijk ook zijn dat ik te vroeg ben! (dat hopen we dan maar weer)
Maar vandaag had ik wel ff enorm last van mijn onderrug... maar dat heb ik altijd als ik ongesteld wordt.. dus niet echt hoopvol..
voor de rest zijn alle sympthomen verdwenen, dus ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat we doorgaan voor ronde 13..

voor iedereen die nog aan t wachten is...
heel veel geduld en succes gewenst !!
liefs Sandra

hoi angel,
gefeliciteerd meid!! ik hoop dat het deze keer goed gaat. zodat je nu lekker kan gaan genieten van je zwangerschap!

hier nog steeds niet! ik had mijn NOD zaterdag al moeten hebben maar er nu nog steeds niets. ik heb dit weekend als getest maar niet zwanger. ik wacht deze week nog maar even af , als er dan nog niets is ga ik volgend weekend maar weer een test doen.

liefs joke

Gouk, Sandra en Joke, het blijft dus nog even spannend voor ons.
Ik ga heel hard duimen voor jullie.

Groetjes Kyra

hoi meiden.
het is hier al lekker druk he,
wil vast de mensen feliciteren die een ligt streepje hebben dat kan toch maar 1 ding betekenen he.
nou ik moet nog tot donderdag wacht voor de rd komen,
maar heb eigenlijk nergens last van.
hoop zo dat het nu eens raak is zijn al zo lang bezig.
maar ik moet eerlijk zegen dat ik er dit keer niet zo heel veel mee bezig ben we zijn naamelijk bezig met een huis kopen en daar gaat al mijn aandacht naar toe. ik moet dus donderdag ongi worden de 11 de en ik denk dat ik de 16 de pas ga testen als ik het zo lang vol hou. het is dus echt nog even afwachten.
het is wel allemaal erg spennend.
maar vind het erg gezellig om met de mensen hier te kletsen.

groetjes sherina

Even een kleine update van mij. Vorige keer had ik een cyclus van 30 dagen wat in zou houden dat ik afgelopen zondag ongesteld had moeten worden. Tot op heden nog niets hoewel ik me nu wel voel alsof ik ongesteld ga worden...hoop het niet natuurlijk! Voel me verder helemaal niet zwanger dus laat ik maar niet al teveel hoop koesteren.
Bij deze toruwens gefeliciteerd voor iedereen die positief getest heeft de afgelopen dagen!

hoi meiden

hier weer update van mij,
nou gister weer wat bruin verlies (klein beetje)
maar meer ook niet.
misselijkheid behoorlijk maar niet overgeven.
donderdadg moet ik weer testen zegt huisarts.
ik hoop zo dat het raak is waarom zou ik anders maar 2 dagen ongesteld zijn geweest dat klopt toch niet.
en ben niet aan de pil geweest ofzoiets dus beetje raar.
mischien maak ik me er te druk over.
nou meiden ik hoor wel weer wat van jullie .

gr jokey

Hoi meiden,

Bedankt.

Voor jullie allemaal nog spannend! Ik duim voor jullie.
Alvast veel succes met testen.
Jokey, het klinkt wel erg hoopvol hoor!!! Spannend hoor.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan