Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

pukkepuk wanneer ga je testen??

Het wordt een spannende dag donderdag voor een aantal mensen.

Groet Kyra

Het wordt zeker een spannende donderdag, gaan veel meiden testen!!
Ik duim heel hard voor jullie.

Kyra, nog zwangerschapskwaaltjes?!

Groetjes,
Angel

Hoi Angel ik weet het niet.
Ik had vanmorgen rond koffietijd zin in iets zoets, 2 cakejes gehad en een boterham met chocpasta.
Sindsdien ben ik misselijk, ik dacht moet maar wel wat eten met de lunche, dus 2 crackers gehad en melk, het heeft alleen niets geholpen.
Ik hoop dat het raak is.
Ik kwam vanmorgen een collega tegen die zei dat ze zwanger is van de 2e nu 14 weken, echt leuk, ik dacht je moest eens weten waar wij mee bezig zijn hahaha.
Ik ga straks maar even de stad in kadootje kopen en alvast een test halen voor vrijdag.

Groetjes van Kyra

Hallo allemaal,

Ik ben aan het werk, maar kan mij moeilijk concentreren. Vandaag mijn NOD, ben nog niet ongesteld, maar heb het gevoel dat het elk moment kan gebeuren. Het voelt als oorlog in mijn buik. Ben erg benieuwd hoe het de anderen vergaat?

Groetjes Gouk

Hallo,

Ik ben nieuw hier. moet nog even kijken hoe het allemaal moet. Ik heb over 3 dagen mijn NOD en hoop dat het deze keer raak zal zijn. Wij zijn al 7 maanden bezig en het wil nog niet echt lukken. er is een keer voor me gependeld, daar kwam uit dat ik in december dit jaar zwanger zou worden. ik hoop dat dat verkeerd is en dat het nu al raak kan zijn. ik ben 30 jaar en naar mijn idee begint de tijd toch wel te dringen. het is iedere maand echt spannend. ookal wil je er niet mee bezig zijn in je hoofd, het is erg moeilijk om je gevoel uit te schakelen. zoals ik bij jullie lees hebben jullie dat ook. ik hoop dat we allemaal snel positief kunnen testen. ik heb een test thuis liggen en heb 'm al een paar keer in mijn handen gehad om te checken. maar ik doe het nog niet. weet iemand of je al voor je NOD dag kan testen? ik hoop dat ik met jullie mee mag chatten.

groetjes van ikke

Hoi,

Ikkens, natuurlijk mag je meechatten, gezellig!
Ik weet net, sinds 1 dag, dat ik weer zwanger ben. Heb 1 dag voor m'n NOD getest, was wel een heel licht streepje. Dus het is beter te wachten tot je NOD, dan is de test meestal duidelijker. Ik ben trouwens 36 jaar. Dus jij bent nog jong!! ha,ha.

Gouk, spannend die oorlog in je buik, dat gevoel heb ik nu ook. Dus het kan bij jou 2 dingen betekenen, ongie of zwanger!

Kyra, welke test heb je gekocht?

Ik duim voor jullie allemaal!!!
Groetjes,
Angel

heey

nou ik kan het werken vandaag niet opbrengen zware hoofdpijn en misselijk ik voel me een vrak.

welke zwangerschaptest is eigenlijk beter ?
ik heb nu predictor en apotheker merk in me kast welke is beter ??

gr jokey

Hallo

Ik heb kruidvat eigen merk gekocht.
Ga nu eten koken en kindjes in bed leggen

Tot straks

Terug
Bovenaan