Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

he maar lieve meiden ik ga er zo weer vantussen. mn dochter komt zo uit school en dan naar mn nichtje die is vandaag al weer twee geworden ihihih zo lief!!!

tot latersssssssss xx

Jeetje knap hoor allemaal. Heb je hulp via wmo ofzo? Ik herken heel veel van wat je zegd, als heb ik geen me. Ik zit door mijn lichamelijke klachten gedeelteijk in rolstoel. Ik moet dus ook met de rolstoel naar de dierentuin en de stad in e.d.

Ik heb in de topic reuma en zwangerschap daar dingen over geschreven, misschien kun je dat eens lezen? Daar zitten meerdere meiden met beperkingen. Nee ik heb geen reuma, maar wel andere dingen. Misschien vind je het gezellig om daar ook eens te kletsen? Anders staat alles steeds zo her en der.

Ik ga nu ook ff offline, voel me ff niet zo lekker en moet zo met mijn mams ff naar de stad rijden. Tot vanavond wellicht. Ik ga vanavond eerst ff lekker zwemmen en daarna ben ik hier vast nog wel ffies.

Liefs Nathalie

Voor de dames die inmiddels ongesteld zijn geworden: BALEN!!
Hopelijk meer geluk volgende ronde.

Ik ben nog (geduldig, ahum) aan het wachten wat er gaat gebeuren... Nog geen RD's gesignaleerd.

Vlinder379, er kletst nog iemand mee in de topic die ik noemde die ME heeft en ook een kleine misschien kun je gezellig samen eens kletsen en ervaringen uitwisselen.

He dames!

Ik heb een weekje geleden dit topic geopend en had gehoopt dat er in ieder geval al iemand met goed nieuws zou komen!!
Ik blijf duimen voor de dames die nog aan het wachten zijn.

Ik zelf zit weer in de volgende ronde en ik weet dat ik niet zo ongeduldig mag zijn omdat er zoveel dames al veel langer bezig zijn, maar stikem hoopte ik dat het bij de 2e net zo snel zou gaan als bij de eerste (binnen 3 mnd.)..., maarja we zijn nu ook nog geen half jaar bezig nu.... maar ik zou zo graag weer zo'n klein hummeltje vast willen houden en in mijn omgeving heb ik de afgelopen 2 weken al 4 mensen kunnen feliciteren met hun zwangerschap! Ik wil ook, haha!!!!

Groetjes Janne

hallo ik had mijn nod dag op de 30ste maar ben ongie geworden gisteren jammer maja niks aan te doen heb in ieder geval wel  een regelmatige cyclus nu op de 33ste dag
dus met volle moed op naar de volgende ronde....groetjes

he Janne en Monica, balen zeg!!!! verdorie maar..... we zijn er voor elkaar hoor!!!! en we klussen gewoon door

liefs petra

Ben ik de enige die nog 'in de running' is? Ik ben nu 2 dagen overtijd... Test was vandaag negatief, maar ook nog steeds geen ongi. Wachten, wachten, wachten

Nogmaals, balen voor alle ongi die helaas wel gekomen zijn! Ik hoop op een succesvolle volgende ronde, voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan