Wie ook NOD zo rond 22 - 26 mei??

hoi ik ben suzy en lees al een tijdje mee op jullie forum.
jammer dat er al zoveel dames ong. zijn geworden.ben ook nog in de running, had afgelopen zondag mijn nod als ik van mij cyclus van vorige maand uit ga. (29 dagen)
die maand er voor was dat 28 dagen.ben nu dus 3 dagen overtijd.
ik heb in januari een mk gehad en toen duurde het eigenlijk ook een ruime week voordat de test positief aangaf. heb net getest maar negatief maar heb nog hoop.
wie weet komen de rd alsnog maar heb eigenlijk nog niet zo;n lange cyclus gehad.

ik duim voor de gene die nog aan het wachten zijn!!
succes

liefs suzy

Ik ben ook nog steeds in de running hoor. Vrijdag is mijn nod!
Jammer dat veel meiden ongi zijn geworden, succes in de volgende ronde meiden!

Liefs Nathalie

hallo dames.

ik ben nieuw hier en heb een paar posts al links en rechts gedaan.
Ik heb mijn NOD gehad op 26 mei. dus nog in afwachting van de RD's zoals het zo mooi heet hier op t forum...hihihi.
Had maandag ook al een testje gedaan van Clearblue, die was negatief. maar ja, sommige zeggen weer dat je wat langer moet wachten en dat er weer verschil is in testen. Zucht...volgens mij word je van al die info ook wel een beetje nerveus. Vond t wel aardig om es een xtje vast te testen kijken hoe t ging.

Ik ben vooralsnog in ronde 1 voor ons 1e kindje. Ben al wel stiefmama van een jongetje en een meisje. Ook errug leuk!

Ben benieuwd hoe t nu verder gaat en of de zenuwen voor een aanstaande zwangerschap ook meespelen dat ik nu niet ongesteld wordt. Tot nu toe de laatste jaren namelijk niet echt moeite gehad om ongesteld te worden, weleswaar geregeld met de pil, maar toch. Als ik stopte met de pil werd ik altijd gelijk ongesteld. Dus wel een beetje raar dat ik nu niet ongesteld wordt. Voel verder niets of zo. Vorige week dacht ik dat ik ongesteld werd, had krampen en t idee dat ik PMS had. Had 1 dag een beetje donkerrode/bruine afscheiding en dat was t dan. Deze week moet ik dus eigenlijk, maar behalve PMS-klachten (een beetje) heb ik verder nergens last van.

We zullen zien.

Leuk iig om alle verhalen en belevingen van iedereen te lezen hier. Fijn dat je hier je gevoelens neer kan zetten en toch mensen kan vertellen 'dat je bezig bent'....

tot schrijfs en hopelijk snel een babyboom hier.

toedels

Hoi,

Vandaag 4 dgn overtijd. de laatste test die ik heb gedaan was dus gister en niks aan het handje.
Ik word er echt niet goed van. maar goed ik ben niet de enige die zo zit

liefs van vlinder

Hey lieve meiden,

Voor de meiden die ongi zijn geworden echt balen!!!!!
Ik zit in hetzelfde schuitje als vlinder en tijgertje!! Had zondag mijn NOD maar nog steeds geen rode duivels!! Had dinsdag een test gedaan maar helaas negatief!! Ik wacht nu wel af hoop dat de RD niet te lang meer op zich laten wachten! Of.... wel natuurlijk dat ik toch stiekem een positieve test in handen ga krijgen..! hihi

Hoi allemaal!

Leuk om te lezen dat er toch nog een aantal dames in "de running" zijn!
Succes!!!!
Ik duim voor jullie!!

Groetjes Janne

ben blij dat ik niet de enige ben die loopt te testen...hihihi...vanmiddag toch maar zo'n testje van de Etos gedaan omdat die kennelijk eerder de HCG bespeurt. Maar helaas ook negatief. Wrs toch de zenuwen dat t allemaal nu voor t echie is? Hoop iig dat de RD dan maar snel komen zodat ik igg weet dat alles 'normaal' is...nu ga ik weer lopen twijfelen of ik wel gezond ben. Zucht...volgens mij ben ik t type dat zich zooooo voorgenomen had heeeeel normaal te doen over het zwanger proberen te worden en ondertussen t liefst 26 keer pdag een test doet en klust....hahaha

succes dames...keep you posted

Terug
Bovenaan