Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hai meiden,

Hier ook nog geen tekenen van de !!!!!
Ik hoop maar dat ze wegblijven, inmiddels dag 36 en nog steeds niet!! Mijn langste cyclus hiervoor was 34 dgn, dus............
Ik ga morgen weer testen als de ongi vandaag niet doorzet!

Lifse, Esther

Ach nee he Deedee. Ach lieverd toch, wat moet dat moeilijk zijn voor jou. Een dikke knuffel van mij voor jou.

Goh Sara, kan natuurlijk ook een goed teken zijn. Maar wel goed van je dat je de huisarts belt, dit duurt nu wel erg lang.

Hoi mamaroos, kan me voorstellen dat je niet test donderdag. Ik hoop dat de RD's wegblijven!!

Ja, knutseljuf, ziet er nu toch goed uit. Wanneer wil jij testen?

Nou Esther, ik hou het hier vandaag in de gaten. Ben zo benieuwd!

Bij mij scheelde het  weinig  of ik moest vanmorgen  over m'n nek. Was ineens  misselijk zeg. Nu is dat gevoel weer helemaal weg gelukkig. Verder geen klachten, zucht... Nog 3 dagen.

xx Luna

Wat spannend allemaal voor iedereen!!!!
Ik hoop zo dat jullie allemaal zwanger zijn.... Jullie zijn volgens mij ook al allemaal langer bezig dan wij.... Wij zijn bezig met onze 3e ronde, dus we hebben de tijd nog wel.... Desalniettemin wil ik wel graag zwanger worden en hoop ik dat mijn cyclus een beetje mee wil werken en niet ontzettend lang op zich laat wachten....

Meiden, ik duim voor jullie allemaal

Dikke kus Esther

Hoi,

wij zijn   nog maar heel kort bezig! Dit is onze eerste ronde! Van de oudste was het in ronde 2 raak!

Ik ben niet echt lekker vandaag! Verstopte neus..en lamlendig gevoel! Mijn temp is al vanaf de eisprong boven de 37! maar kan natuurlijk ook gewoon een griepje onder de leden hebben!

We wachten ongeduldig af! Nog 3 dagen!

Roos

Hai Roos,

Spannend!! Het kan inderdaad een griepje     zijn, maar ja als je NOD ook bijna is, dan kan het ook met wat anders te maken hebben...

We kunnen niets anders dan afwachten, wel erg fijn zo'n forum waar je van je af kunt schrijven hoor!!

xx Es

He meiden!

Wat een stressie week zeg! Mijn langste cyclus tot nu toe is 34 dagen. Dan zou ik aanstaande zondag mijn nod hebben. Mijn kortste cylus was 28 dagen,dan zou ik vandaag mijn nod hebben.... Iedere keer plassen en maar hopen dat de rd weg blijven! Enerzijds heb ik het gevoel dat het niet raak is deze maand. We zijn bezig voor de 3e ronde. Anderzijds voel ik wel vreemde dingen: pijn in onderrug, soms pijnlijke borsten, beetje raar gevoel in mijn maag, moe. Maar ik vind het zo eng om me te laten leiden door deze kwaaltjes... Ben bang dat ik het mezelf inbeeld en dat het dan weer enorm tegenvalt straks.... Herkenbaar??? Ik heb me eigen voorgenomen om pas volgende maandag een test te doen als ik dan nog niet ongie ben.
Ik wil iedereen heeeeeeel veeeeeel succes wensen deze week! Hopen maar dat we allemaal prijs hebben deze maand! Good Luck meiden!

xxx Yvonne

Hai Yvonne,

Ik heb hetzelfde hoor, heb soms ook het idee dat ik echt alles voel rond mijn NOD, mijn langste cyclus hiervoo was ook 34 dgn en ik zit nu op dag 36, dus da's behoorllijk spannend... Ik houd mezelf wel voor dat het nog maar de 3e ronde is, dus dat het haast niet mogelij is om nu al zwanger te zijn......
We moeten gewoon nog maar ff afwachten!!!
Suc6!!!

Liefs, Esther

Hoi dames, worden jullie al zenuwachtig  Ik loop iedere keer naar de wc om te kijken of ik nou ongesteld ben of niet.

Luna, ik ga het testen denk ik nog wel even een paar dagen uitstellen kijken hoe lang ik nog kan wachten. Ben vrij ongeduldig en nieuwsgierig van aard, dus.......

En esther wij zijn nu ook voor de 2de/3de ronde bezig. Beginnen ook pas net, voor de eerste.We zijn 6 juli getrouwd en we zijn    een maand  daarvoor begonnen.

succes met wachten
Kus

Terug
Bovenaan