Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

he dames,

Hier nog niks te bekennen hoor. Ik had inderdaad m.b.v. babybrabbel mijn NOD berekend. Aan de hand van de laatste cyclus, de laatste twee, drie en vier. Drie keer kwam er de 19e uit en 1 x de 20e. Mijn langste cyclus was 31 dagen en nu zit ik al op dag 33. Begin nu een beetje hoop te krijgen al heb ik onderin mijn buik nog steeds het gevoel dat mijn ongi eraan komt.

knutseljuffie; ik had dat de vorige keer ook, die erg heftige ongi. zo erg, dat ik op dag twee even wou dat ik weer aan de pil was. Ik heb de laatste keer zo'n pijn gehad, dat ik gewoon zo weinig mogelijk deed op mijn werk (is wel makkelijk met een eigen bedrijf, dan laat je het personeel een stap harder zetten).

Maar goed, we wachten sowieso morgen nog maar even af en dan misschien toch maar even testen.

gr. nina

Hoi nina,

Spannend hoor, ga je morgen testen?? laat je wel snel weten of het positief is?
Wel lekker hoor een eigen bedrijf, ik doe zelf ook af en toe freelance werk, zit er over te denken om op een gegeven moment ook maar voor mezelf te beginnen. Ben ook keramiste en mn beelden beginnen langzaam maar zeker wel goed te verkopen ;) Ben ook pas een jaar afgestudeerd. Dus eerst even op een school lesgeven een paar jaar en dan zien we wel weer verder.

Groetjes

Ik raak de tel bijna kwijt, dus heb er maar een lijstje van gemaakt.
Als ik iemand vergeten ben, dan roep je maar even

nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus
angie75   20 augustus - helaas RD
knutseljuffie 21 augustus - helaas  RD nieuwe NOD 17 september
x eefje x 22 augustus
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - misselijk verder niets
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

hoi meiden, willen jullie me nog toevoegen, mijn NOD was afgelopen maandag ( 20e) en terwijl ik altijd heel regelmatig ongested ben, nu geen teken van ongesteldheid, maar ok nog geen positieve test!! Word gek van het wachten!!

Lorelijn

He hallO!

Leuke tip zeg van babybrabbel! Ik had al wel de berekening gedaan via 9maand.com maar deze is wel heel uitgebreid! Tof! Hier nog steeds niets te bekennen. Rustig afwachten kan ik het niet noemen! hihi! kan het geen moment los laten zeg! Poeh!

Ik heb het lijstje nog even bijgewerkt. Hoop dat ie nog klopt zo!
Wanneer gaan jullie testen? Misschien leuk om daar ook een lijstje van te maken?

xxx Yvonne

nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus
angie75   20 augustus- helaas RD
lorelijn 20 augustus - niets te bekennen, negatieve test
knutseljuffie 21 augustus - helaas  RD nieuwe NOD 17 september
x eefje x 22 augustus
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - misselijk verder niets
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus
yvonne F 26 augustus - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

He allemaal!

Even super goed nieuws van mij.
Ik ben namelijk ZWANGER!!!

Kan het nog niet geloven.
Ik had al een paar vage "klachten" maar toen mijn vriendin (net bevallen) haar kindje aan de borst legde was het helemaal duidelijk. Steken in mijn borsten en kramp in mijn buik. Vond dit zo raar dat we maar gelijk hebben getest. En daar waren ze "twee strepen". We zijn echt super blij. Maar ook nog een beetje onwerkelijk. Het is nog zo suuuuuppper klein.

Wat een goed nieuws! Proficiat!!!!!!!!!

En wat snel al kunnen testen!!!!!! Wauw!

Moet me inhouden om ook niet de predictor uit de kast te halen...

maar ik wacht maar.....

Roos

Gefeliciteerd Natasha! Helemaal super, natuurlijk is het nog klein en pril maar het is er!!!

Mama Roos... ik vind het bij jou nu ook echt spannend worden hoor... ik schrijf niet zovaak mee met dit Topic maar ik leest het wel dagelijks! Ik zal voor je duimen morgen!

Terug
Bovenaan