Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2007 19:35:05'));

quote: x eefje x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2007 17:25:35'));

ff een correctie van mijn kant.

xx Luna

lilian 18 augustus-RD[de eerste na vroeggeb.storm&daan]
nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus- RD zijn afgelopen donderdag verschenen nieuwe NOD 23 september
angie75   20 augustus - helaas RD nieuwe NOD 17 september
knutseljuffie 21 augustus - helaas  RD nieuwe NOD 17 september
x eefje x 22 augustus - helaas RD, nieuwe nod tussen 25 en 28 septmeber
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - helaas RD, nieuwe nod 18 september
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

Hoi,

hhaa, dnek niet dat je een voorspeller bent hoor! Maar merk wel dat je ene sterle intuitie hebt! En ik vond het opvallend dat de meeste mensen zeiden na ene paard agen ene pos test en jij had het over volgende week! Dat viel me op!
Tja, ik weet niet precies wanneer ik dat dacht! Maar volgens mij moet dan vandaag of morgen mijn NOD zijn! Ik wacht maar weer af tot maandag! En anders dan nopg een testen! Ik weet niet zeker of ik later mijn ei heb gehad hoor!

Roos

He Roos, gelukkig sta je met beide benen op de grond. Als nou maandag nog steeds de RD's niet geweest zijn, dan zou je toch denken dat de test wel eens positief moet uitvallen he? Anders zou ik er niks meer van begrijpen hoor, dan vreet ik mijn spreekwoordelijke schoenen op haha!

xx Luna

Hey Meiden,

Voor diegene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en geniet van deze   mooie tijd.
Ik ga helaas naar ronde 4, ben gister ongesteld geworden na 2 dagen overtijd te zijn.
Mijn vriend en ik hadden net een zwangerschapstest gekocht toen ik naar de wc ging en die RD's waren gearriveerd.
Wij zijn nog maar net bezig en dus op naar ronde 4.

Groetjes
Debbie

Hee Debiie, balen meid! Sta je net op het punt die test te doen en dan...grrrr
Ik duim voor je dat de volgende ronde die test met vele succes mag gaan doen!

Luna, ik hoop dan maar dat jij mrogen nog schoenen aan hebt! Nog geen rode duivels...Moet me inhouden om niet weer te testen..haha
Maar we hebben afgesproken dat we morgenvroeg nog eens testen....

Hou jullie op de hoogte...

Roos

Hoi Mamaroos,

Nou je houdt ons allemaal wel in spanning hoor. Ik betrap mezelf erop dat, wanneer jij een berichtje hebt achtergelaten, ik toch even wil lezen wat de s.v.z. is en of ik je al dan niet kan feliciteren. Ik weet niet in welke ronde je zit, maar ik hoop voor je dat de RD wegblijven en dat er straks een streepje verschijnt op de zwangerschapstest.

Gr. Angie75

Oeps, ik was er weer tussen uit. Heb mezelf er weer tussen gezet.

lilian 18 augustus-RD[de eerste na vroeggeb.storm&daan]
nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus- RD zijn afgelopen donderdag verschenen nieuwe NOD 23 september

angie75   20 augustus - helaas RD nieuwe NOD 17 september
knutseljuffie 21 augustus - helaas  RD nieuwe NOD 17 september
x eefje x 22 augustus - helaas RD, nieuwe nod tussen 25 en 28 septmeber
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - helaas RD, nieuwe nod 18 september
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus
Lizzy6 - helaas RD - nieuwe nod 12-9

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

Hoi,

Wilde even laten weten dat de rode duivels hier vandaag dan toch gaerriveerd zijn,....
Geeft niets hoor! Was ronde 1! maar goed,nu wel even   zoeken hoe ik nu moet rekenen...zal een hele klus worden komende kaand

Maar er is gependeld dat ik in september zwnager word van een mesije..Who knows!

Roos

Terug
Bovenaan