Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Als ik het goed begrijp heeft testen pas zin 1 week na dag van innesteling.
Dus nog even geduld Mamaroos!

Hoi Mamaroos

Het is nog een beetje te vroeg om te testen net wat DeeDee schrijft je kunt pas testen 1 week na je innesteling of in iedergeval de NOD dag. Dus meid nog even geduld. Ik weet het is moeilijk hahahaha.

Hier is het verder nog steeds rustig nog nergens last van, alleen wel vreselijk veel last van afscheiding maar volgens mij had ik dat de vorige maand ook. Ga ervan uit dat het niet raak is. Maar goed het duurt nog een week.

Liefs Sharine

Hoi mamaroos,

Zou zeker kunnen hoor, dat het bloed van de innestelling is. Ben benieuwd volgende week.

Ikzelf heb veel last van een drukkend ongigevoel in mijn onderbuik dat straalt een beetje uit naar mijn bovenbenen en vanmorgen was ik niet erg lekker, maar ja wel zullen wel zien... Verder heb ik geen klachten.

xx Luna

Ik heb 21 augustus mijn nod.......dus nog even afwachten. Succes allemaal

yes i know! Bij mijn zoontje heb ik op de NOD getest! Toen had ik een dikke streep! Dus veel zwangerschapshormoon in je lijf! De ene vrouw maakt dat wat sneller aan dan de ander! Ik heb net de Mat Care testen besteld! Die kun je vanaf zes dagen voor je NOD doen! Hoef ik niet zo lang te wachten!

Roos

Hoi meiden

maroos zo weinig geduld hahahhaha nou ben benieuwd duimen draaien voor je.

Ik  ben denk ik (zeker) niet zwanger had vanmiddag iets  bruinige afscheiding heb dit iedere maand. Alleen is het voor mij een beetje vroeg normaal 1 a 2 dagen voor ongi. Maar goed wie weet heb ik dit keer  weer een hele vroege cyclus. Vorige cyclus was  34 dagen en nu zit ik op dag  23 dus wel erg vroeg voor ongi lijkt mij. Trouwens even later was het weer wat gelig.

Hoe is het verder met de meiden

Liefs Sharine

Hoi mamaroos, spannend hoor!! ben voor je aan het duimen.

Hoi Sharine: kan het niet iets van een innesteling zijn bij jou? Het is nog zo vroeg in je cyclus? Ik hoop het voor je? Verder geen klachten of kwaaltjes?

Ik heb  niet van veel last,  behalve dan gevoelige, zere borsten en een branderig gevoel in mijn buik.  Mijn temp is al 10 dagen hoog dus wie weet.

Liefs,

Sara

Hoi Sara

Ja het kan natuurlijk met innesteling te maken hebben maar ga er eigenlijk niet vannuit. Voor de rest heb ik geen enkele last van kwaaltjes.Maar voor jou is het spannend he 10 dagen een hoge temp en ook nog misselijk zijn nou meid ga flink voor je duimen.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan