Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

He Knutsel en Gwen,

Heb ook al meer gehoord over dromen. Ik had het bij mijn 1e zwangerschap, ik had toen mijn NOD op een maandag (ik zal het echt nooit meer vergeten). We waren dat weekend naar de bioscoop geweest, het 2e deel van de Matrix. 's nachts droomde ik dat mijn moeder bij me was en dat ik moest bevallen, opeens was ik bevallen (makkelijk hoor haha) en het was een zoon en hij heette Ruben. Ik was toen al bijna overtuigd dat ik zwanger was. Maandags getest, eerst niets te zien, dus ik weer teleurgesteld, loopt mijn vriend ermee weg naar het keukenraam, komt terug en zegt dat er wel een streep staat, en ja hoor. Grappig he? Dat dromen is dus toch misschien een voorbode...

Ik denk dat ik woensdagochtend ga testen (als het al zover komt). Ik heb trouwens nog steeds onwijs zere boobs, nu ook als ik in bed lig en 's morgens Ze zijn ook weer  wat dikker. Maar ja, heb weer gelezen (moet niet zo veel internetten) dat dat "gewoon" door je hormonen komt na de eisprong en dat het niets te maken heeft met zwanger zijn. Als je echt zwanger bent, schijnt dat pas na 1 of 2 maanden te komen. Vorige maand alleen had ik helemaal geen zere boobs tot 3 dagen voor mijn NOD. En bij mijn vorige zwangerschap had ik ook meteen na de eisprong zere boobs. Dus ja, ik weet het ook allemaal niet meer hoor. Het is gewoon de pest dat als je zo lang moet wachten je van alles gaat opzoeken als je wat voelt. Ik kan die dagen wel ómkijken.

xx Luna

Dag dames,

Nou ik ben net ongesteld geworden  jammer maar waar,maar op naar de 3de ronde.  Moet je me toch maar blijven steuen   hier Luna, jij bent nu de eerste kanshebbende en daarna gwen ;) succes meiden. Ik ga weer wat werk nakijken.

Baaaai

Neeeeeeeeee knutsel, wat is dat nou?   Ik had zo'n goede hoop voor jou. Ik snap er ff helemaal niks meer van hoor, je had al zoveel symptomen. Heeft je lijf dan gewoon een spelletje met je gespeeld?

Nou, ben benieuwd hoe ik er dan over 3 dagen bij sta. Ik hoop nu al helemaal nergens meer op.

Tjonge jonge kan er echt niet bij hoor....

Dikke kus vanaf hier.
XX Luna

Hoi Luna en Gwen,

Hopen dat het voor jullie beter uitpakt deze maand. Ik snap er ook niks van, ook meteen een paardagen te vroeg ongesteld. Beetje raar wat mn lijf doet. Ben de hele dag al super misselijk nu en nog steeds zere borsten. Weet het ook allemaal niet meer. Helaas, pindakaas. Op naar de volgende ronde. Het is pas de 2 de ronde dit, dus we gaan nu naar de derde.
Heb je nog tips en trucs voor me om snel zwanger te worden? op zn kop op een wasrekje gaan hangen ofzo . Je weet het maar nooit. Je hoort hier de meest bijzondere dingen.
Hoe lang heb je er bij je vorige kindje over gedaan?? Ik las hier ergens dat het gemiddeld een jaar duurt voor je zwanger wordt. Nouja, ik heb geen haast, dus dat scheelt, ben nog jong zat.
Heb helaas wel een hoop mensen in mn omgeving die niet of heel moeilijk zwanger kunnen worden, dus dan ga je je toch wat zorgen maken.
Ik ga even met mn hondje door de regen lopen.

Kus Jen

(en succes met wachten nog even Luna, ik duim voor je)

Hi knutseljuffie,

Wat balen zeg!!!
En we hadden al zo'n goeie hoop! De beste tip is geloof ik wel dat je er helemaal niet  mee bezig bent, jaja ;-)
Niet echt gemakkelijk he.
nou, op naar de volgende ronde, gelukkig ben jij ook nog niet zo lang bezig, al lijkt het al een eeuwigheid he?
Sterkte en een knuf,
Liefs Gwen.

Tjonge zeg, weer mijn verhaal getypt en foetsie weg! Nog maar een keer dan.

He Gwen, vind het maar raar hoor, je bent niet zwanger maar je bent wel misselijk en zere boobs. Snap je toch niks meer van he? Helaas heb ik geen tips voor je. Ik hoor wel eens over een kussen onder je billen na het klussen. Over de 1e hebben wij 8   maanden gedaan, dit waren 5 cyclussen omdat ik toen heel erg onregelmatig was. Dat was denk ik een lucky shot, wist echt niet wanneer de eisprong kwam. Nu is dat wat beter uit te kienen. En ik snap wel hoor dat je je af en toe zorgen maakt dat het niet lukt. Had ik toen ook en nu weer. Konden we maar ff bij ons zelf naar binnen kijken he? Gelukkig is de medische wereld heel kundig mocht het echt niet lukken.

Nou meiden, ga afronden, nog 2 dagen.

Kussss Luna

Goedemorgen  Knutsel en Gwen,

Ik ben best een beetje ongeduldig. Ik heb nl. vanmorgen getest, 1 dag voor de NOD en ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!

Ik had nog een goedkope test liggen van vorige maand van Romed (via Baby Brabbel) en bijna meteen kwam het 2e streepje tevoorschijn. Om zeker te zijn doe ik morgenochtend nog een duurdere test. Maar mijn vorige zwangerschap heb ik alleen maar Romed gebruikt, dus ik ga er echt vanuit dat het goed is hoor!!

Gisteravond tijdens het koken had ik opeens zoiets van "volgens mij ben ik zwanger", had aldoor krampjes, was dizzy en de temp was 0,1 verder gestegen gisterochtend. Dus ik had zoiets als de temp. morgen stijgt of hetzelfde blijft dan doe ik een test. En vanmorgen bleef de temp gelijk als gisteren en anders was ie nu echt wel een paar tienden gezakt omdat de ongi er aan zat te komen. Nou niet dus haha, en dat op mijn 39ste in de 2e ronde. Had ik echt nooit verwacht zó snel. Ongelofelijk.

Ik hoop dat het voor jullie  ook snel raak mag zijn. Ik blijf jullie steunen  hoor, vind ik veel te leuk. Gwen is nu de volgende! Volgende week dinsdag toch?

Meiden ik spreek jullie snel weer.

Ik zal de traditie voortzetten en een heleboel glitters voor jullie strooien!!

xx Luna

Hoi Luna,

Ik had je al gefeliciteerd op de 35+ topic, maar nog ff reageren, ik vind het echt tof voor je. Hoe lang wacht jij met vertellen aan je zoontje dat hij een broertje of zusje krijgt?
Ik geloof nl. zelf dat ik het echt direkt wil vertellen aan hem. Aan de andere kant is het wachten voor hem wel heeeel erg lang en is het natuurlijk heel vreemd voor hem als het mis gaat he?Ik weet het dus niet.  
Toen ik van Aron zwanger was, heb ik het ook direkt aan de hele wereld verteld.Ik had zoiets van; als het mis gaat wil ik het ook kwijt kunnen dus kan ik het net zo goed meteen vertellen.
Mijn vriendin is nu 6 weken zwanger en zij heeft het ook al aan iedereen verteld,dat hoor ik niet zo vaak in mijn omgeving.  
Toen mijn zus zwanger was van de tweede heeft ze het pas bij de 12de week verteld, ik voelde me toch een beetje buitengesloten, raar misschien?

Nou, nog bedankt voor de glitters he, hoop dat ze geluk geven en ik volgende week ook goed nieuws heb!
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan