Hoi meiden,
Even voor de duidelijkheid; ik ben niet van plan om tijdens de zwangerschap te roken!! Ik zou dit niet over mn hart kunnen verkrijgen. Ik weet dat roken ook je vruchtbaarheid vermindert, las ik vandaag ook in het boek van Marielle Croon, en daar werd ik niet echt blij van. Heb nu voor mezelf besloten dat ik eerst een paar maanden aan kijk, als het zwanger worden niet lukt, dan stop ik. Het is denk ik ook heel moeilijk om een niet-roker uit te leggen wat n dilemma dit is... Je weet dondersgoed dat het niet goed is, maar het is écht moeilijk..... Ik stop echt zodra de test positief is. Wel ga ik toewerken naar het stoppen met roken, want het is sowieso niet goed. Zwanger of niet....
Maar goed, genoeg daarover...
@Stefys: ik denk er dus hetzelfde over als jij; niet roken tijdens de zwangerschap!
@Susanne: ja ik heb ook gehoord dat de stress die stoppen met roken met zich meebrengt, meer schade aanricht. Ik heb weleens geprobeerd om te minderen, maar dat werkt helaas bij mij niet. Voor mij alles of niets...
@Natascha: welkom bij de mei-meiden! Ik herken me in jouw verhaal over het roken, maar dat zal andersom ook wel zo zijn! Leuk, nu voor het tweede ukkie. Ga je nu voor de eerste ronde? Hoe lang duurde het bij de eerste voor je zwanger was?
@Jessica: welkom bij de mei-meiden!!
@Lien: Ik moet het uitstrijkje bij de huisarts laten doen, maar waarschijnlijk doet de assistente het, tenzij je daar bezwaar tegen maakt. Ik heb eigenlijk niks met mn ha, dus of zij het doet of de assistent maakt me niet uit. Ik vind het niet erg om te laten doen, maar ik moet nu echt goed plannen ivm onze "klus-plannen"! Zo'n ijzerding, een eendenbek heet dat geloof ik, ken ik... vond het niet vervelend... beetje koud alleen
Vandaag hebben we n lekkere luie dag. Beetje dvdtjes gekeken en zo lekker samen koken! Morgen begint de werkweek weer
Mn ongi loopt ook op z'n einde... Ik kan niet wachten tot we in mn vruchtbare dagen zitten en kunnen beginnen!! Hadden of hebben jullie dat ook? En dan het liefste in 1 keer raak, maar ja.... probeer me in te stellen dat het langer kan duren, maar ik wil zó graag...
Liefs Anoek