Wie ook voor het eggie in mei???

Even een hele domme vraag hoor, maar ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst weer ongi geworden nadat ik gestopt ben met de pil, dan is je vruchtbare dag toch 2 weken daarna? Dan zouden wij toch rond 19 mei moeten klussen? Heb ik dit goed?

Ben er nog niet zo handig mee, ben een beginneling

je moet weten hoelang je cyclus is. dus de dagen tellen tussen je eertse ongi dag en de volgende eerste ongi dag.   je word altijd 2 weken na je eisprong ongesteld.
dus als je regelmatig bent (bv altijd 28 dagen) kun je weten dat je altijd rond je 14e dag een eisprong hebt . geloof dat je 2 dagen daarvoor vruchtbaar bent tot 2 dagen daarna..
maar als je dus niet regelmatig bent (daarom is dat zo balen) dan weet je nooit wanneer je weer ongesteld word en kun je dus ook niet die 2 weken vante voren uitrekenen.

heb zo'n gevoel dat mn cyclus niet regelmatig zal zijn, volgens mij ben ik daarom toen ook aan de pil gegaan!
dat word dus heeeeeeeeel hard en veel klussen voor ons!
hoe voel je je ei trouwens dan? kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gevoeld?!

jeetje wat ben ik nog onervaren he?!

Hey Suus,

Ik heb gister ook voor het eerst mijn ei gevoeld hoor. Ik kreeg steekjes boven mijn lies en in de schaamstreek met ongi-krampen. Ook heb je meer last van afscheiding.

Mijn cyclus is 28 dagen en gister was dag 13.

Liefs Yvonne

Dan ga ik dat eens even goed in de gaten houden!! dus je hebt dan een beetje dezelfde symptonen als dat je ongesteld word? want dan heb ik m denk ik vorige keer ook gevoeld, want ongeveer 2 weken voordat ik ongi werd, dacht ik dat ik het werd maar kwam er niets, zal dat dan mijn ei zijn geweest???

X suus

ik heb geloof ik nooit mijn ei gevoeld...dus zou niet weten joe het moet voelen. alleen afgelopen week dan ineens ene kleine bloeding.   zou dat   misschien mijn  ei zijn geweest, wel een beetje laat lijkt me (was rond de   29 e dag)  

ik weet niet of je ook bloedingen hebt bij je ei?!
was het niet toevallig je ongi die zich aandient???

nou nee denk ik niet,..dat was vorige week dinsdag. dan had mijn ongi er al moeten zijn denk ik
ik word gek van dat denken........k wil eigenlijk gewoon weten of ik zwanger ben of niet en anders dan maar gewoon snel ongi worden ,zodat we kunnen gaan beginnen!!!!

Terug
Bovenaan