Wie ook voor het eggie in mei???

Pff ik word GEK!!!
Mn tranen staan klaar om eruit te komen. Mn NOD hoort de 16e te zijn.. Ik kan alleen maar afwachten, afwachten en afwachten!!!!
Hoe zwanger ik me een week geleden voelde, hoe anders ik me nu voel..
Weet niet wat ik moet voelen, wat ik kan voelen...Steeds naar de wc om te kijken of er al wat is... Gelukkig nog niet. Maar de rugpijn.. Weet niet wat ik daar van moet denken!!

Weet wel dat er heel veel meiden hier op t forum zitten en zo graag een wondertje willen.. Ik denk allemaal aan jullie en hoop dat jullie ook snel een kleine kunnen verwachten!!

Stefys, ik duim voor je dat je wel zwanger bent.....
Nog paar daagjes en dan kun je testen, wat gaat de tijd dan langzaam he?!

Liefs, Suus

Stefys, wachten duurt lang als je iets héél graag wilt. Tja, hoe je je voelt als je zwanger bent, geen idee... volgens mij is dat bij niemand en per zwangerschap verschillend. En de signalen zijn ook nog eens tegenstrijdig... Wachten is het enige dat je kan doen, hoe frusterend ook. Kop op meid, nog even en je hebt duidelijkheid. Ik duim voor je voor positief nieuws!

Suus, mn laatste ongi was op 3 mei. Mn NOD is op 31 mei, almn cyclus meewerkt, ha ha. Ben uitgegaan van 28 dagen, maar laatste 2x duurde het langer. We zullen zien. Ik ga hoe dan ook niet meer op mn NOD van 28 dgn testen. Wanneer is jouw NOD?
Klus ze in elk geval!

Zit een van de meiden al vlak voor de NOD??? Meiden die net zo in spanning zitten als Stefys?

Weltrusten!

X Anoek

Hey Anouk,

Mijn laatste ongi was op 5 mei (toen begon hij.....) maar omdat ik nog maar 1 x ongi ben geworden na de pil weet ik niet of het deze keer net zo lang duurt als vorige x (ongeveer 35 dagen!), als ik daarvan uitga is mijn ongi op woensdag 13 juni.....duurt dus nog wel even... maar hoop dat ik een wat kortere cyclus heb hoor.....
mss gaan we wel gelijk lopen straks! (of hopelijk niet natuurlijk, want dan betekent dat goed nieuws!!!)
Zijn er deze maand echt al veel met goed nieuws, hoop dat dit nog even zo doorgaat hoor!!

Werze iedereen vandaag!
Susanne

@ Anouk: Je kunt het beste ook de dagen ervoor gaan klussen. Omdat je cyclus dan nog es wil schommelen. Weet je temminste zeker dat je geen dag over slaat..

Ik weet het zelf niet meer.. Heb ergens het gevoel van nee, deze maand is het niet gelukt. Heb nog geen ongi rugpijn, altijd een paar dagen voor mn menstruatie. En nu ook steken, die ik meestal 1 dag voor en tijdens de menstruatie heb..
Maar net lees ik op een ander stukje dat iemand precies dezelfde klachten had als bij de menstruatie, maar deze uit bleef, en na 5 dagen toch testen en bleek dat ze zwanger is.. Dus wat ik nou moet denken, geen idee.. Zal het bij mij ook zijn, of moeten we toch volgende maand verder gaan...
Over 2 dagen zal ik het weten..

Nou meiden, klus ze he!!!

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2007 19:25:30'));

Hi Anoek (en de anderen op dit form),

Ik was zo een beetje aan het lezen hier en daar...Allemaal vrouwen die zwanger willen worden, aan het tellen zijn zijn en aan het voelen zijn of het deze maand nu raak is... Ik ben zelf 33 jaar en misschien een vreemde eend in de bijt..., ik heb nu 1 maand meegemaakt (ongepland) dat ik zwanger kon zijn. Ik vond het super spannend, echt, maar ook super ENG!

Ik las bij Anoek een herkenbare gedachte:
' ... Ergens blijf ik me afvragen of ik er echt klaar voor ben, maar denk dat dat wel normaal is, ha ha!!'...

Mijn vriend heeft eigenlijk zoiets van '...whenever you're ready, I am...', en ik schommel de hele maand door! Ben ik nou de enige of zijn deze sites alleen voor de echte overtuigde moeders-in-spe?!?
Of moet ik gewoon concluderen dat ik er nu gewoon nog niet echt aan toe ben en dat dit ooit wel komt en dan log ik gewoon nog een keer in en herken ik mij in alle vrouwen die gewoon ervoorgaan-zonder-twijfel... (hopelijk voor mijn 35e ;)

Als jullie niet zitten te wachten op zo'n twijfelkip op jullie forum, hoor ik het wel! Het is toch enorm anoniem, dus kick me er maar af, geen probleem!

Groetjes, Nicky

Hoi Sharine,

Dacht dat jij al was begonnen,maar leuk; we gaan ervoor in mei!!!

Ik was er ook al achter hoe je je vruchtbare dagen kan herkennen, ha ha!! Heb een goed boek; handboek voor kinderwensers van Marielle Croon. Daar heb ik veel van opgestoken!

Mijn ei is pas ergens rond half mei, dus zit net een ruime week na jou. Ik vind het wel super spannend... Ergens blijf ik me afvragen of ik er echt klaar voor ben, maar denk dat dat wel normaal is, ha ha!!

Klus ze!

Groetjes Anoek

Hi Anoek (en de anderen op dit form),

Ik was zo een beetje aan het lezen hier en daar...Allemaal vrouwen die zwanger willen worden, aan het tellen zijn zijn en aan het voelen zijn of het deze maand nu raak is... Ik ben zelf 33 jaar en misschien een vreemde eend in de bijt..., ik heb nu 1 maand meegemaakt (ongepland) dat ik zwanger kon zijn. Ik vond het super spannend, echt, maar ook super ENG!

Ik las bij Anoek een herkenbare gedachte:
' ... Ergens blijf ik me afvragen of ik er echt klaar voor ben, maar denk dat dat wel normaal is, ha ha!!'...

Mijn vriend heeft eigenlijk zoiets van '...whenever you're ready, I am...', en ik schommel de hele maand door! Ben ik nou de enige of zijn deze sites alleen voor de echte overtuigde moeders-in-spe?!?
Of moet ik gewoon concluderen dat ik er nu gewoon nog niet echt aan toe ben en dat dit ooit wel komt en dan log ik gewoon nog een keer in en herken ik mij in alle vrouwen die gewoon ervoorgaan-zonder-twijfel... (hopelijk voor mijn 35e ;)

Als jullie niet zitten te wachten op zo'n twijfelkip op jullie forum, hoor ik het wel! Het is toch enorm anoniem, dus kick me er maar af, geen probleem!

Groetjes, Nicky-ja/nee-een-mei-meid

Hoi Nicky

Je bent altijd welkom op deze forum.

Ik had dat in het begin ook wel dat gevoel. Ik wilde heel graag maar vond het ook heel eng. Vooral toen ik na 1,5 jaar klussen toch nog onverwachts zwanger raakte. Ik heel blij totdat ik naar het einde van de 9 maand kwam. S'avonds als ik in bed lag begon ik echt te piekeren. De angst vloog om me heen. Ben ik er wel klaar voor en kan ik het wel aan. Vond het eigenlijk doodeng. Totdat mijn zoon geboren was. Eigenlijk gelijk was ik niet meer bang het hoorde erbij alsof het er altijd al was. De angst was weg de onzekerheid alles was ineens weg. Wat ik wil zeggen is dat je nooit van te voren weet of je er aan toe bent. Ja als je echt nog geen kinderen wilt dan is het anders, maar twijfelen dat blijf je doen. Nu ben ik bezig voor een derde. Ik wil het heel graag maar denk ook wel eens van ja dan heb ik er misschien straks wel drie van die ukkies er lopen dat is best zwaar. Maar mijn gevoel zegt van komt goed alles loopt straks (als het zover is) wel op rolletjes. Volg je  

Succes

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan