Wie ook voor het eggie in mei???

Dank Sharine voor je lieve reactie. Moet er misschien aan wennen dat het/ik misschien wel zo ver zou kunnen zijn...emotioneel zit het wel goed , rationeel wat   . Heb nu sinds vandaag een dijk van een blaasontsteking te pakken. Ik vroeg aan de dokter:.. wel een antibioticum waar ik zwanger bij mag worden graag...(ik hoorde het mezelf zeggen hihi...toen dacht ik: hij zal wel denken...helemaal niets natuurlijk, ik ben al 33!).
Wel blij dat ik van de blaasontsteking af ben voor de ovulatie ;)
Sinds ik aan het foliumzuur zit heb ik steeds blaasontstekingen (nu al de derde in 2.5e maand!). Heb niets op internet gevonden wat een verband legt... Ik wil niet stoppen met het foliumzuur....maar die blaasontstekingen... .

Tot gauw, nogmaals dank,
Nicky

Hoi Nicky!
Je bent echt van harte welkom op het forum én bij dit topic! Ik denk juist dat jouw gevoelens heel normaal zijn hoor. Ik schreef het zelf ook al. Mijn man zei het zelfde "als jij er klaar voor bent, dan gaan we ervoor". Maar ja, wat voel je nu als je weet dat je er klaar voor bent. Een zwangerschap duurt niet voor niks 9 maanden. Die tijd is ook om te wennen aan het idee dat je mama gaat worden en je partner papa natuurlijk! Wat bedoelde je eigenlijk met 'vreemde eend in de bijt'?
Ik zou zeggen post lekker hie rop het topic! Het gevoel groeit vanzelf!

@ Suus: dan lopen we idd niet helemaal gelijk, maar ik weet het met mn cyclus de laatste tijd ook niet, dus wie weet. Maar laten we hopen dat de RD's helemaal niet komen!!

@ Stefys: ja we zijn al druk aan de klus. Ik merk wel dat ik zo langzaam aan in mn vruchtbare periode kom, ha ha!! Ik heb vandaag ook wat zeurderige pijn in mn onderbuik... Zou mn ei dan eerder komen dan a.s. don??
Het is wat dat wachten en die onzekerheid is het gelukt of niet... Zwangerschapskwaaltjes lijken sprekend op ongiklachten als je het hier allemaal zo leest. Dat maakt het ook allemaal zo verwarrend... Ik duim heel hard voor je. Nog een paar dagen. Ga je op je NOD al testen?

Arrggghhhh heb beetje last van mn hormonen... Heb t gevoel dat mn ei nu al komt, maar niks is zeker hé? Soms denk ik het zou makkelijker zijn als het allemaal niet zo nauw kwam kijken... hups, klussen én zwanger.... maar ja, praktijk is toch echt anders. Op goed geluk klussen en dan begint het grote wachten. Meiden die nu vlak voor hun NOD zitten: ik leef met jullie mee en voor de meiden in de klusweek: GO for it!

X Anoek

Hi Anoek, wat een hartelijke verwelkoming! Ik denk dat het goed is als ik mijn gedachten/wennen aan  zwangerschap/pogingen/ikmoederhijvader deel met anderen... Het doet mij ook echt goed jullie verhalen te lezen. Dan weet ik wat mij allemaal te wachten staat, werkt ook wel aanstekelijk  ;)

Ik zit nu (02.35)  met een enorme blaasontsteking te typen in de badkamer...het is eigenlijk nog nooit zo heftig geweest. Heb wel medicijnen gekregen (zwangerschapsvriendelijk ;) maar aanslaan doet het nog niet...

Geeft me wel de mogelijkheid jullie forumdiscussie bij te lezen!
Keep in touch!
Nicky

Hai meiden!!

@ Nicky, leuk dat je er bent..Hier kun je altijd posten en elkaar op de hoogte houden. Heerlijk om er met anderen eindeloos over te kunnen praten. Mijn man denkt soms van: Gaan we weer hoor!!
Wel erg vervelend van die blaas ontsteking.. Vraag me af of het echt door de foliumzuur zou kunnen komen?? Hopelijk pakt de antibiotica snel!

@ Anoek: Het zou best kunnen dat je ei eerder is, maar misschien ook pas later.. Klus genoeg, zodat je zeker weet dat je niks mist haha!!..  Ik voelde op de 28ste ook een raar gevoel en ongirugpijn, ik dacht aan mn ei, maar dan had ik al ongsteld moeten worden. De 16e is mn NOD, en ik wacht die dag af, anders ga ik een dag later testen...Ik wil echt niet te lang in spanning blijven. Wil het weten!!!!!!! Het is nog 1 dag dus echt afwachten! Elke keer als ik naar de wc ga denk ik few, gelukkig nog niks.. Oh wat ben ik e rnu zwaar mee bezig.. Hoop maar niet dat mn ongi daardoor uit blijft haha!!

Nou meiden, fijne dag en klus ze!!!

@Stefys: pffff.... ik kan de spanning hier bijna voelen. Kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Telkens weer naar het toilet en maar hopen dat er niks is. Morgen je NOD... voor mij duurt het nog even, ha ha. Nu flink klussen om idd maar niks te missen. Ben vanavond alleen zó moe... slaap te weinig, ha ha. Ik duim nog steeds heel hard voor je!

@Nicky: ja het is fijn om te weten dat je niet de enige bent die met zulke gevoelens rondloopt. Mannen zijn er veel rationeler in, dat merk ik hier ook. Ik moet ook nog heel erg wennen... Nam vandaag een smakelijke hap uit een broodje filet american zonder erbij na te denken dat ik zwanger zóu kunnen zijn.... Kan niet zo veel kwaad nu, maar toch.... Aan de andere kant vind ik het ook wel een prettig gevoel omdat ik er dus niet zo extreem veel mee bezig ben.

Vanavond dus maar vroeg naar bed

X Anoek

Haha, de spanning is echt erg...
Als ik nu niet zwanger ben, tja dan weet ik het niet..
Voel ik me zwanger?? Tja geen idee, weet niet hoe dat moet voelen.. Er gaat wel van alles door mn lichaam en gedachten heen.. Word er gek van!! Zul je zien dat straks mn ongi door stress uitblijft

Het is een spannende periode, en ik hoop dat dit de laatste keer was dat we "moesten"klussen...
 Dames, wish me luck!!!!

Ohhh Stefys,

Wat spannend he dat wachten! Duim voor je dat ook jij met glitters mag gaan strooien hoor!!!

Liefs, Suus

Het is hier rustig!!! Zijn jullie allemaal aan het klussen?

Zo,  hier ook ff mn banner droppen..  Tot nu toe geen ongi. Wel rechts in mn buik steken en lichte rugpijn.. Hoop zo dat het uitblijft!!!!

Hoe is het met jullie?

Terug
Bovenaan