Wie ook voor het eggie in mei???

Het is erg stil vandaag!!!
Zijn jullie al een beetje nieuwsgierig??

Pffff... hele dag gewerkt en 's avonds etentje met collega's. Wel erg gezellig. Nu wel even goed opgelet met bestellen. Geen rood vlees én geen alcohol, ha ha!! Helaas niet klussen Stefys!
Volgens mij was mn ongi vanochtend. Voelde echt een behoorlijke steek in mn onderbuik aan 1 kant en het bleef ook nog ff doorzeuren. Dat was vanochtend om 6.30 en gisteravond nog geklust... mn ei staat volgens cyclus van 28 dgn voor morgen gepland, dus het zou kunnen. We klussen gewoon nog even  verder! Je kan nooit weten!

Vandaag voor jou NOD Stefys... ik begrijp dat er nog niks te bekennen van je RD. Je moet nu al zo'n beetje "gek" worden van dat wachten of niet? Ga je morgen al testen?

Weltrusten allemaal!

X Anoek

Vandaag weer een dag zoals gister
Ben niet ongi!!! Verbeeld ik het me nu, of lijken mn borsten een tikkie groter?? Heb de hele dag door steken links in mn buik of anders links in mn rug, het verplaats van voor naar achter. Zoals ik al zei, heb ik ook een spastische darm, en die begint aardig op te zetten nu..

Vanmorgen om 7 uur wakker en mn man wakker maken.. Hij kijkt me aan van ja?? Ik smile en zeg, ik moet plassen!!!!!
Dus hup naar beneden met een slaperige kop (wou voor de 1e keer ochtend urine gebruiken)testje gedaan, beloofd niet te kijken, snel weer naar boven, minuutje wachten, ondertussen ff bidden ( wij zijn christenen) en dan de test bekijken en je geloofd het niet, dit keer echt niet....

Maar de test is mislukt!!! In het schermpje dat aan hoort te geven dat de test gelukt is, is een doorbroken en vaag blauw streepje te zien.. In het vakje waar een streep hoort te staan als je zwanger bent, is aan de linker kan, een blauwe vlek!
Een vlek! En geen streep!!!

Nou ja alles wijst er dus op, test is mislukt.. Nog meer spanning!! Straks de auto in en naar de weekend apotheek, daar maar een test kopen.. En dit keer niet met ochtend urine, want ik ben veel te zenuwachtig!!!

Pff word gek van de onzekerheid.. Als ik niet zwanger ben, dan weet ik zeker dat mn lichaam me goed voor de gek heeft gehouden joh!! Allemaal kwaaltjes enzo.. Pff hoop dat ik dan snel herstel!!

Nou meiden, zet hem op met klussen!!! IK laat jullie het weten!!

Ohhh Stefys dat meen je niet??? Het lijkt er inderdaad op dat de test mislukt is. Dus nog steeds niet uit de spanning verlost. Hopelijk kan je vandaag ergens een test vandaan halen, zodat je het opnieuw kan doen. Zijn bij jou in de buurt de winkels niet open? Bij ons zijn de winkels geloof ik wel open.

Om 7 uur wakker??? Ik kom echt net uit bed, maar het was gisteren ook erg laat. Was heel erg moe en nu nog steeds.... heb denk ik nu te lang geslapen. Ik voel me ook niet echt lekker... beetje weeïg gevoel.Geen idee waarvan.... Beetje katerig gevoel, terwijl ik geen druppel alcohol gedronken heb... Vaag...misschien eten van gisteravond niet helemaal goed gevallen.
Vandaag doen we lekker even helemaal niks of in elk geval niet veel, ha ha! Door al dat geklus ook later gaan slapen en lange dagen op mn werk, ben nu dus hartstikke moe. Vanavond op tijd naar bed. Denk ook dat mn ei al geweest is, want het cervixslijm is weer een stuk minder dan gisteren. Als dat zo is, hebben we welop het perfecte moment geklust...Afwachten maar.

Stefys, weet je al wat meer??

Liefs Anoek

@ Anoek: Voor jou dus ook een spannende tijd joh! Alleen moet je nog ff wachten en kun je natuurlijk nog veel meer klussen... Haha

Ik, ik ben teleurgesteld en een beetje verdrietig.. Ben naar de ziekenhuis apotheek geweest en heb een test gedaan.. Dit keer goed gelukt.. Alleen verscheen er jammer genoeg niet een extra streepje.. Niet zwanger dus

Begin me af te vragen wanneer ik dan mn ei gehad zou moeten hebben.. We hebben zo lang door geklust..Tot een cyclus van 35 dagen.. Nou ja helaas, volgende maand nog een poging.. Mn ongi is trouwens nog steeds niet gekomen..
Heel dubbel dus nog steeds... Eerst dat maar afwachten!!

@ Stefys; shit, das niet leukmeid. Ik begrijp dat je je verdrietig voelt. Je hoopt toch dat het raak is... Hoop voor je dat je ongi snel komt, want nu jehet weet, kan het maar beter meteen komen, toch? Het is allemaal leuk cyclussen en vruchtbare dagen berekenen, maar je lichaam doet wat het zelf wil, denk ik. Dus lastig tezeggen wanneer je ei geweest is.
Ik denk zeker te weten nu dat mn ei gisteren/vannacht of vanochtend is geweest, omdat ik dat merk aan het cervixslijm, maar ja... helemaal zeker weet je het nooit. Was het maar zo eenvoudig hé?

Kom op meid, komt allemaal goed.

X Anoek

@ Anoek: Ik heb nog nooit eerder mn eisprong gevoelt. Dus toen ik er afgelopen maand op ging letten kwam ik er achter, dat ik ongirugpijn had. Ook daarbij dus wittigerslijm, maar of dat het slijm is wat jij zegt geen idee..

Ja van mij mag het nu wel komen hoor.. Nu het toch niks is, kom maar op dan kan ik verder naar de volgende maand.. Helaas geld voor ons dus niet 3 keer is scheepsrecht!! haha!!

@Stefys; goed van je dat je er zo mee om gaat. Ondanks de teleurstelling, kunnen zeggen kom maar op, dan kunnen we er weer voor gaan.
Het slijm dat ik bedoel is bij mij helder van kleur... nou ja kleur... zoals hier weleens beschreven is, net rauw eiwit... Jakkie.... klinkt wel een beetje smerig. Bijmij is dat heel duidelijk, maar ik weet niet of ik het voel... Ja ik voel van alles, maar of dat mn ei dan is... geen idee... weet ook niet of die steken/ pijn bij je ei lang aanhouden... Als het's nachts gebeurd, heb je het al helemaal niet in de gaten... Vandaar dat ik dan maar op het slijm let. Klopt wel precies met mn cyclus, dus kan haast niet anders.

Misschien een tip om te zorgen dat je niet stad en land hoeft rond te rijden voor een test; zorg dat je er altijd eentje hebt liggen! Bij mij ligt er een in de kast en kan dus testen wanneer ik wil! Hopelijk mag ik ém over een week of 2 gebruiken! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet op mn NOD ga testen, maar minimaal 2 dagen daarna. Meer omdat afgelopen 2  maanden mn cyclus paar dagen langer was.

Hoop dat de RD's nu snel komen, maar traantje laten mag hoor!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan