Vandaag weer een dag zoals gister
Ben niet ongi!!! Verbeeld ik het me nu, of lijken mn borsten een tikkie groter?? Heb de hele dag door steken links in mn buik of anders links in mn rug, het verplaats van voor naar achter. Zoals ik al zei, heb ik ook een spastische darm, en die begint aardig op te zetten nu..
Vanmorgen om 7 uur wakker en mn man wakker maken.. Hij kijkt me aan van ja?? Ik smile en zeg, ik moet plassen!!!!!
Dus hup naar beneden met een slaperige kop (wou voor de 1e keer ochtend urine gebruiken)testje gedaan, beloofd niet te kijken, snel weer naar boven, minuutje wachten, ondertussen ff bidden ( wij zijn christenen) en dan de test bekijken en je geloofd het niet, dit keer echt niet....
Maar de test is mislukt!!! In het schermpje dat aan hoort te geven dat de test gelukt is, is een doorbroken en vaag blauw streepje te zien.. In het vakje waar een streep hoort te staan als je zwanger bent, is aan de linker kan, een blauwe vlek!
Een vlek! En geen streep!!!
Nou ja alles wijst er dus op, test is mislukt.. Nog meer spanning!! Straks de auto in en naar de weekend apotheek, daar maar een test kopen.. En dit keer niet met ochtend urine, want ik ben veel te zenuwachtig!!!
Pff word gek van de onzekerheid.. Als ik niet zwanger ben, dan weet ik zeker dat mn lichaam me goed voor de gek heeft gehouden joh!! Allemaal kwaaltjes enzo.. Pff hoop dat ik dan snel herstel!!
Nou meiden, zet hem op met klussen!!! IK laat jullie het weten!!