Wie ook voor het eggie in mei???

@ Anoek: Een test in de kast lijkt mij idd ook niet overbodig.. Maar ja, je denkt er ook niet aan dat een test kan mislukken..

Op je NOD testen hoeft ook niet perse he. Is idd beter als je een paar daagjes wacht, is het hcG halte hoger en je weet zeker dat je niet te vroeg gaat testen... Maar ja of je die dagen in spanning kan afwachten.. De 1e 2 maanden was ik ook relaxter en ging ik niet testen.. Nu ben ik veel te nieuwsgierig en kon ik niet wachten..

Een traantje heb ik al gelaten.. Dan word het ineens te veel, er gaat van alles door je lichaam, je maakt jezelf gek, en ben onzeker als nooit te voren.. En dan een negatieve test , dan kan het ff niet erger!!

Nou ja zoals ik al zei, kom maar op met die ongi dan kunnen wij weer gaan klussen .. Is het zo raar dat ik daar nu tegen op zie? Zoveel seksen hihi??
Voor mij hoeft het namelijk niet zo vaak.. Maar ja om weinig te gaan klussen schiet ook niet op he...!!

Dat slijm wat je zegt heb ik idd ook gehad.. En daarna aan het klussen gegaan, maar dan had ik nu al ongi moeten zijn, dus was het niet wat ik dacht.. Op dit moment trouwens ook die slijm.... Wat dat betekend, geen idee...

@Stefys; je lichaam haalt raken streken uit hé? Denk ook dat het komt doordat we er zo ontzettend op letten. Zeker tegen de tijd dat onze NOD eraan komt.
Ik hoop ook dat ik kan wachten om te testen, we zullen het zien.

Ik snap wel dat je zoiets hebt alweer zoveel klussen... Ik vind het nu wel leuk, boost voor je sexleven zeg maar. Omdat we allebei een drukke baan hebben, valt het nog niet mee. We zijn vaak te moe, maar ja als je zwanger wilt worden, dan moet de frequentie toch echt ff omhoog. Dat doen we dan ook en eigenlijk vind ik het wel leuk! Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.... ben wel bang dat ik straks het gevoel ga krijgen dat het moet als we een paar maanden verder zijn. Natuurlijk hoop ik dat het snel raak is, maar ik ga er vanuit dat het wel paar maanden kan duren. Dus ja, als niet zo vaak klust en kinderen wil, dan kom je er niet onderuit om te "plannen" wanneer je sex hebt. Denk dat je dat bedoelt of niet?

Snap dat je wel een traantje gelaten heb. Toen ik vorige maand niet zwanger bleek te zijn, ook al waren er niet mee bezig toen, heb ik ook een traantje gelaten. Lucht alleen maar op om verder te kunnen. Daar komt nog eens bij dat ik ongi moest gaan worden en dan gieren de hormonen toch al door je lijf. Sinds ik gestopt ben met de pil (okt 2006) heb ik daar last van. Kan dan janken om niks, ha ha!!

Nou meid, sterkte en succes!

Liefs Anoek

@ Anoek: Je zegt precies wat ik bedoel..
De 1e 2 maanden was het voor ons (nou ja mij) ook erg leuk om te klussen enzo.. Toen ik na 2 maand nog niet zwanger was (erg he) ging ik een soort van schema maken vanaf 27 tot 35 daagse cyclus. En ondanks de nare periode waar we door heen gingen, "moesten"we toch klussen. Gezien mijn man werkt, werd het dus 's avonds.. Lig je kapot en bed en denk je, nou ja moet maar ff he!!

Nou ja we zullen zien.. Voor nu alvast weltrusten!!

Hallo Allemaal!

Ben hier voor het eerst... Had het idee dat ik de enige was bijna die het spannend vind, maar toch niet dus. Even kort voorstellen dan.. Mijn vriend en ik zijn nu meer dan een jaar samen. Ik 29 hij 30 jaar. Hij heeft het allemaal vaker geprobeerd. (Zij werd niet zwanger en uiteindelijk betrapt met zijn beste vriend). Hij heeft testen gehad en alles is in orde bij hem gelukkig. Maar voor mij 1e keer en 1e ronde! Heel spannend.
Ik heb veel soorten anticonceptie gehad ( eerst pil toen prikpil daarna het "staafje"in je arm en uiteindelijk de nuvaring). Hopelijk heeft dat niet een verkeerd effect.

In de eerste week zonder anticonceptie was het wel ff wennen ben je zolang bezig te zorgen dat je niet zwanger wordt, ga je nu zonder anticonceptie klussen... Om het uiteindelijk wel te worden...

Maar in ieder geval:
Volgens de berekeningen (de ideale) moet ik morgen mijn innesteldag hebben. Hmm vandaag wel veel steken in mijn onderbuik, zou het daar mee te maken hebben? En als het goed is was 14 mei de eisprong geweest. Die dagen daar omheen moest ik veel plassen en kon ik de laatste druppeltjes er niet uitpersen zeg maar, heel gek. Anders heb ik nooit last van steken, pijntjes of andere "ongemakken". Je hoort wel eens verhalen dat je het gewoon voelt als je zwanger bent...
Ben benieuwd.

@ Hilde:

Hai hai, leuk dat je bij ons clubje komt. Je bent welkom om hier met van alles over ons te kletsen.. Jij gaat dus ook een spannende week tegemoet.. Ik hoop voor je dat je de innsteling hebt gevoelt..

Ik heb de afgelopen maand al ondekt, dat mn lichaam me behoorlijk voor de gek kan houden.Bij elk pijntje of elk gevoel dacht ik hmm... Maar ja je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste (soms dan haha)

@ Anoek: Hoe is het met jou?Nog druk aan de klus haha???

Zelf ben ik nog in afwachting op mn menstruatie. Inmiddels al 2 dagen overtijd.. Nou moet ik zeggen dat ik niet een regelmatige cyclus heb, maar had het wel de 16e verwacht... Nog steeds in afwachting dus!!!

Hoi Hilde,

Welkom hier!
Ja het is echt spannend he?! Wij zitten nu in de 1e ronde voor ons 1e kindje en ik vind het nu al mega spannend hoor!
Hoop dat het ook voor jullie snel raak zal zijn, mei is tot nu toe al een hele vruchtbare maand gebleken, er zijn erg veel vrouwen zwanger nu hier!

Groetjes Susanne

Hey Stefys!

Dus jij bent overtijd?!   Al besloten wanneer je gaat testen?? Spannend joh!

Suus

@ Hilde:welkom hier! De meiden hebben het al gezegd,maar klets lekker mee!

@Stefys: balen dat de RD's er nog niet zijn... Hopelijk komt het nu snel, of niet... je weet maar nooit.
Met mij gaat het prima. Ben alleen zó moe. Klussen en normale tijd naar bed gaan werkt niet goed voor de nachtrust, ha ha!! Volgens mij zijn mn vruchtbare dagen nu wel weer voorbij. Het grote wachten kan beginnen.... Ben zo relaxt nu, maar ben benieuwd of ik dat ga volhouden tot mn NOD. Ik vind het zo leuk dat ik nu rond loop en mogelijk zwanger ben en niemand het weet. Geeft n speciaal gevoel!
Vanavond ook lekker met een supergoeie vriendin, die het als eerste wist dat we voor t eggie zouden gaan (later nog 1 vriendin verteld), zitten bellen. Lekker fantaseren over babies en zwanger zijn en worden.

Straks weer lekker slapen. Dus meiden, slaap lekker en klus ze!!

X Anoek

Terug
Bovenaan