Wie ook voor het eggie in mei???

@ Suusle: Ik heb al een test gedaan. Toen ik 1 dag te laat was en die was dik negatief.. Heel erg balen natuurlijk.. Ik heb 1 keer eerder gehad dat ik een keer 2 week later pas mn ongi kreeg.. Hoop dat het wel op schiet nu want het wachten erop is ook niet leuk...

@ Anoek: Ik kan me voorstellen dat als je 's avonds na een dag hard werken in je bed ligt je ff geen zin in klussen hebt.. Temminste ik heb er ook niet altijd zin in.. Maar de gedachten wat je er voor terug kan krijgen .. Dan heb ik ineens wél zin hihihi...
Nou je gaat dus ook een spannende periode tegemoet.. Ik zal aan je denken... Enne ze zeggen proberen er niet te veel mee bezig te zijn he

Fijn weekend iedereen!!!

@ Anoek

Snap wat je bedoelt, hier is het ook een drukke klusweek, gaan express al wat eerder naar bed, maar het is wel vermoeiend hoor, gelukkig hebben we nog niet gehad dat 1 van ons geen zin had of dat we te moe waren, inderdaad als je denkt wat je er voor terug kunt krijgen bevorderd de zin wel, bij mij/ons wel in ieder geval!
Dus jij mag nu gaan wachten of je NOD wel of niet komt! Duim voor je van niet....
Jij zit toch ook in ronde 1 voor kindje 1??
Wij wel, zit nu nog in mn vruchtbare dagen, tenminste bij een cyclus van 28 dagen, maar wij klussen voor de zekerheid maar ff door tot een ccyclus van 35 dagen want dat had ik de vorige keer en heb wel iets gevoeld maar weet niet zeker of dat mn ei was....

@ Stefys

Heb jij dan een hele onregelmatige cyclus??
PFf frustrerend of niet als de RD niet komen en de test ook negatief aangeeft.....

Liefs Suus

Dat jullie allemaal zo'n moeite hebben om te klussen. Ik en mijn vriend deden het al vaak genoeg en nu nog steeds eigenlijk. Als een van ons geen zin heeft dan zorgt de ander wel dat de ene zin krijgt.... Terwijl dat hij 60-80 uur werkt per week en ik ongeveer 50... Niet te lang over nadenken als we lange weekenden vrij zijn..

Heel schattig is ook dat hij alles weet over zwanger worden. Ik hoef hem maar te vragen wanneer iets gebeurd bij mij en hij geeft meteen antwoord, Wanneer ik eigenlijk ongi moet worden, eisprong ed weet hij allemaal.... hihi

Hey Hilde,

Wij hebben geen moeite met zin hoor! Heb tegenwoordig elke dag wel zin, dit was wel anders toen ik nog aan de pil was hoor! Was bang dat ik te veel zin zou hebben voor mn vriend maar tot nu toe blijkt dat niet zo te zijn..... Wij doen het eigenlijk om de dag, ook beter voor de kwaliteit van de zaadjes om het maar even plat te zeggen... Ook om de dag als ik niet vruchtbaar ben dus vaak genoeg dacht ik zo.....

@Hilde; ieder zo zijn of haar behoefte hé?! Vaak is het gewoon een kwestie van tijd maken, maar ja... het loopt wel eens anders. Ik moet zeggen dat sinds ik gestopt ben met de pil ook veel meer zin heb. Ik ervaar het nu dan ook niet als moeten of zo. Vind het eigenlijk wel erg leuk! Nu maar hopen dat het resultaat ook leuk is!!

@Suus, ja voor mij ook eerste ronde, 1e kindje. Vind het allemaal zo spannend. Wij klussen nu ook om de dag. Elke dag schijnt niet goed te zijn, al heb ik gelezen dat als het goede kwaliteit zaad is, dit niet uitmaakt. Dan kan je het elke dag doen. Ik ben nu echt heel relaxt, ik zie het allemaal wel. denk wel dat als het bijna mn NOD is, ik er wel meer mee bezig zal zijn... ook al probeer je dat niet te doen.

@Stefys: al wat te bekennen van je RD of nog steeds niet?

Pffff... zo nog ff huishouden doen en dan even uurtje mn oogjes dicht. Krijgen vanavond vrienden op bezoek en val nu al bijna in slaap. Wat een onrustige nacht heb ik gehad... steeds wakker en moest dan weer plassen... rare vage dromen.... hopelijk vannacht lekker doorslapen!

Liefs Anoek

@ Anoek

Maar hoe weet je dan of het goede kwaliteit is? Dit moet een dokter vaststellen zeker?? Kun je niet zelf zien denk ik he?! Nou hou het voorlopig bij om de dag, hebben we steeds een dag ertussen om ff bij te tanken hhaha! Ik ervaar het ook nog niet als moeten heb er wel plezier in eigenlijk, vriend ook gelukkig, wist niet dat ie zo vaak zin had joh! Ik weet wel dat hij het niet leuk zal vinden als ik ooit weer aan de pil zou gaan, misschien doe ik dat ook maar niet, moeten we maar iets anders verzinnen.....

Ja verschil is er nu eenmaal hé!!!
De een klust elke dag en de ander om de dag..
Ik denk maar zo, je weet niet van tevoren (als je dit nog niet getest hebt) wat voor zaad je man heeft.. Stel dat het van minder kwaliteit is.. Dan wil ik niet elke maand een bevruchting mislopen omdat er gezegd word dan om de dag beter is..
In de vruchtbare periode doen wij het elke dag..En ach ja misschien de komende maand wel om de dag..
En ach ik zie wel wanneer ik zwanger ben.. Wil het toch een beetje proberen los te laten. Ik lees hier dat er veel verschillen zijn en iedereen doet het op zn eigen manier.
Denk dat iedereen moet doen wat hun het beste lijkt en het beste bij voelen..

Hier trouwens nog geen ongi.. Wel de krampen ook vandaag.Morgen heb ik al een week last van krampen, maar de ongi blijft uit..Ik wacht af!!

@Stefys: ben het helemaal met je eens! Gewoon doen waar je je lekker bij voelt én dat is voor iedereen anders. Ik zie het wel. Tijd om me druk te maken komt wel als het langer dan 6 maanden gaat duren.
Nog geen ongi.... maar wel krampen. Ik had dat vorige maand ook, weet je nog? Uiteindelijk wel ongi geworden. Toch ging ik twijfel, terwijl mn verstand zei dat het eigenlijk helemaal niet kon, omdat we nog niet voor het eggie gingen en het 1 keer ver voor mn ei "onveilig" hadden gedaan.

@Suus: bijtanken, ha ha!! De slaapavonden! Ik vind het prima zo. Nee, je weet niet hoe de kwaliteit van het zaad is, tenzij het onderzocht is. Dus ik ga er vanuit dat alles prima in orde is tot het tegendeel bewezen is. Al hoop ik dat het nooit zover komt. Elke dag klussen kan dus prima. Voor mij hoeft het niet, het moet wel leuk blijven voor ons. Wel grappig om te ervaren wat het idee met je doet hé?! Ineens is het zo ontzettend anders, net alsof je iets doet wat niet mag! Klus ze meid!

Terug
Bovenaan