Wie ook voor het eggie in mei???

@ Anoek

Inderdaad, je moet doen waar je je goed bij voelt! Wij hebben allebei om de dag zowiezo wel zin, mn vriend denk ik wel elke dag, maar ik wil het risico niet lopen om het te vaak te doen zeg maar in de vruchtbare periode! Dit werkt het lekkerst voor ons....
Ik weet niet, maar sinds ik van de pil af ben en veel meer zin heb, lijkt het wel of ik ineens veel gelukkiger en verliefder ben, alsof we elkaar nog maar net kennen. Is dit raar? Komt misschien ook wel doordat we besloten hebben voor een kindje te gaan.... Als ik naar mn vriend kijk krijg ik helemaal kriebels en een lach op mn gezicht...

@Suus: ik begrijp helemaal watje bedoelt! Ik heb ook helemaalde kriebels! Bij ons komt het denk ik doordat we elkaar een paar maanden niet gezien hebben, omdat mn man in het buitenland zat voor z'n werk en daarnaast omdat we besloten hebben nu te gaan proberen waarwe het al zo lang over hebben: een kindje! Ik vind het ook wel de grootste binding die je met elkaar aan gaat en zo'n beslissing neem je niet zomaar!

Liefs

Hai Girls!

Lees net de laatste berichtjes hier. Leuk om mee te kletsen! Ben Suus en 30 jaar Wij zijn deze maand ook begonnen om zwanger te worden van ons 1e kindje.. Raar om dit zo neer te zetten hahaha. Oohw ik vind het allemaal erg spannend, hoop dat het lukt.. Er zijn best veel mensen in de omgeving waarbij het niet lukt enzo.. Dus maar eens even proberen. Als het goed is zitten we nu midden in vruchtbare periode zo rond 21-22 mei, dus nou.. ik ben benieuwd. We zullen zien, zit midden in mn boek over Zwanger Worden. Overal om je heen zie je ineens zwangeren en kindjes en ben dr helemaal mee bezig.

Groetjes
Suus

@ Anoek

Ben dus toch niet vreemd gelukkig... hahah! Ja inderdaad, vind dit nog wel een grotere binding dan trouwen.. je krijgt (als het goed is dan) nu met z'n tweeen de verantwoording over een klein wezentje dat je zo goed mogelijk mag gaan voorbereiden op het leven in deze wereld! oei zo klinkt het toch weer eng hoor hhiihi....
Nou ik weet niet of ik ooit wel weer aan de pil zou willen, ben nu zo gelukkig en verliefd, zo wil ik me altijd wel blijven voelen, voel me net weer een puber!

Liefs, Suus

@  Suza G

Welkom hier op dit zeer verslavende forum (wees gewaarschuwd!!)
Ik ben Susanne (ook wel bekend als Suus), word over een week 25 en zitten ook zo rond mn vruchtbare dagen en ookin ronde 1 voor ons 1e kindje!
Hey dat boek, is dat een handig boek? Veel informatie over wat je moet doen enzo?
Hoe heet de schrijver? Hebben ze die ook bij bol.com?
Jeetje wat een vragen weer he?!
Nou in ieder geval, zal ook voor jou duimen dat het snel raak zal zijn!

Liefs Suus

@Suus: ja ik wil me ook wel altijd zo voelen!!! Als je het zo opschrijft, schrik je toch even van de impact van n kindje hé? Weet je waar ik last van heb? Het lijkt me super om zwanger te zijn en straks een baby in mn armen te houden, maar bij een ouder kind voel ik niet zoveel.... Komt denk ik ook wel omdat zoiets moet groeien. Herken je het?
Wanneer is jouw NOD? Of heb je dat net geschreven? Kan natuurlijk niet teruglezen... zouden ze eens moeten gaan regelen, ha ha!!

@Suza: welkom hier! Ik ben 29, nu 1e ronde, 1e kindje, NOD 31 mei. Heb net mn vruchtbare dagen achter de rug. Suus schreef het al, het is erg verslavend hier. Het is wel fijn om je gedachten te delen, met andere zonder dat iemand of veel mensen in je omgeving weten waar je mee bezig bent. Veel succes in je vruchtbare periode. Als je wilt, kan je een banner plaatsen bij het topic "banners mei-meiden". Daar staan de banners van de meiden die ook op dit topiczitten!

Ik denk dat mn vruchtbare periode nu wel voorbij is. Ik ben zo benieuwd of we het geluk mogen hebben in de 1e ronde. Zou te mooi om waar te zijn, maar ik reken er maar niet op. Vandaag voel ik me n beetje misselijk en heb rare smaak in mn mond. Lijkt me eigenlijk te vroeg om nu al iets te voelen....Denk dat het komt doordat het vannacht erg laat is geworden (vrienden op bezoek) en ik dus weinig uurtjes geslapen heb.

O ja Suus, als je een leuk/ goed boek wilt hebben over zwanger worden, kan ik Zwanger worden. Handboek voor kinderwensers en twijfelaars van Marielle Croon aanraden. Ook te bestellen via BOL. Je kan daar ook een preview zien.

Liefs Anoek

@ Suus

Dat boek wat ik lees dat is het boek wat Anoek noemt in haar berichtje.
Die banners he die jullie er allemaal neerzetten bij Babybrabbel, kun je die alleen daar van de site afhalen? Want ik vulde hem in, maar steeds klopt het helemaal niet. Het zal wel aan mij liggen, ik ga het gewoon nog eens proberen.

Inderdaad wel verslavend dit, steeds nog even kijken ook op het internet. Je kunt ook zoooo veel opzoeken. Probeer het ook niet te veel te doen, want je kunt jezelf er wel helemaal gek mee maken.

Fijne avond nog!
Liefs Suza

@ Anoek,

ooooooh, dat is zooo herkenbaar wat je nu zegt, ik kan ook niet wachten tot ik een baby in mn armen mag houden, maar als ik dan denk dat ze al snel een peuter zijn.... wil ik dat ze altijd baby blijven want dat lijkt me het allermooist.. maar denk inderdaad dat dat allemaal goed komt hoor als het er eenmaal is....
dus wat wij voelen en denken is eigenlijk heel normaal, had al het idee dat ik een beetje raar was hihhi!!!
Mijn NOD is ergens rond 2 of 9 juni.... dacht dat ik mn ei heb gevoeld maar was dan wel erg vroeg dus vandaar dat ik twijfel....
Hoop ook 1e ronde raak maar ga er niet vanuit hoor!!

En bedankt voor je tip van dat boek! Ga m zeker bestellen!

Terug
Bovenaan