Wie ook voor het eggie in mei???

5 dagen overtijd..
Vandaag komt dan eindelijk mn ongi door.
Tijd om een nieuwe banner te maken en op te gaan naar ronde 4!!

Hoi,meiden,

Ik ben nieuw,en wil me graag toevoegen.
Ik ben Nina,30 jaar.
En ook wij gaan er voor in de maand mei,zoals te zien met vele meer.
Heb het onderwerp mei even gevolgd ,en wil graag met jullie de belevenis delen
en met elkaar naar het belangrijke punt toe leven.

groetjes Nina

@ Stefys

He meid wat jammer dat je ongi er toch is..... helemaal als je al 5 dagen over tijd was.... duim voor je dat t volgende ronde raak is!

liefs suus

@ Nina

Welkom meid!
Gaan jullie ook voor kindje 1?
Kom gezellig meekletsen hier! Tis hier heel gezellig, maar ook verslavend hoor, dus je bent gewaarschuwd hhaha!!

Liefs suus

@Stefys: shit dan toch de RD's. Je had het ook wel verwacht hé? Of was je begonnen met twijfelen? Dat kan ik me namelijk goed voorstellen. Frusterend als je lichaam zo'n spelletje speelt en je RD's maar op zich laten wachten... Vol goede moed naar de volgende ronde meid!

@Suus: hoop dat je wat aan dat boek zal hebben. Ik vind het in elk geval heel duidelijk. Wel moet je niet te ver doorlezen want dan kom je bij de hoofdstukken 'wat als het niet lukt' en daar wordt je niet zo blij van. VInd het ook fijn dat jij herkent wat ik voel, ha ha! Geeft je het gevoel dat je niet volstrekt idioot bent, ha ha!!

@Nina: welkom bij de mei-meiden! Ja, er zijn zeker veel meiden die er deze maand voor gaan voor het eerst. het leukste vind ik de herkenning in de dingen die je voelt, dus hopelijk kan jij ook lekker je ei hier kwijt!

En hoe voel ik me vandaag? Weer ellendig...  GIsteravond was het toppunt: hoofdpijn, misselijk, pijn in mn borsten en een huilbui..... Leek wel of ik ongi moet worden.... maar daar is het zeker veels te vroeg voor. Vandaag weer hele dag weeig gevoel, moe, hoofdpijn en nog steeds pijnlijke borsten. Ik kan eigenlijk alles verklaren, behalve de misselijkheid.... Heb afgelopen dagen te weinig geslapen, daarom zo moe. Hoofdpijn door het benauwde weer, huilbui ook door vermoeidheid en die pijnlijke borsten begonnen vorige keer ook al anderhalve week voor mn NOD. Wel zit de pijn nu meer aan de zijkant en normaal meer aan de bovenkant. Maar waar komt die misselijkheid vandaan?? Heerst er een (buik)griep op dit moment? Als ik al het geluk mag hebben, zwanger te zijn, dan kan ik daar onmogelijk dit soort klachten al van hebben lijkt mij (net mn ei gehad rond 16/17 mei).Dus ik heb geen idee. In mn achterhoofd piept n klein stemmetje met de vraag "Zou ik...?", maar nuchter als ik ben, kijk ik er voornamelijk rationeel tegen aan. Iemand een idee of je van vermoeidheid ook misselijk kan zijn??? Arggghhhh, word er niet blij van. Heb belangrijke en drukke week op mn werk, dus kan dit er eigenlijk niet bij hebben.

Maarre... genoeg geklaagd over hoe belabberd ik me voel. Wel fijn dat ik het even kwijt kon, thanks ladies! Hoe staat het met jullie?Nog dames vlak voor hun NOD vol spanning aan het afwachten?

X Anoek

@ Anouk

Hai! Oohw ik herken het helemaal. Ik voel ook elk dingetje in mn buik en had vanavond geen trek in eten, beetje misselijk.. Kortom ik kan ook gewoon nog niet zwanger zijn, want zit middenin mn vruchtbare periode. Ik denk, nou weet gewoon dat ik er in ieder geval zo mee bezig ben. Het is natuurlijk ook gewoon erg spannend allemaal toch? En we hopen natuurlijk allemaal dat het snel lukt, ja toch. Als je er dan eenmaal voor gaat, dan het liefst zo snel mogelijk! Nou meid succes ermee he?!

Ciao,
Suza

Ach Anoekie toch...kan me voorstellen hoor al die gevoelens in je buik, om misselijk van te worden! Probeer wat te ontspannen, je hebt er zo weinig invloed op. Het komt vast helemaal goed. Wij vrouwen zijn daar helemaal niet goed in hè...loslaten, iets gewoon op ons af laten komen... Nee, echte controle-freaks zijn wij vrouwen! En dit zwanger worden is nu echt zo'n gebeuren waar we he-le-maal geen grip op kunnen krijgen... Even lekker met de benen op de bank met een boek of een stomme serie (ik kijk nu lekker Evelien ;) Mijn kerel zit ook lekker achter de compu (oude horloges op internet speuren) én stiekem Evelien volgen, vindt hij ook leuk (hihi)...
Hoop dat het je gaat lukken...Even lekker niets doen...je gedachten op...niets, nou ja, op iets anders...niets is niet mogelijk bij ons vrouwen ;)
Liefs. Nicky

@ Anoek

Hoe gaat het ermee?
Heb al bij de boekhandels hier gekeken, maar daar hebben ze t boek niet, dan maar via bol.com bestellen.... hoop alleen maar dat mn vriend het niet stom vind... die vind geloof ik dat ik er een beetje te veel mee bezig ben! Tja kan het ook niet helpen, wil gewoon weten wat ik wel en niet moet doen en wanneer, wil wel onze kansen vergroten ookal zitten we net in ronde 1....
Hhaha soms voel ik me wel heel erg idioot hoor, waar ik allemaal wel niet al over na zit te denken! Heb al namen bedacht, de kamer in gedachten al ingericht, kijk naar alle kinderwagens die ik tegenkom of ik m mooi vind, weet eigenlijk al welke ik wil hebben! Heb jij dit ook?

Liefs Suus

Terug
Bovenaan