@Stefys: shit dan toch de RD's. Je had het ook wel verwacht hé? Of was je begonnen met twijfelen? Dat kan ik me namelijk goed voorstellen. Frusterend als je lichaam zo'n spelletje speelt en je RD's maar op zich laten wachten... Vol goede moed naar de volgende ronde meid!
@Suus: hoop dat je wat aan dat boek zal hebben. Ik vind het in elk geval heel duidelijk. Wel moet je niet te ver doorlezen want dan kom je bij de hoofdstukken 'wat als het niet lukt' en daar wordt je niet zo blij van. VInd het ook fijn dat jij herkent wat ik voel, ha ha! Geeft je het gevoel dat je niet volstrekt idioot bent, ha ha!!
@Nina: welkom bij de mei-meiden! Ja, er zijn zeker veel meiden die er deze maand voor gaan voor het eerst. het leukste vind ik de herkenning in de dingen die je voelt, dus hopelijk kan jij ook lekker je ei hier kwijt!
En hoe voel ik me vandaag? Weer ellendig... GIsteravond was het toppunt: hoofdpijn, misselijk, pijn in mn borsten en een huilbui..... Leek wel of ik ongi moet worden.... maar daar is het zeker veels te vroeg voor. Vandaag weer hele dag weeig gevoel, moe, hoofdpijn en nog steeds pijnlijke borsten. Ik kan eigenlijk alles verklaren, behalve de misselijkheid.... Heb afgelopen dagen te weinig geslapen, daarom zo moe. Hoofdpijn door het benauwde weer, huilbui ook door vermoeidheid en die pijnlijke borsten begonnen vorige keer ook al anderhalve week voor mn NOD. Wel zit de pijn nu meer aan de zijkant en normaal meer aan de bovenkant. Maar waar komt die misselijkheid vandaan?? Heerst er een (buik)griep op dit moment? Als ik al het geluk mag hebben, zwanger te zijn, dan kan ik daar onmogelijk dit soort klachten al van hebben lijkt mij (net mn ei gehad rond 16/17 mei).Dus ik heb geen idee. In mn achterhoofd piept n klein stemmetje met de vraag "Zou ik...?", maar nuchter als ik ben, kijk ik er voornamelijk rationeel tegen aan. Iemand een idee of je van vermoeidheid ook misselijk kan zijn??? Arggghhhh, word er niet blij van. Heb belangrijke en drukke week op mn werk, dus kan dit er eigenlijk niet bij hebben.
Maarre... genoeg geklaagd over hoe belabberd ik me voel. Wel fijn dat ik het even kwijt kon, thanks ladies! Hoe staat het met jullie?Nog dames vlak voor hun NOD vol spanning aan het afwachten?
X Anoek