Wie ook voor het eggie in mei???

Bedankt voor het welkom heten.
Ja ik ga ook voor een eerste kind,heel spannend.
Van het weekend moeten we druk aan het klussen,dus aftellen.
Wist niet dat stoppen met de pil   zo invloed op je lichaam kan hebben het is helemaal van slag en voel me niet toppie maar dat zal er wel bij horen.
Ik heb geprobeerd me banner te plaatsen maar het lukt niet,zal nog wel wat proberen maar tot nu toe lukt het niet.

groetjes Nina

Hallo allemaal!

We zijn gisteren weer teruggekomen van ons weekje Nederland. Echt super mooi weer gehad en lekker kunnen klussen tijdens mijn vruchtbare dagen op de wadden, hopen maar dat de frisse zeelucht me goed heeft gedaan! :)

Vandaag, gisteren en eergisteren heel erg moe. Van die aanvallen. Slaap 'sochtends ineens heel lang wat ik anders nooit doe, en 'smiddags krijg ik ook een enorme dip. Je gaat je dan toch afvragen of het misschien raak is. Niet teveel bij stilstaan denk ik maar.

@Nina: Welkom op dit forum! Je kunt trouwens ook je banner plaatsen bij het topic Banners mei meiden van Anouk. Daar staan de meeste van ons denk ik wel op.

Mijn man vond nu ineens wel dat ik er teveel mee bezig ben. Wilde afgelopen week geen wijntje meer drinken savonds, en dat vond hij wel vreemd. Toen heb ik hem dus uitgelegd dat ik al zwanger zou kunnen zijn en alleen een wijntje wil drinken als ik ongesteld ben. Hij vond het beter er niet teveel mee bezig te zijn en pas echt te stoppen als ik zeker weet dat ik zwanger ben. Tja, zit misschien wel iets in, maar hoe doen jullie dat?

Liefs Lien

hoi lien!

blij te horen dat je het naar je zin hebt gehad tijdens je vakantie!
wanneer is jou NOD??? ben je al (bijna) overtijd?
tja dat geen alcohol.... ik drink zowiezo al vrij weinig, maar zondag hadden wij een etentje en ik hoefde niet te rijden,dacht eerst dan kan ik mooi een wijntje drinken maar heb het toch niet gedaan.... terwijl ik waarschijnlijk nog helemaal niet zwanger ben.. ik denk ook maar zo, kan er beter nu alvast mee stoppen, je weet nooit namelijk... en ja dat niet te veel er mee bezig zijn... denk dat we dat allemaal wel zijn eigenlijjk!

Hey Suus,

Ja heb mijn NOD op 29 mei. Eerste ronde, jij toch ook? Wanneer is jouw NOD?
We hebben afgelopen week rond de ei-dagen echt elke dag geklust, waarschijnlijk te vaak (als je denkt aan de kwaliteit van het sperma) maar kon het niet laten om een dag mis te lopen! We zien wel...

Liefs Lien

Hey Lien,

Zow flink geklust dus, nu hopen dat ze hard gezwommen hebben!

Nou ik weet niet zo goed wanneer ik mn NOD heb, maar voel me vandaag de hele dag al een beetje raar, beetje alsof ik ongi moet worden en nu ik zo terugdenk heb ik me wel vaker zo gevoeld, zou het mn ei zijn? dan heb ik dus over 2 weken mn ei.... dus ergens rond 3 juni ofzo??
inderdaad ook 1e ronde 1e kindje! spannend he/! is jouw vriend er ook zo veel mee bezig? die van mij wel... alleen denkt hij geloof ik dat ik iedere dag kans heb om zwanger te raken hij vraagt steeds en voel je al iets?? heb m net uitgelegd dat als ik vandaag mn ei zou hebben en t zou nu raak zijn het eerst nog een paar dagen duurt voordat het zich innesteld en dat ik het zowiezo pas kan testen als ik ongesteld had moeten worden!

mannen! haha!

Hey meiden!
Even wat rechtzetten.... Ik voelde me niet zo lekker, maar het is niet zo dat ik echt zit te denken dat het komt doordat ik zwanger zou kunnen zijn. Is het namelijk nog veel te vroeg voor. Ik kan het eigenlijk prima loslaten, maar net als iedere andere meid denk ik er af en toe weleens aan.

@Suus: ik heb het boek ook via BOL besteld. Sterker nog, als anderhalf jaar geleden of zo. Toen begonnen we er over te praten en wilde ik er meer over weten. Tja hoe je vriend reageert weet je zelf het beste. Leg het anders eerst eens voor, voordat je het besteld? Het gaat niet over zwangerzijn, maar zwanger worden, kan hij ook nog wat aan hebben ! En ja ik heb ook al nagedacht over namen, dat doen we al jaren, ha ha! Heb ook al nagedacht over de kinderkamer, maar nog niet echt concreet. Wel weet ik ook al welke kinderwagen ik wil, ha ha!! Wat dat betreft herkennen we ons zelf weer in elkaar! Wanneer is jouw NOD?

@Lien: fijn dat je een leuke week in NL hebt gehad. Wie weet werpt dez e ontspannende week wel z'n vruchten af. Zou toch super zijn?!!

Ik drink ook geen alcohol meer sinds we bezig zijn. Kost me geen moeite, want ik drink het toch al niet veel. Wel rook ik nog steeds. Hoe slecht ook, maar ik kan het gewoon nog niet. Zodra ik weet dat ik zwanger ben, gaan ze de prullenbak in. Mocht het zwanger worden langer duren, gaan we stoppen, omdat het natuurlijk wel je vruchtbaarheid verminderd. Dat is het enige nadeel op dit moment. Er is nog geen band tussen moeder en toekomstig kind, dus de slechte stoffen komen er niet bij. Toch ben ik de laatste dagen minder gaan roken... ik hoef het gewoon niet... heel gek eigenlijk, maar niet erg, ha ha.
Vandaag voel ik me stukken beter! Bij vlagen nog wel misselijk, maar niet zoals gisteren de hele dag. Ik heb vandaag wel wat krampen in mn onderbuik...  Wil niks denken.... maar stiekem doe je het toch even hé? Zit nu ongeveer een week na mn ei..

Hoe is het met jullie allemaal? Hoop dat mei zo'n vruchtbare maand blijft, want de een na de ander meldt hier op het forum dat ze positief getest heeft. Ik duim voor ons allemaal!

Liefs Anoek

Hey Suus,

Tja mijn man heeft vorige week wel een keer gevraagd: 'en, voel je je nu anders? Merk je een verandering?' Nee schat, ik voel nog niks....:) Maar hij is zo bang dat ik straks teleurgesteld zal zijn als het heel lang duurt, dus om de daar een beetje voor te 'beschermen' probeert hij er niet teveel over te praten. Hij wil wel ontzettend graag kinderen met me, dat is een ding dat zeker is.

@Anouk: had gisteren ook last van rugpijn zoals ik dat had rond mijn vruchtbare dagen en nu krampjes onderin mijn buik. Volgende week dinsdag heb ik mijn NOD, dus het is denk ik wel te vroeg voor ongi buikpijn. Maar wat is het dan? Je lichaam kan rare dingen met je doen soms. Misschien houdt het me wel gewoon lekker voor de gek...
Heb jij ook veel geklust afgelopen week? Jij hebt toch ook volg wk je NOD of niet?

Moet zo naar mijn werk, jakkes geen zin in...

Liefs Lien

Terug
Bovenaan