Hey meiden!
Even wat rechtzetten.... Ik voelde me niet zo lekker, maar het is niet zo dat ik echt zit te denken dat het komt doordat ik zwanger zou kunnen zijn. Is het namelijk nog veel te vroeg voor. Ik kan het eigenlijk prima loslaten, maar net als iedere andere meid denk ik er af en toe weleens aan.
@Suus: ik heb het boek ook via BOL besteld. Sterker nog, als anderhalf jaar geleden of zo. Toen begonnen we er over te praten en wilde ik er meer over weten. Tja hoe je vriend reageert weet je zelf het beste. Leg het anders eerst eens voor, voordat je het besteld? Het gaat niet over zwangerzijn, maar zwanger worden, kan hij ook nog wat aan hebben ! En ja ik heb ook al nagedacht over namen, dat doen we al jaren, ha ha! Heb ook al nagedacht over de kinderkamer, maar nog niet echt concreet. Wel weet ik ook al welke kinderwagen ik wil, ha ha!! Wat dat betreft herkennen we ons zelf weer in elkaar! Wanneer is jouw NOD?
@Lien: fijn dat je een leuke week in NL hebt gehad. Wie weet werpt dez e ontspannende week wel z'n vruchten af. Zou toch super zijn?!!
Ik drink ook geen alcohol meer sinds we bezig zijn. Kost me geen moeite, want ik drink het toch al niet veel. Wel rook ik nog steeds. Hoe slecht ook, maar ik kan het gewoon nog niet. Zodra ik weet dat ik zwanger ben, gaan ze de prullenbak in. Mocht het zwanger worden langer duren, gaan we stoppen, omdat het natuurlijk wel je vruchtbaarheid verminderd. Dat is het enige nadeel op dit moment. Er is nog geen band tussen moeder en toekomstig kind, dus de slechte stoffen komen er niet bij. Toch ben ik de laatste dagen minder gaan roken... ik hoef het gewoon niet... heel gek eigenlijk, maar niet erg, ha ha.
Vandaag voel ik me stukken beter! Bij vlagen nog wel misselijk, maar niet zoals gisteren de hele dag. Ik heb vandaag wel wat krampen in mn onderbuik... Wil niks denken.... maar stiekem doe je het toch even hé? Zit nu ongeveer een week na mn ei..
Hoe is het met jullie allemaal? Hoop dat mei zo'n vruchtbare maand blijft, want de een na de ander meldt hier op het forum dat ze positief getest heeft. Ik duim voor ons allemaal!
Liefs Anoek