Wie ook voor het eggie in mei???

Hoi ,meiden,
Hoe kan ik me banner verplaatsen naar waar ze van jullie allemaal staan?
ik was al blij dat dit was gelukt.
En als ik nou een nieuwe maak moet ik deze dan verwijderen?zo ja hoe doe ik dat.
stomme vraaag mischien.
Nou ik lees net ,ook van jullie lage rugpijn ik heb er vandaag ook al last van en ik heb het nooit dus valt het meteen op,dacht ook inderdaad dat het er mee te mkaen had,
ik zit bijnga in me klus dagen dus ja,wie weet aan de bak.

gr nina

@Nina: gewoon een nieuwe banner maken en dan plakken bij het andere topic, net zo als je hier hebt gedaan. Deze hier blijft dan gewoon staan hoor! Succes!

@Lien: ja ik heb mn NOD volgende week donderdag, Nog een weekje dus! Ik heb vandaag voor de tweede dag steken in mn onderbuik. Ik probeer het te negeren en er niks van aan te trekken, maar toch denk ik.... zit nu rond de innesteling als het raak zou zijn geweest, dus die krampjes/ steken kunnen daarvan zijn. Het is in elk geval te vroeg voor de ongi-klachten, want die heb ik meestal alleen de dag er voor.... Arghhhhh, ik wil het gewoon weten, maar moet nog wachten... maar wat duurt wachten hé? Gelukkig heb ik het op mn werk erg druk, dus heb veel afleiding. Maar 's avonds in bed lig ik er toch wel even aan te denken, ha ha!! Dus volgende week voor ons allebei spannend. Ik duim voor je!

Wie heeft nog meer volgende week NOD?

X Anoek

Hai meiden!
En Nina, beetje ana de late kant maar gezellig dat je er bij komt..

Na een flinke ongi week, is het bijna weer klaar. Heb de afgelopen dagen er last van mn rug gehad, zoals altijd tijden de ongi, maar het leek dit keer wel erger.. Ben een beetje tot rust gekomen en heb voor zover mogelijk ff een beetje afstand genomen van het zwanger zijn... Nu makkelijk praten gezien mn ongi periode, denk als iks traks in de vruchttbare zit, het wel weer omslaat en ik aan niks anders meer kan denken!!!

Voor de meesten van jullie is het nu afwachten toch?? Wens jullie veel succes om door deze spannende dagen heen te komen!!

Hoi Stefys,
Dus jullie kunnen binnenkort weer flink aan het klussen gaan? Heeft ook zo z'n charme, als het tenminste niet te lang duurt...
Voor mij nog een week tot aan mn NOD. Ik vind het wel spannend. Vandaag vast testen in huis gehaald, zodat ik altijd kan testen wanneer ik wil. Al lijkt het me ook wel doodeng om te testen nu. Het is nu voor het eerst dat we echt er mee bezig zijn geweest, dus je verwachting en spanning is anders.
Ik heb ook vandaag weer lichte krampjes. Geen idee wat het is, probeer het te negeren, want ben zo bang om teleurgesteld te worden....Je denkt zo vlak voor je NOD het zou kunnen, maar zodra je een negatieve test hebt is je droom in duigen.... ik geniet liever nog even langer van het idee dat het MISSCHIEN zo zou kunnen zijn....

Liefs

Allemaal aan de klus???  Het is hier zo rustig, ha ha!!
Morgen weekend!!!

We zijn allemaal in afwachting.... Volgens mij hebben er een heleboel hun NOD aankomend weekend of week.....

Hoi meiden,

Het is zeker rustig hier. Mijn klusdagen zijn nu net voorbij.. ben toch zoo benieuwd. Ik voel helemaal niks dus dat maakt me onzeker, maar je kunt ook nog niets voelen. hahah, maar goed. Mijn NOD dag is denk ik 5 of 6 juni. Volgende week lekker een weekendje Barcelona.. Vraag me wel af of ik nou wijntjes ga drinken en kaasjes ga eten... Hoe doen jullie dat ook met kattenbak schoonmaken. Gisteren met een etentje wel een wijntje gedronken maar dan hou ik het bij 1 of 2, je weet maar nooit denk ik dan. Meiden succes allemaal! Goed weekend, groetjes
Suza G

Hey Suza

Hoe gaat het ermee?
Wij ook een paar drukke klusdagen achter de rug.... plakken er nog een paar extra achteraan denk ik..... weet niet helemaal zeker of ik mn ei al heb gehad namelijk... Maar heb denk ik ook NOD rond 3/4 juni spannend hoor....

Tja met wijntjes drinken, ik doe het al niet meer, nou drink ik zowiezo al bijna nooit dus niemand die er iets achter zoekt.... was alleen van de week op een verjaardag en daar heb ik wel brie gehad, niet bij stil gestaan dom dom dom, maar er kan ook nog niets zitten eigenlijk.....innesteling duurt nog een paar dagen toch?
Nou meid, het worden een paar spannende weken met het wachten op de NOD!
Hou je me op de hoogte?

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan