Wie ook voor het eggie in mei???

Hee Suus,

Ik zie opeens allemaal Suussen op het Forum verschijnen! Grappig! Bij mij valt het wel op als ik opeens geen wijntjes meer drink, haha. Maar goed jij dus rond 3/4 juni, ik een paar daagjes later, denk ik. Ik heb denk ik dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Tenminste dat denk ik. Op een gegeven moment weet je ook allemaal niet meer wat je voelt, ik voel van alles hahaha! Maar goed, ik heb gelezen dat je na een dag een 3/4 na de bevruchting je lichaam al een klein beetje HCG hormoon afgeeft dus dat je dan wat zwangerschapsverschijnselen kan krijgen.. Vriendinnetje van mij is nu 3 maanden zwanger en voelt helemaal niks, alleen haar borsten, maar verder geen buikpijn of misselijk. Dus tjsa.. Nou spannend inderdaad voor ons allemaal! We houden elkaar op de hoogte!

Groetjes
Suza

Ja inderdaad veel suussen!
Tja ik denk dat ik mn ei heb gevoeld en in dat geval NOD rond 3/4 juni, als ik uitga van vorige cyclus is het iets later, rond de 9e geloof ik... dus weet nog niet wanneer ik eventueel zal gaan testen, probeer het zo lang mogelijk uit te stellen...
Houden elkaar zeker op de hoogte, mei is zooo vruchtbaar, wie weet ook voor ons!

@ Anoek

Heb je advies opgevolgd, heb net Zwanger worden van Marielle Croon besteld bij Bol.com!
Zal dinsdag of woensdag wel op de mat vallen! Bedankt voor je tip en ik hoop dat ik er veel aan zal hebben!

Groetjes Suus

@Suus: Ik ben benieuwd wat je er van zal vinden! Laat je het weten?

Idd veel suus-en... ben af en toe kwijt wie wie is, ha ha!!!
Het blijft altijd lastig met kwaaltjes en zo. Je bent zo gefocused op je lichaam, dat alles wel kan lijken op een mogelijke zwangerschap. Ik heb zelf pijnlijke gespannen borsten, anders dan normaal bij mn ongi. Ook blijft het cervixslijm licht aanhouden en heb ik al paar dagen steekjes in mn onderbuik. Toch zegt het helemaal niks..... Zou willen dat ik er wat meer van op aan kan.
Wat wel gek is, dat een collega 2 dagen geleden aan mij vroeg nadat ze hadden geconstateerd dat ik er zo moe uitzag, of ik zwanger was..... Zelf moeder van 3 kids. Gisteren was een bijeenkomst van het werk van mijn man waarbij ik ook was uitgenodigd. Vroeg een collega of ik al zwanger ben. Mn man heeft er nooit wat over gezegd en vandaag vroegen er ook al drie collega's van hem naar.... What the f***???
We zijn nu natuurlijk ruim een half jaargetrouwd, dus blijkbaar moeten we mee in de verwachting van heel Nederland, ha ha!! Maarhet is toch wel heel opvallend dat ze er juist nu nu we bezig zijn ernaar vragen.....Nog 6 dagen en dan is mn NOD.... Ik heb zelf het idee dat ik zwanger ben, maar niet zozeer door "kwaaltjes", maar gewoon gevoel..... Ben er wel voorzichtig mee, want wil er ook niet teveel op rekenen. Nu wachten we dus lekker in spanning...

Liefs

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2007 21:35:20'));

@Suus: Ik ben benieuwd wat je er van zal vinden! Laat je het weten?

Idd veel suus-en... ben af en toe kwijt wie wie is, ha ha!!!
Het blijft altijd lastig met kwaaltjes en zo. Je bent zo gefocused op je lichaam, dat alles wel kan lijken op een mogelijke zwangerschap. Ik heb zelf pijnlijke gespannen borsten, anders dan normaal bij mn ongi. Ook blijft het cervixslijm licht aanhouden en heb ik al paar dagen steekjes in mn onderbuik. Toch zegt het helemaal niks..... Zou willen dat ik er wat meer van op aan kan.
Wat wel gek is, dat een collega 2 dagen geleden aan mij vroeg nadat ze hadden geconstateerd dat ik er zo moe uitzag, of ik zwanger was..... Zelf moeder van 3 kids. Gisteren was een bijeenkomst van het werk van mijn man waarbij ik ook was uitgenodigd. Vroeg een collega of ik al zwanger ben. Mn man heeft er nooit wat over gezegd en vandaag vroegen er ook al drie collega's van hem naar.... What the f***???
We zijn nu natuurlijk ruim een half jaargetrouwd, dus blijkbaar moeten we mee in de verwachting van heel Nederland, ha ha!! Maarhet is toch wel heel opvallend dat ze er juist nu nu we bezig zijn ernaar vragen.....Nog 6 dagen en dan is mn NOD.... Ik heb zelf het idee dat ik zwanger ben, maar niet zozeer door "kwaaltjes", maar gewoon gevoel..... Ben er wel voorzichtig mee, want wil er ook niet teveel op rekenen. Nu wachten we dus lekker in spanning...

Liefs

@ Anoek

Tuurlijk laat ik je weten wat ik er van vond, als ik mezelf een beetje ken, heb ik dat boek binnen de kortste keren uit! Zag ook bij het topic boeken staan dat jij er ook al aardig wat verzameld hebt! Elke keer als ik bij de boekhandel ben wil ik er een kopen maar die ze daar hebben lijken me niet zo leuk!
Wel vreemd dat iedereen er zo opeens naar vraagt he bij jullie?!
Ik had gister nog een beetje een raar moment, was bij mn schoonzus en haar dochter, die is 16 en sinds januari aan de pil en die is deze week aangenomen op de CIOS dat is een sportopleiding en alles was goed alleen ze was 3 en halve kilo te zwaar, nou dat kwam dus doordat ze met de pil is begonnnen en toen vroeg ze mij of ik ook de pil slik, nou ik kreeg me toch een kop als een biet!! Mn schoonzus keek me aan toen zij het vroeg, want ik denk dat zij iets vermoed... nou heb maar gezegd dat ik m wel slik maar echt overtuigend klonk ik niet geloof ik....

Ja die kwaaltjes, ik hoop zo voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn! T is voor jou ook de 1e ronde he?! Ik ben ook steeds aan het opletten wat ik voel, soms een beetje een weeig gevoel in mn maag, maar dan zeg ik weer tegen mezelf dat ik nu nog geen zwangerschapskwaaltjes kan hebben omdat ik mn ei nog maar net heb gehad.... je lichaam kan je zo voor de gek houden! Ik hoop het niet natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit dat het nu al raak is bij ons.... heb ook nog niet zo'n gevoel dat zegt van het kon wel eens raak zijn....

Jij moet dus nog 6 dagen wachten? Ik geloof zo rond 3/4 juni mn NOD.... erg spannend inderdaad hoor, dat wachten duurt veel te lang, daar moeten ze nog even wat  voor uitvinden hoor!
Heb jij ook al testen in huis liggen? Ik nog niet, had het er laatst met mn vriend over en die wou wel de test voor mij gaan kopen als ik overtijd was haha! Nou maar dat doe ik mooi zelf en ik zeg t ook niet tegen m eerst, wil hem dan verrassen met een positieve test (hoop al snel!), lijkt me wel een mooie verrassing voor m!!

Nou meid, succes de komende 6 dagen en ik duim voor je oke?!
Liefs Suus

@Suus:
Ja ik heb inderdaad al een aardige collectie, ha ha. Was nog vergeten erbij te vermelden dat ik ook een namenboek heb  Ik wil ook steeds een boek kopen, maar geloof dat ik al leuke nu wel heb, ha ha! Het boek van Marielle Croon is echt heel nformatief.

Ja ik zit nu idd in de 1e ronde voor ons eerste kindje. Ik vind het superspannend. Nu nog 5 dagen tot mn NOD....Ik heb gewoon zo'n voorgevoel,maar ben wel heel erg bang voor de teleurstelling als ik het mis heb. Ik weet gewoon niet waarom ik het denk, niet door al die kwaaltjes, want dat kan ook door de naderende ongi komen.... Niet aan denken, niet aan denken......
Ik heb al testen in huis. Had er nog 1 over van vorige maand, toen ik overtijd was, terwijl we nog niet voor het eggie gingen, maar 1 keer onveilig hadden gedaan. En ik heb van de week alvast 2 gewone testen gekocht. Die andere is van ClearBlue. Zo kan ik testen wanneer ik het wil, ha ha!!!

Jouw NOD is iets na die van mij... Vind jij het ook zo spannend?? Het wil helemaal niks zeggen dat je niks voelt. In principe zou je een week na de bevruchting wat kunnen gaan merken, omdat dan extra hormonen worden aangemaakt. Maar ja de een heeft nergens last en de ander wordt hartstikke ziek. Doe mij dan maar het 1e, ha ha ha!!

We duimen gewoon voor veel geluk!

X Anoek

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 11:16:33'));

@Suus:
Ja ik heb inderdaad al een aardige collectie, ha ha. Was nog vergeten erbij te vermelden dat ik ook een namenboek heb  Ik wil ook steeds een boek kopen, maar geloof dat ik al leuke nu wel heb, ha ha! Het boek van Marielle Croon is echt heel nformatief.

Ja ik zit nu idd in de 1e ronde voor ons eerste kindje. Ik vind het superspannend. Nu nog 5 dagen tot mn NOD....Ik heb gewoon zo'n voorgevoel,maar ben wel heel erg bang voor de teleurstelling als ik het mis heb. Ik weet gewoon niet waarom ik het denk, niet door al die kwaaltjes, want dat kan ook door de naderende ongi komen.... Niet aan denken, niet aan denken......
Ik heb al testen in huis. Had er nog 1 over van vorige maand, toen ik overtijd was, terwijl we nog niet voor het eggie gingen, maar 1 keer onveilig hadden gedaan. En ik heb van de week alvast 2 gewone testen gekocht. Die andere is van ClearBlue. Zo kan ik testen wanneer ik het wil, ha ha!!!

Jouw NOD is iets na die van mij... Vind jij het ook zo spannend?? Het wil helemaal niks zeggen dat je niks voelt. In principe zou je een week na de bevruchting wat kunnen gaan merken, omdat dan extra hormonen worden aangemaakt. Maar ja de een heeft nergens last en de ander wordt hartstikke ziek. Doe mij dan maar het 1e, ha ha ha!!

We duimen gewoon voor veel geluk!

X Anoek

Een namenboek wou ik eerst ook, maar ik heb zelf eigenlijk al namen in mn hoofd die ik mooi vind, moet mn vriend alleen nog ff overtuigen haha!
Heb jij enig idee welke test je het beste kunt gebruiken? zat zelf aan de clearblue te denken...
Oh spannende 5 dagen nog dan! Tja als ik mijn ei gevoeld heb wanneer ik denk, dan zou mn NOD 3/4 juni zijn, maar omdat mn cyclus vorige keer 39 dagen was weet ik het niet zeker, is lastig, aan de ene kant wil ik dan wel gelijk testen maar aan de andere kant denk ik, mss is het wel te vroeg en dan geeft ie zowiezo negatief aan....
Ik hoop ook zo dat ik niet te misselijk ga zijn, heb namelijk een beetje een braakangst.... ik durf niet over te geven, maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ik een behoorlijk sterke maag heb gekregen dus mss gaat het allemaal wel, zover is het helaas nog niet voor mij!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 11:44:47'));

Een namenboek wou ik eerst ook, maar ik heb zelf eigenlijk al namen in mn hoofd die ik mooi vind, moet mn vriend alleen nog ff overtuigen haha!
Heb jij enig idee welke test je het beste kunt gebruiken? zat zelf aan de clearblue te denken...
Oh spannende 5 dagen nog dan! Tja als ik mijn ei gevoeld heb wanneer ik denk, dan zou mn NOD 3/4 juni zijn, maar omdat mn cyclus vorige keer 39 dagen was weet ik het niet zeker, is lastig, aan de ene kant wil ik dan wel gelijk testen maar aan de andere kant denk ik, mss is het wel te vroeg en dan geeft ie zowiezo negatief aan....
Ik hoop ook zo dat ik niet te misselijk ga zijn, heb namelijk een beetje een braakangst.... ik durf niet over te geven, maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ik een behoorlijk sterke maag heb gekregen dus mss gaat het allemaal wel, zover is het helaas nog niet voor mij!

Ik heb zelf eerder testen van Clear Blue en Predictor gebruikt. Weet niet waarom, maar vond die van CB het fijnst. Ook heb ik de digitale test van CB gebruikt. Duidelijker kan niet; er verschijnt dan in een venster Zwanger of Niet Zwanger. NU heb ik ook testen van Etos liggen. Stuk goedkoper en wat ik gelezen heb hier op het forum net zo betrouwbaar. Ik heb het idee dat die test van CB pas uitslaat als er flink wat hormoon in je urine zit.... en met normale test kan je een licht streepje krijgen.... Maar zal wel rare gedachtekronkel van mij zijn, ha ha!
Mijn cyclus was laatste 2 maanden ook langer dan de keren ervoor (32 en 34 dgn), maar ik ga nog maar even uit van de cyclus die ik het vaakst gehad heb. Misschien test ik te vroeg, maar als ongi wegblijft, test ik op dag 34 nog een keer. Dat is mn langste cyclus.
Ik ben ook geen fan van overgeven. Vind het smerig en voel me dan echt ellendig...maar ja, we hebben niks te kiezen hé? Nu denk ik, ik heb het er wel voor over, maar als ik straks steeds boven de wc hang, dan zal ik die zwangerschap best wel eens vervloeken, ha ha!!! Wel vervelend dat je daar zo'n angst voor hebt. Gewoon nog maar niet aan denken.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan