Wie ook voor het eggie in mei???

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 11:53:11'));

Ik heb zelf eerder testen van Clear Blue en Predictor gebruikt. Weet niet waarom, maar vond die van CB het fijnst. Ook heb ik de digitale test van CB gebruikt. Duidelijker kan niet; er verschijnt dan in een venster Zwanger of Niet Zwanger. NU heb ik ook testen van Etos liggen. Stuk goedkoper en wat ik gelezen heb hier op het forum net zo betrouwbaar. Ik heb het idee dat die test van CB pas uitslaat als er flink wat hormoon in je urine zit.... en met normale test kan je een licht streepje krijgen.... Maar zal wel rare gedachtekronkel van mij zijn, ha ha!
Mijn cyclus was laatste 2 maanden ook langer dan de keren ervoor (32 en 34 dgn), maar ik ga nog maar even uit van de cyclus die ik het vaakst gehad heb. Misschien test ik te vroeg, maar als ongi wegblijft, test ik op dag 34 nog een keer. Dat is mn langste cyclus.
Ik ben ook geen fan van overgeven. Vind het smerig en voel me dan echt ellendig...maar ja, we hebben niks te kiezen hé? Nu denk ik, ik heb het er wel voor over, maar als ik straks steeds boven de wc hang, dan zal ik die zwangerschap best wel eens vervloeken, ha ha!!! Wel vervelend dat je daar zo'n angst voor hebt. Gewoon nog maar niet aan denken.

Liefs Anoek

Ja daarom wou ik ook die van clearblue, dan heb je ook geen twijfel over het streepje, of ie er nou wel of niet staat! Ach zie wel even als het zover is....
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Ik heb vanavond bruiloft, gister is mn jongste oom getrouwd en hebben we vanavond feest van en morgen ben ik jarig, heb nog helemaal niet het idee dat ik morgen jarig ben joh! Ik word 25..... is mijn eerste verjaardag in mn eigen huis!
Is altijd zo'n geren en gevlieg.....Ach zal wel gezellig worden! Vriend is nu weg, hij moest mn kado halen zegt ie.... spannend hoor!

Jeetje spannend wat je zal krijgen!!! Ik wil je alvast van harte felicteren met je verjaardag!!

Wij hebben dit weekend een communie en we gaan ook nog op kraamvisite bij vrienden.
Zometeen gaan we lekker even naar de stad en daarna nog boodschappen doen en natuurlijk nog het huishouden  Maandag lekker relaxen. Nu al zin in, ha ha!!

Veel plezier dit weekend Suus!

Liefs Anoek

Dankje wel Anoek,

Zal vast wel leuk worden!
Leuk op kraamvisite! Heb je wat leuks gekocht? Wij hadden laatst kraamvisite bij onze overburen en heb toen zulke leuke kleertjes gekocht, er zijn zo veel leuke schattige dingen, kon mezelf bijna niet bedwingen joh!
Nou heel veel plezier, en maandag inderdaad lekker relaxen! ik dinsdag ook nog (is mijn vaste vrije dag) dus heb nog lekker lang weekend! Heerlijk!

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-05-2007 13:24:17'));

Dankje wel Anoek,

Zal vast wel leuk worden!
Leuk op kraamvisite! Heb je wat leuks gekocht? Wij hadden laatst kraamvisite bij onze overburen en heb toen zulke leuke kleertjes gekocht, er zijn zo veel leuke schattige dingen, kon mezelf bijna niet bedwingen joh!
Nou heel veel plezier, en maandag inderdaad lekker relaxen! ik dinsdag ook nog (is mijn vaste vrije dag) dus heb nog lekker lang weekend! Heerlijk!

Das fijn zo'n lang weekend!! Ook de dinsdag er bij! Kan je even bijkomen van je verjaardag! Ik ben wel heel benieuwd wat de verrassing van je vriend is.

Ja we hebben idd al watgekocht voor de kraamvisite! Week of 2 geleden al. Heerlijk, zo rond lopen in een baby speciaalzaak. Ik zou het liefst al van alles gaan kopen, maar dat doe ik toch maar niet. Wil niet de "goden verzoeken" zeg maar. We hebben een klein muziekmobieltje gekocht en een hele lieve beer. Die beer vond mn man zo leuk en tja, het is een vriendin van hem die moeder is geworden, dus ook de beer!

Vandaag waren we in de stad bij de V&D. Loop ik langs de afdeling met alle babykleertjes en moet me dan ook bedwingen om niet al die rekken door te lopen. Mn man vindt me al gek, dus dat doe ik pas als het echt zo ver is (of als hij er niet bij is, ha ha). Ik ben vandaag wel snel geirriteerd... Zou ik dan toch gewoon ongi gaan worden? Heb ook vandaag weer last van mn onderbuik. Nu geen steekjes, maar een zeurderig gevoel. Ik weet niet meer wat ik er van moet denken  Misschien toch voor NOD al proberen te testen???

Liefs Anoek

zwanger worden van Mariel Croon is idd een goed boek om te lezen. Niet te vaak het boek pakken, want ik ken sommige stukjes al uit mijn hoofd...

Ja idd niet te veel lezen. Ik weet inmiddels ook precies waar wat staat, ha ha

@ Anoek

Ja dat is zooooooo verleidelijk die kinderkleertjes.... heb me nog steeds weten te bedwingen heb nog niets gekocht, op tijdschriften na dan! Alleen de dag nadat ik mn zusje had verteld dat we voor een baby gaan, kwam ze aan zetten met de allerschattigste babysokjes! Lief he?! Zij vind het ook helemaal geweldig als ze tante zou worden! Vriendlief vond de sokjes toch ook wel errug schattig! Hij moest er eerst wel om lachen!

Tja wanneer is je NOD? Zou toch nog even proberen te wachten hoor, weet dat het moeilijk is, maar zou het wel proberen hoor?
Hoe voel je je vandaag dan?

Liefs Suus

Oja de verrassing van mn vriend: We hadden gisteravond een bruiloft en toen we snachts thuiskwamen stond er hier een meeeeeeeeeega bos met rode en witte rozen op tafel, echt waar geloof mij, zo'n grote bos heb je nog nooit gezien, echt heeeeeeeeeel groot! zoow lief, want hij weet dat ik gek ben op bloemen en dat ik haast nog liever bloemen van hem krijg dan wat anders! Alleen zo'n grote bos had ik niet verwacht hoor!

Morgen heb ik mijn NOD! Denk zelf wel dat de  komen morgen, alhoewel ik nog niet iets voel, maar ja.... Bij elk steekje in je onderbuik ga je nadenken hihi!

Duimen maar, vind het wel spannend! Heb alwel vast een test gekocht (voor het eerst).
Wie weet...

Hoe is het verder met iedereen? Anouk ook al zenuwachtig?

Liefs Lien

Terug
Bovenaan