Wie ook voor het eggie in mei???

Hai!

Met mij is alles goed. Ik moet nog 9 dagen wachten voor mn NOD. Voor de rest voel ik me eigenlijk prima. Ik voel verder geen gekke dingen.. ik voel wel van alles, maar ja ik denk ook overal wat achter, dus ik weet het gewoon niet. Afwachten maar, ben heel erg benieuwd hoe het met iedereen gaat..

Succes!
groetjes Suza

@Suus: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Leuke dag gehad? Wat een superverassing van je vriend. Rozen!!! Geweldig! Ik vind het ook super om bloemen te krijgen!
Lees jij tijdschriften? Ik verslind al maanden de Ouders van Nu en Kinderen, ha ha!! Ik vind al die verhalen zo leuk om te lezen en ik bewaar ze allemaal. Tegen de tijd dat het zover is, heb ik al een hele collectie, ha ha

@Lien: ja al beetje zenuwachtig. Donderdag is mn NOD. Maar hoe dichterbij het komt, hoe onzekerder ik word. Had steeds het gevoel, het zou kunnen.... maar nu het zover is, denk ik dat het negatief zal zijn...Ik wil liever niet testen .... beetje moeilijk uitleggen, maar je wilt een pos test of helemaal niet testen
Ik had trouwens een apart topic voor jou gemaakt omdat ik jou iets wilde vragen. Staat nu op pag 2 met als onderwerp "Lien!!!".

Gisteren om kraamvisite geweest bij vrienden. Leuk hoor zo'n klein hummeltje. Heb nog een tijdje met hem in mn armen gezeten. Echt schattig. Ook het kamertje was superleuk, helemaal in de stijl zoals ik het leuk vind, ha ha!
Daarna door naar familiefeestje... nou hebben af en toe flink gezicht in de plooi moeten houden. Kreeg de vraag waarom ik geen wijn dronk en een opmerking dat we over 20 jaar maar eens aan kinderen moesten denken?!!??? Meer pesten, dan serieus, denk dat ze aan het uitproberen zijn.

X Anoek

@ Anoek

Ja koop regelmatig een tijdschrift, vind ik ook gewoon handig staan veel tips in!
Heb ze ook allemaal bewaard hoor, komt straks wel weer van pas!
Dankje wel voor de felicitatie, heb leuke dag gehad en goed verwend! Had van mn zusje en haar vriend een hele mooie barbecue gekregen en ze wouden hem vandaag komen uitproberen! (ze zouden hier zowiezo al eten vandaag....), maar geloof dat het weer niet super wordt vandaag helaas..... Ook nog van die mooie olielampjes voor buiten op tafel, een lichtblauwe en een lime groene! Die kleuren wil ik namelijk in de tuin, moeten nog stoelkussens kopen en dat worden dus 3 groene en 3 blauwe, heb al hele mooie gezien die hier precies bijpassen!
Van mn ouders een heeeeeeeele mooie boedda met een klein fonteintje, ook voor in de tuin! Verder kadobonnen etc....
Hoe is t nu met jou? Al RD in zicht??
Duim nog steeds voor je hoor!
Liefs Suus

Hey Anouk!

Oeps, heb je topic met Lien!!! helemaal niet gezien....  Ga er zo even op reageren!
Ja ik lees ook al heel lang Ouders van Nu en Eltern, zo'n duits blad. Vind het zo leuk om al die schattige baby's te zien en er staan hele interessante dingen in over kinderen. En goed om te bewaren voor later !

Nou, ga even op je topic reageren.
Doei!

Hey hallo Lien,

Ik las dat je morgen je NOD hebt,Heel toevallig heb ik morgen ook mijn NOD.
Ben erg benieuwd, ben wel bang dat het doorgaat zetten want heb af en toe beetje rare steken onderin.
Test al gehaald las ik gaat dus spannend worden.
Heel veel sucses en ga voor je duimen!!!!

Liefss S

Hey deksel,

Tja, bij mij gaat het ook doorzetten denk ik want ik voel nu echt wel ongi krampen onder in mijn buik... Nou ja, eerste ronde, we gaan gewoon met volle moed verder! En als morgen echt de  komen dan betekent dat in ieder geval dat ik een hele regelmatige cyclus heb, is ook wel prettig om te weten.  Voel jij je  ook zo  naar  als je ongi bent? Sinds ik met de pil gestopt ben is het veel erger geworden. Kan dan nauwelijks rechtopzitten.

Hoeveelste ronde zit jij? Ook eerste kindje?

Liefs Lien

Wat spannend allemaal deze maand. Het lijkt wel of er heel veel raak is in de maand mei! Er zijn er nu een paar van jullie die in de  NOD zitten lees ik!

Wij hebben deze maand nog even  moeten laten gaan...Ik heb 2 antibioticakuren achter de rug en daarna ook nog (logisch na al die antibiotica) antischimmel bolletjes gehad...

Ik baal enorm van al die medicijnen, vooral omdat de testen waarvoor ik slik  allemaal wat tegenstrijdig zijn... Is het nou een gewone blaasontsteking (meest logisch) of zit er toch weer een steriele ontsteking bij mijn eierstokken... dat heb ik 3 jaar geleden ook gehad :( Meestal komen die instekingen van bacterien of virussen buitenaf, maar bij een steriele onsteking begint het vanuit je eigen lichaam. Schimmel, virussen...het hangt allemaal samen. Uitingsvorm vaak: blaasontstekingen (heb er nu 3 in 2 maanden gehad! En ik weet dat ik meteen moet plassen na het klussen...niet zo handig als je voor het eggie gaat!).

Je begrijpt...ik voel nu de hele tijd weer mijn eierstok links... Natuurlijk enorm psychologisch. Vervelend genoeg wordt je in nederland pas  echt goed onderzocht  als je meer sympstomen hebt: steken in de buik, verhoging of koorts. De vorige keer had ik dat ook nauwelijks, maar mijn eierstokken voelde niet goed...geen echte steken, maar krampen... Vorige keer dan dus ook 1 jaar mee rondgelopen, tot het veel erger werd en koorts inderdaad volgde... Jammer dus als je bij die 15% zit met een steriele-sluimerende ontsteking... Na  dus  1 een  jaar sluimerende ontsteking te hebben gehad, vroeg ik bezorgd 'hoe zit dat nu  dan met verklevingen van de eierstok?'.  Ze willen niet bekijken of er geen verklevingen zitten, dat doen ze pas als je na 1 jaar niet zwanger bent geworden!

Uiteraard ben ik nu ook nog eens veeeel gevoeliger voor alle issues die ik kan hebben in de baarmoeder/eierstok omgeving...Het helpt wel in 1 ding heel goed: mijn twijfel wordt hierdoor wel minder. Ik zou het zo vreselijk vinden als ik maar bleef uitstellen en uitstellen, terwijl uiteindelijk zou blijken  dat het nog een heel medisch proces  moet worden om  zwanger te worden.

:(

Nicky

Hey deksel,

Tja, bij mij gaat het ook doorzetten denk ik want ik voel nu echt wel ongi krampen onder in mijn buik... Nou ja, eerste ronde, we gaan gewoon met volle moed verder! En als morgen echt de  komen dan betekent dat in ieder geval dat ik een hele regelmatige cyclus heb, is ook wel prettig om te weten.  Voel jij je  ook zo  naar  als je ongi bent? Sinds ik met de pil gestopt ben is het veel erger geworden. Kan dan nauwelijks rechtopzitten.

Hoeveelste ronde zit jij? Ook eerste kindje?

Liefs Lien

Heeeyyy Lien.

Bij mij is het ook eerste ronde, dus lukt het deze keer niet dan hopelijk gauw een andere keer.
Ik weet niet hoe het nu zal zijn zonder pil, want heb last van verklevingen (endometriose). En dan heb ik altijd extreem veel pijn tijdens ongi. Ik lig dan gewoon 3/4 dagen plat, en soms is het zo erg dat ik blij ben dat ik nog adem kan halen.
En ik heb al last van deze ziekte toen ik al aan de pil was.
Dus ik hoop mocht ik ongesteld gaan worden, het nu niet meer zo pijnlijk zal zijn en het gewoon een beetje uit te houden is, en ik gewoon door kan gaan met mijn dagelijkse dingen, en dus ook gewoon kan gaan werken.
Dus ben erg benieuwd, mijn krampen zijn gelukkig weer weg.......
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Sucses!!!!!

Liefs S

Terug
Bovenaan