Wie ook voor het eggie in mei???

@Nicky: Jeee wat een verhaal zeg! Ontstekingen, blaasontsteking, schimmel, verklevingen noem maar op... Dat ze gewoon niet willen testen op verklevingen snap ik ook niet. Sterkte meid!

@Deksel: Volgens mij heb ik wel eens op een stukje van jou gereageerd over endometriose, kan dat kloppen? Of was dat iemand anders...
Ik word binnenkort 26 jaar, en jij?

Liefs Lien

Hi Anoek en Lien,
Jullie zitten alletwee in de 1e ronde en jullie zitten nu ook op jullie NOD?
Wat leuk! Spannend! Als ik niet aan al die medicijnen had gezeten tijdens mijn eisprong had ik dus vlak achter jullie gezeten! Ik hoop dat het bij jullie beiden raak is, gelijk bij de eerste poging. Dat zou wat zijn! Vooral fijne omstandigheid voor Lien met endometriose, tijdens zwangerschap ben je lekker pijnvrij!

Soms vind ik het moeilijk om alle verhalen en NODs en rondes te volgen van al deze meiden, maar daar zal ik wel inkomen als ik hier vaker ben ;)

Ik blijf jullie volgen en hopelijk doe ik volgende maand ook lekker mee in deze spanning!
Houd me op de hoogte hoe het gaat! Ik duim voor jullie mee.
Nicky-
33 jaar wonend in Noord-Holland., vriend 33 jaar, 1 jaar bij elkaar.

Heey Lien,

Ja idd dat was ik ja, moest ef ver terug zoeken was al ver naar achteren gezakt.
Maar vraagje die vriendin van jou, je hebt het over bepaalde voeding dat ze niet mocht eten voor aanmaak ervan.
Ik heb toen wel een andere soort pil gekregen met maar 1 hormoon, omdat die andere hormoon die endometriose aanmaakt.
Heb idd ook wel eens gehoord over bepaalde voeding. Maar tegen mij is daar nooit iets over gezegd, dus ben nu wel erg beniuewd wat voor voeding dat dan is? Als jij dat toevallig weet?
Ikzelf ben nog 24 bijna 25.
Moest jou vriendin ook de pil doorslikken enzo, en heeft ze al wel een een operatie gehad om wat van die verklevingen te laten verwijderen dat jij weet??

Liefss S

Hey Nicky,

Wat een toestand allemaal zeg, echt vervelend voor je!
Maar wat vaag ook dat ze niet willen gaan kijkuh naar die verklevingen op je eierstok.
Ik hoop voor je dat het allemaal gauw goed komt!!
Heel veel sterkte!!!

Liefs S

@Nicky: Ik heb geen endometriose hoor! Maar een vriendin van mij, en daarom heb ik op het stukje van deksel gereageerd.

@deksel: ze mocht maar zo min mogelijk vlees eten, geen of weinig koffie drinken, en nog een aantal andere dingen, maar dat weet ik niet meer precies!  Zal wel  even vragen de volgende keer dat ik haar zie. Ze heeft idd een kijkoperatie gehad, daar hebben ze ook wat slijm weggehaald, en zijn ze er tegelijkertijd achtergekomen dat haar eileiders helemaal dichtzitten. Dus ook niet zo'n lekker verhaal. Wat ik wel weet is dat haar endometriose nu veel minder geworden is, en het veel beter met haar gaat. Ze heeft bijna nergens meer last van.

Lien

@deksel: ze mocht maar zo min mogelijk vlees eten, geen of weinig koffie drinken, en nog een aantal andere dingen, maar dat weet ik niet meer precies!  Zal wel  even vragen de volgende keer dat ik haar zie. Ze heeft idd een kijkoperatie gehad, daar hebben ze ook wat slijm weggehaald, en zijn ze er tegelijkertijd achtergekomen dat haar eileiders helemaal dichtzitten. Dus ook niet zo'n lekker verhaal. Wat ik wel weet is dat haar endometriose nu veel minder geworden is, en het veel beter met haar gaat. Ze heeft bijna nergens meer last van.

Lien

Oh nou gelukkig drink ik al nooit koffie, maar eet wel vaak vlees, maar als je dat zou willen vragen voor mij graag, dank je wel.
Bij mij zit het vooral in onderstepuntje van me buik, zodat je er ook last van kan hebben tijdens de sex. En volgens de artsen waren mijn eileiders verkleefd richting mijn darmen, maar heb ook een onderzoek gehad om buiten te sluiten dat het niet in me darmen zat, en dat was gelukkig niet het geval.
Bij mij hebben ze ook gezegd dat mijn eitjes er erg goed uit zagen, en als het gewoon niet zou lukken, ik met ivf een hele grote kans zou hebben.

Maar ja in januari werd er ineens gezegd na een half jaar die pil te hebben geslikt met 1 hormoon dat het er niet meer zat, dat werd in de gaten gehouden door mri-scan. Dus ik helemaal gelukkig, alleen nog geen 3 maanden later geloof had ik er al weer pijn, dus bang dat het weer terug gekomen is.
Dus nu willen we het graag gaan proberen, voordat het straks te laat is en ik weer geopereerd moet worden.
En hopelijk kom ik dan eens van die pijn af.

Mis het soms wel dat ik niemand heb om er over te praten kwa vriendinnen, er zijn ook dingen gezegd die mij heel veel verdriet hebbengedaan. Maar ben blij dät ik zo'n lieve vriend heeft die ook zegt "laat ze maar lullen ze weten niet waar ze het over hebben" Maar ja soms is dat best jammer......
Maar kan het er hier idd lekker uitschrijven

En die vriendin van jou wil ze al aan kinderen beginnen of.....

Liefs S

@Nicky:
Ja ik zit inderdaad in de 1e ronde voor 1e kindje. Mn NOD is a.s. donderdag! Het is erg spannend, maar nu de NOD dichterbij komt ben ik er steeds meer van overtuigd dat ik negatief zal testen. Wrs ook een stukje zelfbescherming.
Vervelend dat je nu allerlei medicijnen moet slikken en nog niet kan beginnen, terwijl je al zo graag wilt. Ook al is het beter voor je eigen gezondheid, ik kan me voorstellen dat je je K**^&% voelt. Volgende maand kan je de spanning met ons delen!

@Deksel: ik kan me voorstellen dat je behoefte hebt om er met iemand over te praten. Iemand die begrijpt wat je doormaakt. Ik ben blij dat je het in elk geval bij je vriend kwijt kan en hopelijk kunnen wij jou ook een stukje steun geven. Kan je niet bij je HA aandringen dat je wilt dat ze testen, omdat je graag zwanger wilt worden. Het is toch fijn om te weten wat je te wachten staat? Of heb je dat al geprobeerd?

Hier voor de rest alles rustig. Ik heb wel al 2 dagen een beetje een weeïg gevoel, maar daar heb ik weleens vaker last van, dus ik schenk er maar geen aandacht aan. Wat wel grappig was... Ik liet mn man die zwangerschapstest op babybrabbel zien. Daar moet je een aantal vragen invullen en dan wordt berekend wat de kans is dat je zwanger bent. Staat een lijstje met "klachten" waar je klachten moet aanvinken. Ik had er een paar ingevuld. Zegt mn man dat ik ook meer behoefte heb aan slaap...  Ik kijk hem aan... Ja zegt dat is echt zo. Uhhhhh... was mij nog niet opgevallen... Was vanmiddag ook even op bed gaan liggen, was beetje moe en val prompt in slaap...Ik kwijt dat soort dingen altijd aan slaaptekort.... Ik kan er nog wel even over doorgaan, maar het blijft gissen.... Eerst NOD voorbij en dan pas testen... zucht... Nog 3 dagen dus....Oh nee, 4 dagen, NOD is over 3 dagen.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan