@deksel: ze mocht maar zo min mogelijk vlees eten, geen of weinig koffie drinken, en nog een aantal andere dingen, maar dat weet ik niet meer precies! Zal wel even vragen de volgende keer dat ik haar zie. Ze heeft idd een kijkoperatie gehad, daar hebben ze ook wat slijm weggehaald, en zijn ze er tegelijkertijd achtergekomen dat haar eileiders helemaal dichtzitten. Dus ook niet zo'n lekker verhaal. Wat ik wel weet is dat haar endometriose nu veel minder geworden is, en het veel beter met haar gaat. Ze heeft bijna nergens meer last van.
Lien
Oh nou gelukkig drink ik al nooit koffie, maar eet wel vaak vlees, maar als je dat zou willen vragen voor mij graag, dank je wel.
Bij mij zit het vooral in onderstepuntje van me buik, zodat je er ook last van kan hebben tijdens de sex. En volgens de artsen waren mijn eileiders verkleefd richting mijn darmen, maar heb ook een onderzoek gehad om buiten te sluiten dat het niet in me darmen zat, en dat was gelukkig niet het geval.
Bij mij hebben ze ook gezegd dat mijn eitjes er erg goed uit zagen, en als het gewoon niet zou lukken, ik met ivf een hele grote kans zou hebben.
Maar ja in januari werd er ineens gezegd na een half jaar die pil te hebben geslikt met 1 hormoon dat het er niet meer zat, dat werd in de gaten gehouden door mri-scan. Dus ik helemaal gelukkig, alleen nog geen 3 maanden later geloof had ik er al weer pijn, dus bang dat het weer terug gekomen is.
Dus nu willen we het graag gaan proberen, voordat het straks te laat is en ik weer geopereerd moet worden.
En hopelijk kom ik dan eens van die pijn af.
Mis het soms wel dat ik niemand heb om er over te praten kwa vriendinnen, er zijn ook dingen gezegd die mij heel veel verdriet hebbengedaan. Maar ben blij dät ik zo'n lieve vriend heeft die ook zegt "laat ze maar lullen ze weten niet waar ze het over hebben" Maar ja soms is dat best jammer......
Maar kan het er hier idd lekker uitschrijven
En die vriendin van jou wil ze al aan kinderen beginnen of.....
Liefs S