Wie ook voor het eggie in mei???

Hoi Allemaal,

Ik ben vandaag voor het eerst op dit forum ! Heb meteen maar geprobeerd zo'n leuk bannertje erop te zetten, en 't lijkt erop dat 't me gelukt is !

Ik ben Bianca, 33 jaar. Ik ben al moeder van een dochtertje van 5, en sinds een week zijn we bezig met klussen voor hopelijk een 2e kindje. Spannend hoor!
Ik heb het wel erg druk, dus ik weet niet of ik hier heel vaak zal zijn, maar ik doe mijn best. Over 3 weken krijgen we namelijk de sleutel van ons nieuwe huis, dus erna moeten we klussen (maar dan op een andere manier)
Ik heb er vorige keer 6 maanden over gedaan om zwanger te worden en ben erg benieuwd hoe lang het nu zal duren. Ik ben natuurlijk "al" 33 !
Heb wel heel erg het gevoel dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb, heb een ongesteldachtig gevoel, en ben altijd netjes regelmatig ongesteld.
We zullen het zien....iedereen suc6 met klussen !

Bianca

Heeyyy Anouk,

Dank je wel!
Maar hoe bedoel je testen bij de huisarts??
Wat houd dat precies in, weet nie precies wat je bedoeld namelijk.
Bij jou word het ook spannend zo te lezen, nog een paar dagen voor je NOD.
Wel grappig dat we zo in de buurt zitten met onze NOD, en nog in de eerste ronde.

Me vriend zei net al van normaal gesproken heb jij nu al opgezette buik, en al erg veel pijn, en nu nog niks.
Daar dacht ik ook al stiekem aan, maar zei tegen hem dat we gewoon afwachten, en niks gaan denken anders valt het straks alleen maar tegen.
Maar als ik morgen nog niks heb ga ik wel effies tessie halen.
Ik duim voor jullie allemaal

Liefs S

quote: deksel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2007 19:06:23'));

Heeyyy Anouk,

Dank je wel!
Maar hoe bedoel je testen bij de huisarts??
Wat houd dat precies in, weet nie precies wat je bedoeld namelijk.
Bij jou word het ook spannend zo te lezen, nog een paar dagen voor je NOD.
Wel grappig dat we zo in de buurt zitten met onze NOD, en nog in de eerste ronde.

Hoi Deksel!
Jij hebt toch last van verklevingen? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Ze willen toch nog niet onderzoeken? Ik bedoelde met de HA, dat je daar duidelijk maakt dat je onderzocht wilt worden, zodat je doorverwezen wordt. Of werkt het niet zo?
Als ik de verkeerde voor me heb, dan sorry
Wanneer is jouw NOD? Ik kan helaas niet alles onthouden wat ik lees en vanaf het reactiescherm kan je niet teruglezen naar alle teksten  Ik vind het in elk geval fijn om de spanning voor zo'n NOD met jullie te delen. Met mn man is het toch anders. Niet dat ik het bij hem niet kwijt kan hoor, maar hij ervaart dit toch anders en dat zal zo wel bij elke man zijn. Ons lichaam moet een heel proces door met alle ongemakken van dien, ongi of zwangerschap, ha ha!
Ik  voor jou en alle andere meiden!

Liefs Anoek

Heeyyy Anouk,

Haha ja snap ik dat het soms lastig bij te houden is. Maar je hebt de goeie.
Ik heb idd verklevingen maar dacht dat je 1 of andere test bedoelde ofzo.
Maar ik loop al ongeveer jaar of 6 in ziekenhuizen, maar was toen nog niet klaar voor kinderen, thuis wonend nog geen vaste baan enz... En in die jaren hebben de artsen het geprobeerd weg te halen door middel van operatie,overgang, medicijnen en ga zo maar door, of geprobeerd dat het stabiel of iets minder werd. Omdat mijn kinderwens toen al heel groot was, maar nog niet de juiste timing.
En nu woon ik lekker saampies en zijn we er klaar voor
En nu gaan we het dus eerst op de natuurlijke manier proberen, en anders moest ik weer terug komen naar het ziekenhuis, als het niet lukt.

Liefs S

Hoi Deksel,

Super dat jullie er nu klaar voor zijn!! Wij ook, ha ha!!
Ik kan me voorstellen dat jullie eerst willen proberen op de natuurlijke manier zwanger te raken ipv de medische molen in. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Liefs Anoek

@deksel,
Het is een beetje lastig om terug te lezen,maar je bent de gene die een stukje schreef over endometriose?
Ik kan er namelijk helaas te goed over mee praten en weet wat het is.
5 jaar geleden is er door veel klachten ,ook endometriose vast gesteld.had ik een bult die op zet in me ongi week,en veel pijn deedt.
veel pijn in me buik,soms spugen van de pijn het is een hel.
Er kon niet veel worden gedaan,er is een poging gedaan de bult te verwijderen maar is niet goed gelukt.
Wat nog wel wilde helpen is je in de overgang te zetten zodat de verklevingen minder worden ,maar i.v.m mijn leeftijd en nog een kinderwens had in de toekomst was dit niet de oplossing was te jong.
In overleg met een proffesor in het V.U z.h was de beste oplossing de pil zolang mogelijk door te slikken dan heb je ongeveer het zelfde,en verder helaas mee leren leefen.
Nu 5 jaar later,het is te doen met de pil doorslikken het is wat minder geworden.
Maar ja dan komt de kinderwens ook nog is ,ben deze maand gestopt met de pil en hou me hart vast zo meteen met ongi worden dat wordt drama,en ik weet mensen zeggen ja als je wens groot is heb je het er voor over,ik zal zeggen al is de wens groot ik weet niet of ik het vol kan houden.

gr nina

Heeeyyy Nina,

Wat erg voor je zeg, snap helemala hoe je je voelt. Vooral met die verschrikkelijke buikpijn. Mag ik vragen hoe oud je bent ??
Ik moest idd ook altijd de pil doorslikken ongeveer half jaar. Maar ben wel 2x in de overgang gebracht 1 keer door diamantje te plaatsen net onder me huid, en 1 x doormiddel van vloeistof dat ze in de grote speir van me been spoten.
Dus ik heb al een opvlieger meegemaakt, maar het was niet zo goed voor mijn relatie want kreeg een vercshrikkelijk humeur, en het heeft weinig geholpen.

In medisch ziekenhuis heb ik een soort pil gekregen met maar 1 hormoon erin want dat andere hormoon wat ook in de gewone pil zit maakt die verklevingen aan.
En toen ik dat ongeveer ene half jaar had gebruikt, was het niet meer te vinden op de mri-scan alleen een hoop bindweefsel(littekenweefsel).
Maar na nog geen 3 maanden weer veel pijn, dus ik heb het gevoel dat het er gewoon weer zit.Maar hoor vandaag onge te worden en gebeurt nog weinig, alleen beetje ligt roze slijm.
Dus ef afwachten misschie komt het nog nie goed door.

Heb jij al een vaste baan, want vroeg me af hoe jij dta met je werk doet, gewoon elke keer ziek melden? En weten ze er ook vanaf op je werk.
En zeker als je het nu wil gaan proberen en je wordt het straks nog elke maand, hoe doe jij dta met je werk gewoon ziek melden??

Ik snap wat je bedoelt met je hebt het er dan wel voor over. Dat zei ik toen ook tegen de dokter ik ga dit echt niet elke maand volhouden dta trek ik niet. En daraom moest ik bijna worden geopereerd om alles goed weg te halen dit keer. Maar de laatste keer wou hij me nog niet opereren zei die........dus ef afwachten allemaal.

Vind het erg klote allemala voor je, maar ben wel blij dta ik nu nog iemand weet die hetzelfde mee maakt.
Heel veel sterkte ermee!!!!!!!..

Liefs S

Hey meiden!

Nog 2 dagen en weet gewoon niet hoe ik me nu moet voelen. Ik ben vandaag na een dag werken moe, ben tot de lunchpauze misselijk/ weeig geweest en nu heb ik ontzettende hoofdpijn. Heb 1 paracetemol genomen... Zonder erbij na te denken. Het schijnt dat paracetemol wel kan, maar ibuprofen niet... dus hoop het maar. Hoofdpijn is nu wel minder, maar niet weg.... maar wil niet nog eentje nemen. Dan maar even doorbijten.
Hoofdpijn van de spanning??? Alhoewel, meer van te weining drinken, want het was weer zo'n ren en vliegdag.... Vanavond lekker op tijd naar bed.

Hoe is het met jullie?

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan