Wie ook voor het eggie in mei???

Hallo,

Ben zelf gestopt met de pil en had half mei mijn laatste ongi. We hebben rond de eisprong lekker geklust en een paar dagen voelde ik me ook wel een beetje anders dan anders met een beetje vage misselijkheid en een vreemd aanvoelende baarmoeder, maar nu is dat weer weg. Misschien ben ik mezelf voor de gek aan het houden hoor. In ieder geval is mijn NOD op 8 juni, dus dan merk ik het vanzelf wel. Zou ook wel erg snel zijn als het de eerste keer raak is. Aan de andere kant was het bij onze dochter de tweede keer al raak...

Groetjes !
Mariska

Hey Anouk! Hoe is het nou met je hoofdpijn?

Heb vandaag de hele dag beetje krampjes gehad in baarmoeder, alsof ik ongi moet worden, maar dan niet zo veel pijn. Vandaag is ook mijn NOD, maar tot nu toe komt er nog niks! Zou het dan toch misschien zo zijn..... Zeg de hele tijd tegen mezelf: niet teveel nadenken niet teveel nadenken... Als het er morgenochtend nog niet is ga ik testen!

Lien.

Oohhhh Lien, wat superspannend!!! Ik hoop het zo voor je!

Met mn hoofdpijn gaat het nu beter nu ik net gegeten heb. Ga zo nog even douchen en dan zal ik wel weer opgeknapt zijn hoop ik. Ga wel lekker vroeg naar bed. Mn mannetje is 2 dagen op cursus, dus alle ruimte in bed, ha ha!!
Zie jij ook tegen het testen op?

Liefs Anoek

Heey Anouk en Lien,

Spannend zo allemaal he, hoop zo dat het voor ons allemaal gauw raak is.
Als het goed is zou vandaag/morgen mijn NOD dag zijn, had vanmorgen klein beetje rozig slijm en later in de loop van de dag weer weg, klein beetje last gehad van steekies en meer niet.
Heb vanmiddag toch alvast tessie gekocht, en heb hem na het eten gedaan maar helaas negatief.
Maar durfde eerst niet, dus me vriend zei doe het nou maar dan weet je een beetje waar je aan toe bent. We wachten de komende dagen wel ef af.
Heb net toch nog ef gauw ovulatietesten+zwangerschap testen besteld via internet. Dacht heb ik dat alvast maar in huis, mocht het negatief blijven dan ga ik volgende maand het proberen met die ovulatietesten, kijkuh of dat wat is.
Lien sucses morgen met testen, ik ga voor je duimen.
En Anouk voor jou ook alvast veel sterkte als het zover is!!!

Liefsxx S

Dank je wel Deksel/ S!
Kan me goed voorstellen dat je niet zo goed durfde te testen. Ik loop ook liever met het gevoel rond dat ik misschien zwanger kan zijn, dan dat alles de grond in wordt geboord met een negatieve test.
Balen voor jou dat de test negatief was. Kan misschien te vroeg zijn geweest of je ongi zet door.... afwachten dus maar. Succes!

Liefs Anoek

Hoi,Deksel,
Dat maak je niet vaak mee iemand die precies weet wat je voelt,vaak wordt er gezegd ach een beetje buikpijn gaat wel over,met die zou ik wel is voor een keer willen ruilen.
Zo te lezen heb je het hele traject doorgelopen,en heeft het niet het resultaat opgeleverd zoals je zou willen erg he,de moeite en alles wat er bij kwam.
Ik lees dat je in spannende tijd zit ,hoop voor je dat het bingo is,en niet ongi wordt.

Ik was 25 dat ik klachten kreeg en ben geopereerd en ben 30.
Ja ik heb een vaste baan,en heb me toen regelmatig ziek gemeld,helaas is er daar weinig begrip voor,als je te veel ziekmeldt kan je op gesprek komen.
Dat ik me pil ging doorslikken ging het wat beter en met veel pijnstillers er dan maar me dag doorheen,op me afd heb ik wel steun en wordt er rekening mee gehouden dat ik niet in me beste bui ben,en me af en toe even terugtrek,het is lastig heb ook geen zin in gesprekken want begrijpen hoe het voelt is moeilijk.
Ja weet niet hoe het nu gaat verlopen maar als het echt niet gaat kan het niet anders ben geen mens anders.
Ben wel erg bang dat al die tijd dat ik me pil heb doorgeslikt 5 jaar,en wat beter gaat dat het nu in een keer weer van begin af aan moet beginnen,en als de dood voor de pijn,anders zal ik het er toch met me h.a over moeten hebben want dat ga ik niet volhouden hoe graag ik het zou willen.
Maar probeer er niet te veel aan te denken en hoop dan snel zwanger te zijn zou me veel ellende besparen,maar ook dat is weer het probleem zal ik er door zwanger worden of gaat dat ook met tegenslag en onderzoeken.
Waar ik me wel aan vast houdt is dat ze hebben gezegd als je zwanger bent geweest wordt het minder nou dat hoop ik dan maar.
Sucsses,en met testen,hoop ook voor je snel zwanger te zijn en de lijdensweg te voorkomen.   gr nina.

@anoek ,sucsses deze dagen met testen,spannend. gr nina

Hey meiden,
Ben er vroeg bij. Moest even een vraag kwijt voor ik ging werken. Ben helemaal in de war. Zie mijn vraag bij "Wat is dit?".

Tot vanavond en meiden dat de R"D's weg mogen blijven.

Liefs Anoek

Hey   nog een vroege vogel!
Ik moet ook zo aanhet werk, bah geen zin joh, ben al vanaf vrijdag vrij geweest, dus moet even weer wennen!
Ik ga gelijk ff bij je topic kijken hoor!
T zijn nu spannende dagen voor jou toch? Je NOD is toch bijna?
Nou meid werkze vandaag!
Suus

Terug
Bovenaan